[ART] Pony Pimpin'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_joellover_

Re: [ART] Pony Pimpin'

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 19:21

bij mij niet Tong uitsteken
hij heb niet zoon rand zit in 1 keer vast hoeveel lagen doe jij die wit ?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 19:58

Als je de kop er niet af kan halen, kun je ook niet de haren eruit halen en wordt het schilderen niet zo mooi...
Hoeveel lagen wit... tja gewoon totdat het dekkend is... maar net als deze paarse heb ik het niet eerst wit geverfd hoor...

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 09:15

o oke maar het is mijn eerste keer dus ik zie wel wat het word hij word wit met paars haar

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 12:33

ik ga nu het haar verven kijken of dat lukt Tong uitsteken

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:23

Succes OK dan!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:29

oeps nu is mijn poeptje weer blauw :p

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 17:43

joellover schreef:
oeps nu is mijn poeptje weer blauw :p

? Lachen

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:08

ponytje :p

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:42

Ga nou niet allemaal als een gek MLP beginnen te customizen hè Scheve mond Velen denken dat je dat zo maar snel even kan maken, maar je moet daar voldoende tijd in steken als je er echt iets moois van wilt maken. Dat is echt niet van 'oh dat kan ik ook', er aan beginnen en er na 2 uur mee stoppen omdat je niet genoeg geduld hebt. Dan zit je wel mooi met een verkl*te pony.

En zoek alsjebliéft eerst even uit wat voor pony je hebt en wat haar waarde is, misschien kan je voor dat geld 5 G3's in de winkel kopen én een verzamelaar blijmaken met een G1.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:28

Mientjeuh schreef:
Ga nou niet allemaal als een gek MLP beginnen te customizen hè Scheve mond Velen denken dat je dat zo maar snel even kan maken, maar je moet daar voldoende tijd in steken als je er echt iets moois van wilt maken. Dat is echt niet van 'oh dat kan ik ook', er aan beginnen en er na 2 uur mee stoppen omdat je niet genoeg geduld hebt. Dan zit je wel mooi met een verkl*te pony.

En zoek alsjebliéft eerst even uit wat voor pony je hebt en wat haar waarde is, misschien kan je voor dat geld 5 G3's in de winkel kopen én een verzamelaar blijmaken met een G1.

Ja Helemaal mee eens, sommige pony's geven mensen onzettend veel geld voor als ik soms de bedragen zie. En dan is het toch onzettend zonde als iemand daar zo blij kan maken Lachen vooral als het soms net de laaste pony uit de collectie is die ze verzamelen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 16:56

Ha Haha! Dan heb ik bij deze geluk, dat de mijne niet zeldzaam was... want Lemon Drops staat 100.00 keer te koop aangeboden op marktplaats Vork

Edit: By the Way... ik ga niet als een gek MLP customizen hoor ... ik weet hoeveel tijd er in iets creatiefs steekt... en dat heb ik met dit ook zeker niet onderschat!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:58

Mientjeuh schreef:

mijne kwam van de mc donalds Clown

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 17:06

ow hoe geweldig! Haha!

ik ben zó gek op my little ponies!!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 18:07

Cyntje schreef:
Ha Haha! Dan heb ik bij deze geluk, dat de mijne niet zeldzaam was... want Lemon Drops staat 100.00 keer te koop aangeboden op marktplaats Vork

Edit: By the Way... ik ga niet als een gek MLP customizen hoor ... ik weet hoeveel tijd er in iets creatiefs steekt... en dat heb ik met dit ook zeker niet onderschat!

Nee maar op het MLPforum hebben we al een paar keren gehad dat een niet-kenner op het forum kwam en heel fier zei 'kijk ik heb een pony gecustomized', terwijl ze gewoon de manen had ingekort en het teken had weggehaald. En die pony was zo'n €50 waard. Dan krijg je natuurlijk heel wat verzamelaars over je heen.. Dus als de mensen voor ze beginnen customizen gewoon even de moeite doen om een ID en waarde-check te doen, kan er een hele hoop gezeik worden voorkomen Lachen

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:38

Mientjeuh schreef:
Ik vind het zonde van de pony. Het haar past er ook helemaal niet bij

Ja
Om eerlijk te zijn vind ik het nogal nageaapt van Fairie.
Alhoewel; zij maakt echt mooie customs en dat kun je van de meeste niet zeggen.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 09:12

Sooff schreef:
Mientjeuh schreef:

Ja

Fairies customs zijn idd erg mooi, maar ze is echt niet de enige die customs maakt ..

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 09:16

_joellover_ schreef:
Mientjeuh schreef:

mijne kwam van de mc donalds Clown

hahahahhaha heerlijk droge opmerking Nagelbijten / Gniffelen

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 10:15

Jennietje schreef:
[

Fairies customs zijn idd erg mooi, maar ze is echt niet de enige die customs maakt ..
[/quote]

Nou idd, iedereen mag toch customs (proberen te) maken? En ik vind die van Cyntje heel mooi gelukt.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 10:49

Sooff schreef:
Mientjeuh schreef:

Ja

UHm pardon? Boos!

Ik heb deze eerder geplaatst als diegene die Fairie er laatst heeft opgezet... Verward
Ennuh ik kijk al meer dan een half jaar lang dagelijks op UK en daar had ik er niet eerder een gezien...
En echt mooie customs... sorry maar mag ik het ook ff leren?
Ik wordt nu onderhand een beetje misselijk van allerhande commentaar... is het niet vanwege de waarde van een bepaalde pony... zal het wel weer na-aperij zijn Verward
Heb je al op de genoemde sites gekeken in dit topic? Er zijn veel veel veel meer mensen die customizen dan alleen bokt! Amen Vork

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:44

Ik denk dat ik er meer van af weet dan jij, Cyntje, ik kom namelijk al sinds vorig jaar op een MLP forum. (ik heb ze verzameld) En ja, ik weet dat er meer mensen zijn die customs maken, maar Fairie maakt ze al veel langer dan jij, en ik heb al veel vaker customs van haar op Bokt gezien.
Maargoed, ga jij maar lekker waardevol speelgoed "pimpen", ik bemoei me er niet meer mee.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 12:21

Marye78 schreef:
Jennietje schreef:
[

[/quote]

Nou idd, iedereen mag toch customs (proberen te) maken? En ik vind die van Cyntje heel mooi gelukt.

daarom Haha! maar dat had ik als het goed is wel al ergens neergezet Knipoog [dat die van cyntje ook mooi is ]

en om nou te gaan doen wie het langer doet of wat. Kijk, als fairi nou de enige was die customs maakte kon ik het nog wel begrijpen. Maar tik op google Custom MLP in, je vind er genoeg .. en wat dan nog? Als ze het leuk vind, laat dr dan lekker gaan, dat je 'm niet mooi vind mag uiteraard, daar zeg ik niets over, iedereen zijn eigen mening. Maar als je trots op je eerste custom bent is het denk niet erg leuk als ze opeens gaan zeggen dat ze na-aapt.
Laatst bijgewerkt door _Jennifer_ op 05-08-06 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 12:26

Citaat:
UHm pardon? Boos!

Ik heb deze eerder geplaatst als diegene die Fairie er laatst heeft opgezet... Verward
Ennuh ik kijk al meer dan een half jaar lang dagelijks op UK en daar had ik er niet eerder een gezien...
En echt mooie customs... sorry maar mag ik het ook ff leren?
Ik wordt nu onderhand een beetje misselijk van allerhande commentaar... is het niet vanwege de waarde van een bepaalde pony... zal het wel weer na-aperij zijn Verward
Heb je al op de genoemde sites gekeken in dit topic? Er zijn veel veel veel meer mensen die customizen dan alleen bokt! Amen Vork

AMEN Vork

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 18:16

Sooff schreef:
Ik denk dat ik er meer van af weet dan jij, Cyntje, ik kom namelijk al sinds vorig jaar op een MLP forum. (ik heb ze verzameld) En ja, ik weet dat er meer mensen zijn die customs maken, maar Fairie maakt ze al veel langer dan jij, en ik heb al veel vaker customs van haar op Bokt gezien.
Maargoed, ga jij maar lekker waardevol speelgoed "pimpen", ik bemoei me er niet meer mee.

Amen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 20:59

Wat maakt het nou uit wie het langer doet dan een ander? Rolleyes

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:12

Jezus waar gaat het hier om ?
als Cyntje het nou leuk vind? wat maakt het dan uit wie het nog meer doet of hoe waardevol de MLP is?
het is van háár dus bepaald zij wat ze ermee doet. Als ze hem wou verkopen had ze dat wel gedaan.

ze laat gewoon zien hoe ze een MLP omtovert in een eigen 'creatie' en vraagt niet naar wie ze allemaal na-aapt of de waarde ervan.

ik las al een tijdje mee maar nu wou ik even iets zeggen Clown