xxxcatjuxxx schreef:hee ik heb wel wat leuke gidichten en mischien oo kwel een verhaal maar die moet ik even zoeken.
zit er een deadline aanvast?
A.s. vrijdag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xxxcatjuxxx schreef:hee ik heb wel wat leuke gidichten en mischien oo kwel een verhaal maar die moet ik even zoeken.
zit er een deadline aanvast?
Heel veel succes met het maken ervan, KeeK! Je houdt ons natuurlijk wel op de hoogte van het resultaat hé?
KeeK schreef:Binnenkort nieuwe informatie.

nujaro schreef:whaha, maar ja uiteindelijk gezien, wordt het toch uitgegeven (...)

nujaro schreef:'Beste dichters en verhalenschrijvers,
Ik ben van plan een boekje te gaan uitgeven met de mooiste bokt-gedichten én een boekje met de mooiste korte verhalen.'
daarvan neem ik aan dat dat zo is

Tip: beloof alleen wat je waar kunt maken; dan hoor je niemand ergens over!) Botervlieg schreef:Was beslist niet laag bedoeld, hoor. Wèl prikkelend.
En dat heeft gewerkt.
Bedankt voor je update!
Shanna16 schreef:
Ik denk eerder dat je blij mag zijn dat er iemand met zo'n idee en input komt... en kan nou niet zeggen dat die reacties prikkelend over komen. Ik irriteerde me er al aan, laat staan de TS...
Niet meer doen dus
Citaat:Niet meer doen dus
Citaat:Ik denk eerder dat je blij mag zijn dat er iemand met zo'n idee en input komt...

KeeK schreef:Ik snap wel wat jullie bedoelen, heus. Heb ik beloofd dan dat die bundel er binnen twee weken zou zijn?
Citaat:Geplaatst: 04-12-06 17:35
Binnenkort nieuwe informatie.
Nimue schreef:
Edit: Botervlieg, KeeK heeft toch niks beloofd dat niet waargemaakt kan worden? Zoals hij (zij?) al zegt: nérgens staat dat er binnen twee weken reactie zou komen. Geduld is een schone zaak en de beste stuurlui staan aan wal...