hij heb niet zoon rand zit in 1 keer vast hoeveel lagen doe jij die wit ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

joellover schreef:oeps nu is mijn poeptje weer blauw :p
Velen denken dat je dat zo maar snel even kan maken, maar je moet daar voldoende tijd in steken als je er echt iets moois van wilt maken. Dat is echt niet van 'oh dat kan ik ook', er aan beginnen en er na 2 uur mee stoppen omdat je niet genoeg geduld hebt. Dan zit je wel mooi met een verkl*te pony.Mientjeuh schreef:Ga nou niet allemaal als een gek MLP beginnen te customizen hèVelen denken dat je dat zo maar snel even kan maken, maar je moet daar voldoende tijd in steken als je er echt iets moois van wilt maken. Dat is echt niet van 'oh dat kan ik ook', er aan beginnen en er na 2 uur mee stoppen omdat je niet genoeg geduld hebt. Dan zit je wel mooi met een verkl*te pony.
En zoek alsjebliéft eerst even uit wat voor pony je hebt en wat haar waarde is, misschien kan je voor dat geld 5 G3's in de winkel kopen én een verzamelaar blijmaken met een G1.
Helemaal mee eens, sommige pony's geven mensen onzettend veel geld voor als ik soms de bedragen zie. En dan is het toch onzettend zonde als iemand daar zo blij kan maken
vooral als het soms net de laaste pony uit de collectie is die ze verzamelen
Dan heb ik bij deze geluk, dat de mijne niet zeldzaam was... want Lemon Drops staat 100.00 keer te koop aangeboden op marktplaats 
... ik weet hoeveel tijd er in iets creatiefs steekt... en dat heb ik met dit ook zeker niet onderschat! Mientjeuh schreef:Ga nou niet allemaal als een gek MLP beginnen te customizen hèVelen denken dat je dat zo maar snel even kan maken, maar je moet daar voldoende tijd in steken als je er echt iets moois van wilt maken. Dat is echt niet van 'oh dat kan ik ook', er aan beginnen en er na 2 uur mee stoppen omdat je niet genoeg geduld hebt. Dan zit je wel mooi met een verkl*te pony.
En zoek alsjebliéft eerst even uit wat voor pony je hebt en wat haar waarde is, misschien kan je voor dat geld 5 G3's in de winkel kopen én een verzamelaar blijmaken met een G1.
Cyntje schreef:HaDan heb ik bij deze geluk, dat de mijne niet zeldzaam was... want Lemon Drops staat 100.00 keer te koop aangeboden op marktplaats
Edit: By the Way... ik ga niet als een gek MLP customizen hoor... ik weet hoeveel tijd er in iets creatiefs steekt... en dat heb ik met dit ook zeker niet onderschat!
Mientjeuh schreef:Ik vind het zonde van de pony. Het haar past er ook helemaal niet bij
Sooff schreef:Mientjeuh schreef:Ik vind het zonde van de pony. Het haar past er ook helemaal niet bij
![]()
Om eerlijk te zijn vind ik het nogal nageaapt van Fairie.
Alhoewel; zij maakt echt mooie customs en dat kun je van de meeste niet zeggen.
_joellover_ schreef:Mientjeuh schreef:Ga nou niet allemaal als een gek MLP beginnen te customizen hèVelen denken dat je dat zo maar snel even kan maken, maar je moet daar voldoende tijd in steken als je er echt iets moois van wilt maken. Dat is echt niet van 'oh dat kan ik ook', er aan beginnen en er na 2 uur mee stoppen omdat je niet genoeg geduld hebt. Dan zit je wel mooi met een verkl*te pony.
mijne kwam van de mc donalds
Jennietje schreef:[
Fairies customs zijn idd erg mooi, maar ze is echt niet de enige die customs maakt ..
[/quote]
Sooff schreef:Mientjeuh schreef:Ik vind het zonde van de pony. Het haar past er ook helemaal niet bij
![]()
Om eerlijk te zijn vind ik het nogal nageaapt van Fairie.
Alhoewel; zij maakt echt mooie customs en dat kun je van de meeste niet zeggen.

Marye78 schreef:Jennietje schreef:[
Fairies customs zijn idd erg mooi, maar ze is echt niet de enige die customs maakt ..
[/quote]
Nou idd, iedereen mag toch customs (proberen te) maken? En ik vind die van Cyntje heel mooi gelukt.
maar dat had ik als het goed is wel al ergens neergezet
[dat die van cyntje ook mooi is ]Citaat:UHm pardon?
Ik heb deze eerder geplaatst als diegene die Fairie er laatst heeft opgezet...
Ennuh ik kijk al meer dan een half jaar lang dagelijks op UK en daar had ik er niet eerder een gezien...
En echt mooie customs... sorry maar mag ik het ook ff leren?
Ik wordt nu onderhand een beetje misselijk van allerhande commentaar... is het niet vanwege de waarde van een bepaalde pony... zal het wel weer na-aperij zijn
Heb je al op de genoemde sites gekeken in dit topic? Er zijn veel veel veel meer mensen die customizen dan alleen bokt! Amen
Sooff schreef:Ik denk dat ik er meer van af weet dan jij, Cyntje, ik kom namelijk al sinds vorig jaar op een MLP forum. (ik heb ze verzameld) En ja, ik weet dat er meer mensen zijn die customs maken, maar Fairie maakt ze al veel langer dan jij, en ik heb al veel vaker customs van haar op Bokt gezien.
Maargoed, ga jij maar lekker waardevol speelgoed "pimpen", ik bemoei me er niet meer mee.