wie valt er bij jou nu echt op bij UK?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CaPrIoLe`79

Re: wie valt er bij jou nu echt op bij UK?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:56

Toch hoop ik nog steeds dat het eens opgesplitst wordt. het heeft niks met elkaar te maken en het wordt steeds moeilijker een tekentopic te vinden tussen al die foto`s. Daarom ga je automatisch minder reageren, alleen als je van mensen een pb krijgt of hun link in het huiskamertopic langs komt.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:20

Josav en Fiffil zijn favo bij mij Lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:29

oneilltje79 schreef:
het heeft niks met elkaar te maken

Nors opkijken
In mijn ogen alles.
Het bewust bezig zijn met kleur en beeld.
Een zo aantrekkelijk mogelijk eindproduct maken door de juiste compositie te kiezen, de juiste kleuren(combinaties) te gebruiken en natuurlijk een interessant onderwerp gebruiken.
Of dat nou een foto is of een tekening of een schilderij.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:36

Bij een tekening verzin je zelf het beeld, bij een foto kopieer je een beeld dat al bestaat. Als ik verder zou gaan met mijn fotografie zou ik dat nooit op mijn schilderijensite plaatsen, maar een nieuwe site erbij maken. Dat past gewoon niet echt samen.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:52

Terwijl zoveel mensen natekenen van een foto. Clown

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:59

oneilltje79 schreef:
Bij een tekening verzin je zelf het beeld, bij een foto kopieer je een beeld dat al bestaat. Als ik verder zou gaan met mijn fotografie zou ik dat nooit op mijn schilderijensite plaatsen, maar een nieuwe site erbij maken. Dat past gewoon niet echt samen.

doel is bij beiden hetzelfde: heel beeld mooier te maken dan het in werkelijkheid is en mensen van dingen bewust te laten worden die in werkelijkheid misschien niet op zouden vallen.
Het is beiden kunst, en als je persé een tekenforum wilt, moet je daar toch ook heen gaan.. je kunt toch niet verwachten dat je op een paardenforum zoveel forums tegen zult komen die niet eens meer over paarden gaan?? Koe

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:23

oneilltje79 schreef:
Toch hoop ik nog steeds dat het eens opgesplitst wordt. het heeft niks met elkaar te maken en het wordt steeds moeilijker een tekentopic te vinden tussen al die foto`s. Daarom ga je automatisch minder reageren, alleen als je van mensen een pb krijgt of hun link in het huiskamertopic langs komt.

Daar ben ik het niet met je eens. Daaaaarom hebben ze [TAG]'s verplicht. Handig "zoeken". Knipoog
Als ik op UK kom, scroll ik eerst langs de namen. Als daar "niets" tussen zit, dan ga ik lekker topics kijken.

Het moet allemaal niet te fanatiek worden hoor. Als we met zn alle lekker professioneel willen doen, moet je lid worden van een fotografieclub of een tekenclub, en niet meer op Bokt plaatsen. Ik kom hier puur omdat ik het leuk vind en ontspannend vind om eens iedereens werkje te bekijken. Of je nou "slecht" of "goed" bent, het blijft gewoon leuk. Daarom is het ook een forum en wel te verstaan een páardenforum en geen foto- en/of tekenforum.

En het heeft wel degelijk met elkaar te maken. Je bent toch allemaal creatief bezig? Ik zeg toch ook niet "Nah, schilderen is zo'n eitje. Beetje met je kwast over het doek vegen, er een vormpje van maken en klaaaar". Met een foto kun en ben je net zolang bezig. Met name bij de mensen die er nét wat serieuzer mee bezig zijn. Dus wat dat betreft vind ik het een beetje onjuist wat je zegt. Tja, het is je eigen mening en dat respecteer ik maar simpel "kopieren wat je al ziet" vind ik totaal onjuist! (zie een bericht later).
Dan zijn er toch heeeeeeeel wat mensen fout bezig. Knipoog

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:33

@smeetjoew: Dat ik het op die manier uitdruk wil niet zeggen dat ik fotografie `minder`vind ofzo, gewoon anders. Echte fotografie is net zo goed kunst.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 21:40

Wat gaaf dat ik ook genoemd wordt Haha!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:37

ik geloof dat ze jettie heet..en zij maakt mooie fotos Lachen!!!!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:37

_Charlotte_ schreef:
ik geloof dat ze jettie heet..en zij maakt mooie fotos Lachen!!!!

Jettie post bij CB trouwens. En dat is voor mij ook daar degene die het meest opvalt. Lachen

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:40

oo jaa dat klopt..
ja ik zocht even op voor de zekerheid en dat was jettie.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:20

Highwaykind, Naomi21, Remy, Fnanne, JoSav, oneilltje79, silverstorm, babe, lontje.. en vergeet er vast nog veel.. die gewoon op allen hun eigen stijl prachtige portretten maken met zeer uiteenlopende materialen..

op foto gebied ben ik niet zo thuis, maar kijk altijd even naar portretten van faux.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:31

Op foto gebied valt Faux mij inderdaad ook op Ja En er was nog iemand van wie ik de portretten erg mooi vond, de rest van de foto topics scroll ik meestal toch voorbij moet ik zeggen Bloos

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:52

Faelivrin en Faux

Er Zijn ook topics die ik totaal niet in kijk haha Tong uitsteken

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:59

Faux wordt hier best wel veel genoemd! Ik ga die topics eens kijken. Handig om hier te polsen welke de moeite zijn om in te kijken, zo snel openen die fototopics niet op mijn pc.