niet elke dag hoeft een uitgebreid kunstwerk te zijn. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
niet elke dag hoeft een uitgebreid kunstwerk te zijn. Pauley schreef:Ik loop al weer 2 dagen achter![]()
Maar moet zeggen dat ik ook echt 0 inspiratie heb op het moment bij de prompts.
Hoe lossen jullie dat op?
sowieso kan iedereen echt mooie dingen maken! Leuk om te zien. En ook inspirerend om eens andere materialen of technieken te gebruiken. Dat inkt wash kende ik niet maar echt prachtige resultaten. 
Kuggur schreef:Haha, die is humoristisch!
Ik ben ook nog in de race, nr.3, "bat".
[ [url=m/TErxxH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Xyris schreef:Niet mijn normale realistische stijl, maar hey, heb betaalde opdrachten en mijn normale werk neemt veel te veel tijd in beslag. Deze was leuk voor 2 uurtjes tijd.
Nosey - Life to Legend[ [url=m/moG94K.png]Afbeelding[/url] ]
. Helemaal in twee uur. Hoe simpeler ik mijn tekening probeer te houden, hoe meer tijd het me kost
Echt heel leuk.
Ik ga zoeken, maar geniet wel van al het mooie werk hier.
Ik vind hem echt leuk.
Ik zou hem zeker verder uitwerken op een later tijdstip! Moest meteen glimlachen toen ik hem zag. 

Ayasha schreef:ibbel: knap gedaan.Ik vind hem echt leuk.
Barbaravw:Ik zou hem zeker verder uitwerken op een later tijdstip! Moest meteen glimlachen toen ik hem zag.
Hij is zo schattig! 3
Selina: nice, mooi kleurgebruik, mooie uitwerking van dat rood in dat grijze zonder dat het "modderig" is.
Jeika: As usual weer gaaf. Ik vind dat zwart helemaal niet mislukt hoor, integendeel!
[ [url=m/hTa6ZD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn bat. Niet zo happy mee maar goed, er zullen goede en minder goede tussen zitten.
Als hij voldoende gedroogd is het wit wat mooier afwerken in zijn vleugel.

vind de prompts dit jaar tegenvallen.

Enfin, ik werk het wel op men gemak af. Ik zit nu toch al serieus achter.

groot fan van z’n werk, las vroeger altijd urenlang de kabouterboeken.