bikkeltje sla ik op erg lieff mooie schilderijen RightOn en Daisyree
Leonyr
Geplaatst: 18-09-10 14:58
Hallo allemaal! Om de zoekende tekenaars even te helpen, heb ik hier een hele boerderij. Kies een blommige! Alle foto's staan op mijn hyves, je mag alle paarden/dierenfoto's natekenen, máár, ik wil het wel weten, een beetje overzicht.
Alle blijdorp foto's heb ik op groot formaat, meeste paardenfoto's ook. Succes!
En dan nu mijn eigen fotomodellen! Omdat er maar 2 direct zichtbaar mogen zijn, zijn dus ook de linkjes écht de moeite waard! Kwaliteit is achteruit gegaan door hyves. Alle foto's zijn beschikbaar in het groot.
Ooh wat schattig! Hij kijkt ook net zo eigenwijs als dat die destijds was (en misschien nog is).
Volkoren
Geplaatst: 20-09-10 22:18
Geweldig, enorm realistisch.. Knap hoe je zo een witte kat neer hebt kunnen zetten..
Daisyree
Geplaatst: 20-09-10 23:21
Deze foto heb ik vanmiddag genomen. Ze is 3 weken oud en heeft nog geen naam (en nog geen baasje), ik heb haar eerst Clara (van Clarabelle) genoemd. Normaal willen ze op deze leeftijd nog niet echt op de foto, maar het is net haar moeder. Fotogeniek! Heb ik even mazzel. Dus wie durft dit witte propje aan?
Als iemand zin heeft om een van mijn foto's na te tekenen, pb maar! (in m'n profiel staan foto's van een fries, heb ook nog zat foto's van m'n 4 katten en 3 konijnen)
Graag wel even een pb'tje!
janique
Geplaatst: 13-10-10 15:54
Ik ben op zoek naar specifieke foto's en plaats daarom hier maar even een aanvraagje. Ik zoek foto's van kleine hondenrassen, chihuahua's, mopshondjes, terriers, keesjes etc. met een bijzondere uitstraling voor een schilder experiment. Uiteraard krijg je het resultaat te zien! Foto's het liefst per pb! Dan hoor je of hij geschikt is.
Ik wil heel graag een mooie tekening van Zep, en ik ben bereid, als ik tevreden ben met het resultaat, om ervoor te betalen. dus durf je het aan? stuur me dan effe een PBtje, dan kunnen we even overleggen
@ lynn_x als je een foto plaatst kijken de meeste tekenaars hier of de foto hen aanstaat om te tekenen. als je er zeker van wilt zijn dat je foto word getekend moet je het in opdracht laten doen.