Zelf ben ik weer bezig geweest met mixed media. Ik heb twee hondjes getekend en deze vervolgens in stukjes overgetrokken en uitgeknipt uit eerdere gemaakte gelafdrukken.
Vervolgens heb ik er een collage van gemaakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Roodvos, ik studeer in Leeuwarden aan NHL Stenden. Je verwacht er misschien geen kunstopleiding, maar wij hebben ons eigen gangetje met atelier, werkplaats, etc. mijn doel voor komende semester is om te kijken of we ook mogelijkheden hebben tot glas in lood werken, dat lijkt mij echt zo gaaf om te doen
vikawiek schreef:_roodvos_ schreef:@polarize: Geluk. Ik doe het met de achterkant van een lepelSoms vervloek ik mezelf wel dat ik toen ik op de kunstacademie zat niet meer gebruik heb gemaakt van de faciliteiten daar.
Ik las dit echt verkeerd, ik dacht eerst dat je je lino sneed met een lepel ipv een mesjevond het al zo omslachtig
vikawiek schreef:_roodvos_ schreef:Kabouter met boek bij paddestoel en boodschappentas, ook weer in 15 minuten: (met ernaast de tas in kwestie, inclusief miniatuurprei)
[ Afbeelding ]
Hij is echt fantastisch geworden
En het boekbinden is ook al klaar, inclusief verhaal
_roodvos_ schreef:<knip>
Je fjord is echt heel gaaf geworden Vikawiek
Thats_me: Leuk zo, beetje tangram-achtig. Is dat bovenste hondje, met dat weefachtige patroon, ook van een eerdere afdruk? Hoe werkt dat, daar een afdruk van maken?
Elfbeau: Goed geluktIk ben licht jaloers op dat je genoeg geduld hebt gehad om te wachten met de pen tot de aquarel droog is zodat de boel niet uitloopt .
Wat voor kookboek is dat?
Ezellover: Je gaat hard!
Jindai: welkom!![]()
Juut: ik ben heel teleurgesteld dat je me niet doodeng vindt. En ik doe nog wel zo mijn best om een beetje angstaanjagend te zijn.
Je kip is fantastisch.
<knip>
En de paddestoel in tekeningvorm. Dat viel nog vies tegen met al die plooien (En mijn papier werd heel ongelukkig van de combinatie aquarelstift + poscamarker voor de paddestoelstippen, t loste zo ongeveer op)
[ Afbeelding ]
Is er niemand die zich geroepen voelt om een challenge/prompt te bedenken? Ik weet wel iets anders, maar ik wil dat ook niet zomaar kapen omdat ik ook net pas weer binnen ben komen rollen, dus als iemand anders wil die hier al langer meepraat gaat dat wat mij betreft voor. (maar het is ook jammer als februari wel komt, maar het volgende deel van de challenge niet)
Wanneer komt dat erop meestal, op de eerste van de maand? Of eerder al?
Thats_Me schreef:Dat boek is inderdaad erg fijn. Ziet er leuk uit.
ElfBeau_067 schreef:_roodvos_ schreef:
Is er niemand die zich geroepen voelt om een challenge/prompt te bedenken? Ik weet wel iets anders, maar ik wil dat ook niet zomaar kapen omdat ik ook net pas weer binnen ben komen rollen, dus als iemand anders wil die hier al langer meepraat gaat dat wat mij betreft voor. (maar het is ook jammer als februari wel komt, maar het volgende deel van de challenge niet)
julius_juut schreef:Ik heb sinds de tweede klas op de middelbare school (onderhand twintig jaar geleden) eigenlijk niet meer getekend of iets dergelijks, behalve wanneer het toevallig ergens voor nodig was, maar aangezien ik hier een aantal mensen zie die ik ken en niet doodeng vind (die ook nog eens dingen zeiden in de trant van 'Ja dat kan echt zonder dood te gaan'), eet de rest me vast ook niet op.![]()
Met kerst het wilde plan 'We gaan kippen verven!' opgevat samen met moederlief en dat was eigenlijk wel zo leuk dat ik best wel eens meer iets met plaatjes op papier maken wil doen.
[ Afbeelding ]
_roodvos_ schreef:Ik snapte al niets van dit bericht maar jongens dit was gewoon echt, ik kreeg vandaag opeens een fantastische paddestoel en boekje met daarin een verhaalNu moet ik alleen nog de kabouter...
[ Afbeelding]
Citaat:En de paddestoel in tekeningvorm. Dat viel nog vies tegen met al die plooien (En mijn papier werd heel ongelukkig van de combinatie aquarelstift + poscamarker voor de paddestoelstippen, t loste zo ongeveer op)
[ Afbeelding ]