Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lintjuuuh schreef:Ik denk dat ik wel een beetje een opzet weet:
1. Eerst kijken hoeveel mensen er mee willen doen, hoeveel er voor opmaak enzo nodig zijn en hoeveel rollen er nodig zijn.
2. Onderwerp verzinnen
3. Stuk schrijven laten zien en dan herschrijven
4. Rollenstemmen zegmaar
5. Alle onderwerpen zoeken
6. Meeting houden
Kieffertje schreef:Het gaat nog véél fouter als iedereen door elkaar gaat roepen shadowfaxx. Er móet gewoon iemand een beetje leiding hebben. Nogmaals, ik hoop dat dit ook een beetje iets góeds kan worden. Weet je waarom er altijd een regisseur is bij een film? Omdat er aan een film gigantisch veel mensen meewerken, die er allemaal een eigen visie op hebben. Samen kan dit echter maar één film worden. Er moet iemand een beetje opletten dat alles goed komt. Bovendien: Er is nog helemaal níets, maar dat moet er wel komen. Het brainstormen is vaak een punt waarop het al fout gaat, omdat iedereen zelf de touwtjes in handen wil nemen.
P.S. Dit gaat lang duren jongens, een film heb je niet binnen een paar weken. Wees dus niet teleurgesteld/boos als alles niet zo snel gaat als je hoopt.
P.S.2 Ik had beter eerst mn hele idee neer kunnen zetten, maar loop hier al zo lang mee rond dat ik me niet meer in kon houden. Heb alles nog niet op een rijtje, dus vandaar dat jullie echt even moeten wachten.