Waarom moest t nou weer stoppen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Zag wel dat je vaak wat fouten had met werkwoordsvormen, bijvoorbeeld vaak een dubbel t waar dat niet hoeft.
Staptte = stapte bijv.
Citaat:Een fractie van een seconde kan ik zweren dat twee rode ogen oplichten, de haren in mn nek staan recht overeind en voor een paar seconden stokt de adem in mijn keel. Ik lijk geen controle meer te hebben over mijn ledematen en de zaklamp valt uit mijn handen. Op de een of andere manier weet ik weer naar binnen te stappen en de deur achter me dicht te trekken.
Hijgend sta ik dan aan de andere kant van de deur. Wat was dat in godsnaam? Mijn hart draait overuren en nadat ik het slot op de deur gedraaid heb plof ik op de bank, maar wel met een oog op de deur. Ik probeer rationeel te denken, maar ik kan me gewoonweg niks bedenken dat die ogen kan verklaren. Ze waren te hoog van de grond, alleen een panter of beer had dat kunnen doen. Hun ogen lichtten toch niet rood op in het donker?
Nog steeds ben ik niet gekalmeerd. Ik twijfel, moet ik Tim bellen? Ik doe het toch maar niet, Tim heeft genoeg aan zijn hoofd. Ik neem maar een biertje uit de koelkast, normaal drink ik niet door de weeks, maar op de een of andere manier lijkt het me wel een goed idee nu. Ik loop naar de tv en wil hem aanzetten, maar mijn hand blijft bij de knop hangen, als ik de tv aanzet hoor ik niks meer van buiten. Nee ik besluit de tv uit te laten en laat me weer op de bank vallen.
Zo zit ik een tijdje voor me uit te staren, af en toe een slokje van het bier nemend, buiten hoor ik niets anders dan de krekels die hun gewoonlijke concert hebben voortgezet. Dan realiseer ik me iets met een schok, ik spring bijna van de bank af. Ik heb die ogen eerder gezien, ik ben er nu zeker van wat ik gezien heb buiten. Die ogen, die heb ik gezien in Rusland, in de drankwinkel! Ik had er niet zo meteen aan gedacht, maar het voorval was ik nooit echt vergeten.