[VER] Back 2 school

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Slotty

Re: [VER] Back 2 school

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:05

haha, ik weet maar 1 manier om ervan af te komen.. :
Nieuw stukje plaatsen! Haha!
je hebt het zelf gedaan hoor Ja enne, NIET nu al een einde eraan maken!

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 15:07

Ik ben al bezig stelletje chanteurs Tong uitsteken maar weet niet of ik het af red! Maar bedoel je niet een eind maken? Van het hele verhaal bedoel je?

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:15

ja.. maar dat wil ik dus niet Vork omdat er stond : "met de afloop.." !

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:16

Ja, maak er maar een héél lang verhaal van, dus voorlopig nog geen einde.. Vork
Nu nog een leuk/spannend stuk voordat je weg gaat en dan als je terugkomt weer verder.. *LOL*

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:33

En dan een niet al te spannend einde, anders willen we heel snel weer meer Tong uitsteken

Superleuk dat je weer met een nieuw stuk bezig bent Haha!:D

x_dootje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 14:51

Wat een leuk/goed verhaal Tong uitsteken
Heb het in één keer uitgelezen heel goed hoor OK dan!

Wacht al op het volgende stuk Haha!

Melis_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 00:25

OOOOOOOOOH! nou moet ik wachten tot na de vakantie, nou ik wacht in spanning! ik vind het een goed verhaal, je leest het snel weg maar let wel goed op je foutjes!

En natuurlijk een fijne vakantie!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 22:50

Moderatoropmerking:
Ik heb even een flink aantal offtopic-reacties en oneliners verwijderd. Probeer in elk geval wat feedback te geven en niet alleen te roepen dat de TS snel terug moet komen van haar vakantie. Knipoog

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 17:16

Sorry dat het zo lang heeft geduurd maar was beetje ziek na de vakantie, hoe toepasselijk haha! Maar gaat nu weer beter en heb weer stuk geschreven, hoop dat jullie het leuk vinden! Bloos

Net wanneer onze lippen elkaar bijna raken gaat de mobiele telefoon van Chris af. Het hele magische moment is verpest en Chris laat zich op zijn rug rollen en stapt dan van het bed af. “Het is Rianne”, zegt Chris als hij ziet wie er belt. Chris kijkt mij vragend aan. “Nou neem op dan”, spoor ik hem aan. Als Chris opneemt volgt er een kort gesprek en eindigt het met “Oké ik kom er nu aan”. “Sorry Liz, maar dat was Rianne en ze wil met me praten”, zegt Chris voorzichtig. Natuurlijk was dat Rianne hoe had ik ooit bij mezelf kunnen denken dat ik een kans maakte. “Het geeft niet, ga lekker naar haar toe en praat het uit”, probeer ik blij te klinken. “Weet je het zeker?”, vraagt Chris. “Ja natuurlijk, kom op.”, zeg ik. Dan zeg ik snel dat ik moet gaan en vlucht snel het huis uit.

“Is Sanne er nog?”, vraag ik aan Steef als ik weer in mijn eigen huis ben. “Nee, ze is net weg maar ze vroeg wel of je haar wilde bellen over vanavond”, zegt Steef. Gelijk bel ik Sanne op, hopend dat ze te stappen wil vanavond want ik heb wel behoefte aan wat afleiding, denk ik bij mezelf. Nadat de telefoon een aantal keer is overgegaan hoor ik de vrolijke stem van Sanne. “Hé Liz, ik wachtte al op je telefoontje”. “Ja, daarom bel ik ook”, zeg ik grinnikend. “Wat is er?”, vraag ik dan. “Nou ik was benieuwd of je nog wat gehoord heb van Patricia?”, vraagt Sanne. “Ja, ze wil dat gedoe met Kevin niet tussen ons laten komen”, zeg ik blij. “Oh! Daar ben ik blij om, dan kunnen me misschien wel wat leuks doen vanavond?”, vraagt Sanne. “Prima, wat had je in gedachte?”, vraag ik nieuwsgierig. “Nou er is een ladiesnight bij de Autof dan kunnen we lekker blote mannen kijken enzo”, zegt Sanne verleidelijk. “Wat gaaf”, roep ik uit. “Dat is alweer een tijd geleden dat, dat is geweest”, zeg ik. “Daarom, dan kunnen we lekker even met ze drieën eruit, want die meidenavond van laatst was natuurlijk niks”, zegt Sanne. “Nee, die werd natuurlijk weer gecrasht”, zeg ik grinnikend. “Licht jij Patries dan in, dan ontdooit het gelijk een beetje”, stelt Sanne voor. “Dankje, dat is lief van je San”, zeg ik dankbaar. We spreken nog even een tijd af en dan hangen we op. “Wat gaan jullie doen”, vraagt Steef nieuwsgierig. “Niet voor jou oren bestemd”, zeg ik geheimzinnig en ga snel naar boven. Boven bel ik Patricia op en zij wil heel graag mee en ziet er nu al naar uit. Met een blij gevoel in mijn buik trek ik al mijn kleren uit de kast om te kijken wat ik vanavond zal dragen. Omdat het een meidenavond word trek ik mijn korte zwarte avondjurkje aan, waar mam natuurlijk op gaat zeuren dat mijn borsten er bijna uitrollen, denk ik snel. Daaronder doe ik mijn zwarte pumps aan waaronder een klein hakje zit. Tevreden ga ik voor de spiegel staan. “Eten!”, roept mijn moeder. Ik schrik uit mijn gedachte en trek snel een duster over het jurkje aan zodat mijn moeder niet kan zeuren. “He pap”, zeg ik en geef hem vluchtig een zoen op zijn wang omdat hij net uit zijn werk is gekomen. “Mam, ik ga vanavond met de meiden naar Autof, is dat goed?”, vraag ik met mijn liefste glimlach. “Is goed schat, ben je niet te laat thuis?”, vraagt mijn moeder. “Nee mam, natuurlijk niet”, zeg ik braaf. Snel eet ik mijn eten op en ren gelijk naar boven. Mijn kleren heb ik al uitgekozen dus ik hoef alleen maar mijn make-up en mijn haar nog te doen. Ik hou niet zo heel erg van make-up dus ik werk een beetje mijn mascara bij, breng een zwart lijntje onder mijn ogen en bedek mijn oogleden licht met wat bruine ogenschaduw. Mijn haar breng ik in de krul en maak het deels vast met een klip, zodat er een aantal krullen langs mijn gezicht vallen. Tevreden kijk ik in de spiegel en als ik op mijn horloge kijk zie ik dat het alweer acht uur is. Ik trek mijn jas aan en zeg snel gedag en glip dan de deur uit.

Sanne en Patricia staan al op me te wachten en gezamenlijk fietsen we naar de Autof. De ladiesnight begint al om half negen, zodat de rest rond een uur of twaalf kunnen komen.
De Autof is de enigste discotheek in ons dorp dus moeten ze het goed verdelen. Aangekomen in de Autof hangen we onze jassen op en gaan snel naar binnen. Het feest is al in volle gang en er lopen werkelijk alleen maar meiden rond. We horen van een paar meiden van school dat de mannelijke strippers om tien uur komen dus halen we lekker even wat te drinken aan de bar. We laten ons lekker volgieten met zoete witte wijn dat als limonade naar binnen gaat. We worden vanzelf lekker los en raken al gauw aan het dansen. “Ze gaan beginnen kom op, snel naar voren”, gilt Patricia enthousiast boven de muziek uit. We dringen ons met ze drieën naar voren en gillen net zoals alle andere meiden allemaal mee, naar de mannen die zich langzaam uitkleden. Uiteindelijke staan ze alleen nog in hun strings op het podium. De meiden die durven mogen op het podium komen en deze mannen even lekker insmeren met olie, wordt er door de intercom geroepen. Omdat er niemand op het podium durft te klimmen kiezen de mannen zelf twee meiden uit. En je raad het al dat zijn Patricia en ik. Snel probeer ik Sanne ook mee te trekken, maar die giert van het lachen en zegt snel: “Ho, meiden ik heb al een vriend”. Met rode wangen van schaamte staan Patricia en ik op het podium en we kijken elkaar lachend aan. We laten alles over ons heen komen en proberen de mannen zo verleidelijk mogelijk in te smeren. Met ze drieën hebben we een prachtige avond en raken niet uitgepraat over de blote mannen. Rond een uur of twee wordt de grote zaal geopend en begint het langzaam vol te lopen. We besluiten om te gaan en nog even een drankje na te drinken bij Patricia thuis. Als we naar buiten lopen komt net Ron aanlopen met een stel vrienden. Ik probeer geen oogcontact te maken maar hij heeft me al in de gaten. Met haastige stappen loopt hij op me af en schreeuwt: “Hé slettenbak “! Hij komt tegenover gestaan en ik merk gelijk aan de geur van zijn adem dat hij heel veel gedronken heeft. Hij grijpt mijn arm stevig vast en trekt mij naar zich toe. “Lekker naar blote mannen zitten kijken Lizzie?”, lalt Ron. “Ron laat me los, je doet me pijn”, zeg ik pijnlijk. “Nog onbeleefd doen ook, geef is antwoord op mijn vraag”, zegt Ron terwijl hij mijn arm nog steviger vast pakt. “Ron laat me nu los, je bent dronken”, probeer ik nogmaals. “Ik ben helemaal niet dronken”, lacht Ron hard. “Hoor je dat jongens ze denkt dat ik dronken ben”, zegt Ron gierend van het lachen. “Laat dat meisje toch”, zegt één van de vrienden van Ron. Nu Sanne en Patricia opgemerkt hebben dat ik niet met ze mee liep komen ze gehaast terug rennen. Ze komen allebei naast me staan en dwingen Ron mij los te laten. Omdat ze vrienden ook naar binnen willen, laat Ron me eindelijk los. Hij gaat slingerend de discotheek binnen en Sanne en Patricia nemen mij mee naar het huis van Patricia. “Ron wordt wel agressief zeg van de drank”, zegt Patricia geschrokken als we eenmaal met ze drieën op de bank zitten. “Dat is niet het enigste waar hij agressief van word hoor”, zeg ik sarcastisch. Sanne verteld Patricia over die ene middag dat ik haar vertelde over Kevin en geschrokken kijkt Patricia mij aan. “Dat heb je me helemaal niet verteld”, zegt Patricia meelevend en slaat een arm om mij heen. “Jij had wel genoeg aan je hoofd”, zeg ik bedroefd. “Jij bent toch veel belangrijker”, zegt Patricia troostend. Sanne komt aan de andere kant van mij zitten en slaat ook een arm om mij heen. Met ze drieën zakken we samen weg op de bank en vallen zonder het te weten samen in slaap.

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:18

ja!! nieuw stukje Lachen ik ga het even lezen en dan krijg je tips/commentaar Knipoog

x_dootje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:30

Weer een goed stuk Haha! Wacht nu al op het volgende stuk Clown

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:31

Leuk stuk weer!
Doe je nog aan verzoekjes? Schijnheilig
Hier dan de mijne:

Wil je alsje-alsjeblieft snel een volgend stuk plaatsen? Haha!

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:32

hoi, dit viel me op:
Citaat:
De ladiesnight begint al om half negen, zodat de rest rond een uur of twaalf kunnen komen.
De rest is enkelvoud, dus dan wordt het: "zodat de rest rond een uur of twaalf KAN komen.
en ik vind het laatste stukje met ron erg snel gaan, in een paar regens is het al afgelopen. Zou iets meer de sfeer beschrijven en dan iets van "er komt een groepje jongens aanlopen en opeens herken ik ron" en dan nog hoe hij aan komt lopen, wat jij zegt/wil zeggen tegen de rest (daar liep ze eerst mee en opeens waren ze weg) en als ron haar vastheeft kan je wel wat meer gevoelens beschrijven, meer blikken en lichaamstaal. Ook van die vrienden die willen helpen.

Voor de rest leuk Ja ! Haha!

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 19:33

Ja oke ik snap wat je bedoelt, bedankt voor de tips! Ik wilde zsm wat plaatsen haha Knipoog en @ miss_vosj morgen denk ik wel weer! Haha!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 19:35

Okee! Haha! Enne, denk je dat er snel een einde komt? Of hou je ons nog even heeel lang bezig? Schijnheilig

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:32

Wat een geweldig verhaal!
Je ziet je in de loop van het verhaal dat je steeds beter gaat schrijven!

Vind het erg leuk dat je Ron hier nou weer terug heb laten komen ik wacht met smart naar een nieuw stukje:D

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:08

Wat een heel leuk stuk weer Haha!

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 13:11

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Ik weet nog niet zo goed hoe het verder moet, kan nog wel aantal dingen bedenken maar dan is het verhaal af, maar ik wil niet stoppen haha Bloos

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:30

Leuk stukje weer Lachen Was je vakantie leuk? Ik heb weer wat foutjes eruit gehaald, het zijn er een stuk minder dan vorige keer!

Citaat:
Omdat het een meidenavond word trek ik mijn korte zwarte avondjurkje aan

Word=wordt en een komma achter korte.
Citaat:
Ik trek mijn jas aan en zeg snel gedag en glip dan de deur uit.

Te veel 'en'. Ik zou zeggen: Ik trek mijn jas aan, zeg snel gedag en glip dan de deur uit.

Citaat:
Dat is niet het enigste waar hij agressief van word hoor

Enigste = enige en word = wordt.

Succes met je volgende stuk Lachen

xxJenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:41

Geweldig verhaal!!!
ik hoop echt dat je nog lang doorgaat met het verhaal..
kan af en toe gewooon niet stoppen met lezen Tong uitsteken
Waarom maak je er niet een soort boek van en stuur je het naar een uitgever..
Je hoort vanzelf wat ze ermee doen en misschien vinden ze het wel heel goed.
Ik wel in ieder geval!
Ik wacht met spanning af op je volgende boek! Haha!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:47

Als je het naar een uitgever zou sturen moet je alles wel even heel goed doorlezen op foutjes en sommige stukken wat uitbreiden.. Knipoog

xxJenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:49

Chrisje92 schreef:
Als je het naar een uitgever zou sturen moet je alles wel even heel goed doorlezen op foutjes en sommige stukken wat uitbreiden.. Knipoog

Jaa natuurlijk!! Haha!

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 10:12

Ik vind het ook weer een heel leuk stuk Lachen

Ik wacht weer op het volgende ...

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 14:31

Citaat:
Ik schrik op als ik het lopen van een kraan in een wasbak hoor. Mijn ogen moeten wennen aan het felle licht dat door de ramen naar binnen schijnt. Als ik naast me kijk zie ik Sanne liggen. Dan herinner ik me weer dat we de vorige avond naar de Autof waren geweest. Ik laat de avond als een bandje door mijn hoofd afspelen. De gezelligheid met de meiden, samen dansen en natuurlijk de blote mannen. Grinnikend denk ik er aan terug. Maar gelijk daarna denk ik ook aan het voorval met Ron, ik kan het nog steeds niet beseffen dat Ron zo is veranderd. Hij was altijd zo lief, had ik het moeten zien aankomen, vraag ik me af. In gedachte verzonken merk ik niet dat Patricia vanuit de keuken, de huiskamer binnen komt lopen. “Wakker, slaapkop?”, fluistert Patricia. “Ja, alleen wel een beetje hoofdpijn”, grinnik ik. “Hoe laat is het trouwens?”, vraag ik.
“Het is gewoon al één uur”, zegt Patricia, “we hebben echt lang geslapen”. “Ja en Sanne ligt nog steeds te maffen”, zeg ik. “Ik ben al wakker”, zegt Sanne slaperig. Glimlachend kijk ik haar aan. “Wat zullen we gaan doen vandaag”, zegt Patricia opgewekt. “Wil je niet zo hard praten, ik heb hoofdpijn”, zegt Sanne zwakjes. Als Patricia en ik naar het hoofd kijken van Sanne liggen we dubbel van het lachen. “Ach, San je bent het toch nog wel een beetje gewend?”, zeg ik betuttelend. “Hou je kop Liz”, zegt Sanne met een zwakke glimlach en laat zich weer terugzakken op de bank. Grijnzend kijken Patricia en ik elkaar aan. “Heb je nog ergens trek in, wil je een aspirientje?”, vraagt Patricia. “Bedankt Patries, maar het enigste wat ik wil is me bed in”, zegt Sanne beteuterd. “Nou je bent weer gezellig”, zeg ik glimlachend. “Bedankt meiden voor de leuke avond, maar ik wil echt me bed in”, zegt Sanne terwijl we met ze drieën bij de deuropening staan. “Is goed hoor, ben je er maandag wel weer?”, vraag ik. “Vast wel”, zegt Sanne met een knipoog. Als we de deur achter ons dicht doen kijk ik Patricia aan, “Wat gaan we doen?”, vraag ik. “Een vakantie boeken”, zegt Patricia resoluut. “Vakantie boeken?”, vraag ik verontwaardigd. “Ja, dat schiet me in ene te binnen, over twee weken is het herfstvakantie en het weer schijnt nog een tijdje goed te blijven. We kunnen wel naar een camping of zo?”, stelt Patricia voor. “Hoe kom je daar nou in ene bij?”, vraag ik nog steeds niet begrijpend. “Dat lijkt me hartstikke leuk, Hans vertelde me over een camping in Epe”, zegt Patricia vrolijk. “Dan kunnen we met ze vijven gaan”. “Vijven?”, vraag ik. “Ja, Sanne, Steef, Hans, jij en ik”, somt Patricia op. “Natuurlijk had het leuk geweest als Ron mee kon, maar dat is nu natuurlijk uitgesloten”, zegt Patricia vastbesloten. “Wanneer hebben jullie dit besproken”, roep ik uit. “Nou ik ben de laatste tijd, zo’n beetje elke dag bij hem en het is sinds gistermiddag officieel aan”, zegt Patricia blozend. “Wat leuk Patries!”, zeg ik blij. “Maar dat op vakantie gaan is dat niet wat snel allemaal?”, vraag ik. “Nou ja, we blijven gewoon in Nederland, we zijn met ze alle en je leeft maar één keer toch”, zegt Patricia vrolijk. “Nou oké, als jij en Hans dat willen dan vind ik het prima”, zeg ik dan uiteindelijk. “Ik zal het gelijk doorgeven aan Sanne”, zegt Patricia blij. “Wist Sanne er ook al van”, vraag ik. “Nou toen jij gisteravond met die barman stond te sjansen, hadden wij het daarover ja”, zegt Patricia grinnikend. “Met de barman stond te sjansen…, ik wilde gewoon gratis drank”, zeg ik lachend. “Wat ben jij toch erg”, en ook Patricia moet lachen.

We schuiven met ze tweeën achter de computer en gaan op zoek naar campings in Nederland, we klikken eerst simpelweg iets aan maar kijken dan toch uiteindelijk bij Epe. De camping die gelijk onze aandacht trok was camping: ‘De grote berg’. Het is een driesterren camping speciaal voor jongeren, met binnen- en buitenzwembad, twee km van een dorpje af met een supermarkt, aantal gezellige restaurantjes en een knusse bierkelder. Om naar de zee te kunnen gaan moet je dertien km rijden, maar er gaat een bus naartoe. We kiezen een bungalowhuisje voor zes personen en omdat het een jongerencamping is, zijn de prijzen niet schrikbarend hoog. We reserveren voor vijf dagen in de herfstvakantie, die we tot maximaal vierentwintig uur na de reservering kunnen annuleren. “En nu onze ouders maar lief aankijken?”, vraagt Patricia. “Ik ga het gelijk voorstellen”, zeg ik opgewekt. Thuis aangekomen tref ik mijn ouders hangend op de bankend aan, kijkend naar een typische zondagfilm. Van binnen moet ik lachen als ik het zie, mijn ouders zijn gewoon nog steeds zo verliefd als vanaf het moment dat ze elkaar voor het eerst zagen. “Paps en mams, mag de film heel even op pauze, ik heb een klein vraagje”, zeg ik vrolijk. “Natuurlijk schat, wat is er?”, vraagt mijn moeder. Voorzichtig leg ik het idee voor. Wonderbaarlijk genoeg, maar me ouders vinden het een hartstikke leuk idee en ze zijn blij dat hun kinderen het zo goed met elkaar kunnen vinden. Enthousiast bel ik Sanne en Patricia, ook zij hebben toestemming. “En we hebben afgesproken bij Hans thuis, want zijn ouders waren er niet of zo, rond zeven uur, zie ik je daar”, zegt Patricia. “Maar…”, voordat ik antwoord kan geven heeft Patricia opgehangen. Als ik op mijn horloge kijk zie ik dat het half vijf is en de zenuwen gieren door mijn buik. De laatste keer dat ik Chris heb gezien was dat genante moment dat Rianne net belde, denk ik bij mezelf. Waarschijnlijk is hij er niet eens, probeer ik me zelf op te peppen. Ik loop naar boven en laat een warm bad vol lopen in de badkamer. Dat is weer een nadeel van uitgaan, je haar en je kleren gaan er zo van stinken, denk ik bij mezelf. Ik gooi al mijn kleren in de was en laat me voorzichtig in het hete badwater zakken. Genietend sluit ik mijn ogen.

Na een halfuur lekker in bad gelegen hebben was ik mijn haren grondig en laat het bad leeglopen. Ik droog mijn hele lichaam af en pak een schone handdoek en wikkel die om mijn lange bruine haren. Ik loop weer naar mijn slaapkamer en zoals altijd blijf ik uitgebreid staan voor mijn klerenkast met het idee, wat ik nu weer aan moet. Ik kies voor mijn zwarte strakke broek met daar boven op een witte blouse, om het af te maken doe ik grote zilveren ringen in mijn oren met bijpassend armbandje en een zilveren ketting. Ik haal de handdoek van mijn hoofd en borstel het snel, dan stop ik er een lading mousse in en me haar begint vanzelf weer te krullen. Ik zet het deels vast met een klip en kijk dan tevreden in de spiegel. Ik breng wat mascara aan en een zwart randje onder mijn ogen. Dan hoor ik het open gaan van onze voordeur beneden, dat zullen Steef en Sanne wel zijn, denk ik bij mezelf. Vluchtig breng ik nog laagje lipgloss op mijn lippen en ga snel naar beneden. “He zus”, zegt Steef vrolijk als hij me ziet. “He broertje, he San”, zeg ik opgewekt. “He liz, moet je nog wat eten, want wij hebben al gegeten?”, vraagt Sanne. “Nee, ik heb met Patricia vanmiddag al lekker soep en stokbrood gehad”, zeg ik met een knipoog. “Mm, klinkt goed”, zegt Sanne grinnikend. “Zullen we gaan dan, het is vijf over zeven”, stelt Steef voor. “Prima, trek even me schoenen aan en dan kunnen we gaan”, zeg ik terwijl ik niks laat merken van mijn zenuwen. We lopen gezamenlijk de deur uit, en vanaf het voetpad kunnen we zien dat Patricia al aan de keukentafel zit met Hans. Als we op de deur kloppen, doet niet Hans open. We staan oog in oog met Chris en ik voel mijn wangen rood worden.

Ik heb het even zo geprobeerd, misschien is het nu fijner om te lezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 14:38

Ik vind het lekker weglezen, zo met drie alineas ook Ja Na de heftige gebeurtenissen ga je wel weer even terug naar basic, dat is wel prettig. Ben nu wel benieuwd hoe het verder gaat, ook met die vakantie. Want de hoofdpersoon gaat natuurlijk wel met 2 stelletjes Clown