Weer on-topic, een nieuw stukje. Het blijft erg moeilijk schrijven.
Citaat:Na even over en weer te hebben gekeken besloot hij ons te helpen. Ray werd helemaal enthousiast en al snel snapte ik waarom. Ongelofelijk, wat was Rob goed. Ik had wel enig idee wat het ding was dat hij deed. Ik dacht niet meer aan de tijd. Toen ik de klok hoorde slaan schrok ik op, snel keek ik op mijn horloge. Gelukkig, pas 4 uur. Ik besloot afscheid te nemen, en het te vertellen aan hen. Ik begon met vertellen en ze schrokken zich rot. Ray begon te huilen: “Ik wil je niet kwijt. Ik ben mijn moeder kwijt, mijn vrienden en straks ook jou. Ik kan dat niet aan!” Ik trooste hem en zei hem sterk te zijn, ik zou immers ook sterk zijn en me verzetten. Ook zou ik proberen vrij te komen, en ik beloofde hem dan te mailen. Of ik kon langskomen wist ik niet, dat zou afhangen wat mijn meesters zouden aanraden. Hij keek een beetje vreemd maar Rob zei dat hij het wel een beetje zou uitleggen. Ik keek hem dankbaar aan en vertrok, met een angstig voorgevoel. Zouden ze zich wel aan de afspraak houden? Zou het wel goed gaan?