Fiffil is al een paar dagen niet op bokt geweest.Zullen we gewoon gaan voor Vrijheids Dressuur? En kijken of Fiffil volgende week woensdag weer op bokt is voor een nieuw thema?
Heb ook eventjes gauw in vijf minuutjes een tinker op papier gezet, het lijkt meer op een mylittele pony maar jaLeuk dit!
Boterkoekje schreef:Fiffill is op wintersport als ik me niet vergis Je vergist je inderdaad niet. Sorry allemaal, ik zat in Zwitserland. Deze woensdag ben ik er wel gewoon weer.
Die man doet meer dan vrijheidsdressuur en deze foto vond ik wel een uitdaging.. Nee ze horen niet gekruisd. Dat is mijn slechte schetsen
SIEMxFUNNY schreef:Ik heb vast een poging gewaagd.De houding van het paard+ man viel erg tegen. ]Nevzorov !!!! dat zie je meteen hihi aardig gelukt hoo rin 5 minuten
Jeemig, vijf minuten gaan wel errug snel, maar toch; buiging en het compliment(en ja die benen vind ik altijd zoooo moeilijk)
En het is woensdag, dat betekend een nieuw thema. Deze keer iets heel anders.... het nieuwe thema is EzelVeel plezier & succes allemaal!
Wat een super mooie zie ik voorbij komen zeg.had het ook een keer geprobeerd tijd terug, maar lukt me niet echt hihih.Succes er allemaal mee blijf hier wel even rond kijken naar al die mooie tekeningen!:O
Voor de tekenaars hier die het leuk vinden om mee te doen: [UK] [GAME] Allemaal dezelfde foto tekenen topic deel 10!!!
Idd weer helel leuke en mooie creaties zeg!Hee leuk~! Ezel!Hoef ik eens niet te proberen mijn getekende paard te laten lijken op paard ipv ezel... Komtie: