Ik heb de komende dagen geen tijd om uitgebreide reacties te typen, dus die komen op dinsdag, maar ik teken wel mee!
Crystal.
__Sannne
Geplaatst: 01-10-21 15:51
Ohh wat een prachtige dingen komen hier voorbij! Kom ik aan met mijn pokemon maar goed, ben er wel erg tevreden over! Voor het eerst zoiets nagetekend. Het is Suicune, de pokemon op de cover van de Pokemon Crystal game uit 2001. Gemaakt met waterverf, de omlijning is gedaan met een acrylverf pen.
Ik heb geen tijd om op iedereen individueel te reageren, maar vind het wel heel leuk on alle creaties te zien!
Mijn eerste treinschets:
sunny44
Geplaatst: 01-10-21 20:23
Wat is iedereen goed bezig! Hele gave creaties komen voorbij
Mijn 1 oktober;
"Kristal"
Shae
Geplaatst: 01-10-21 20:26
Voor het eerst een digitale tekening gemaakt. Kloppen de reflecties enzo? Vast niet, maar het was wel vermakelijk.
Fair
Geplaatst: 01-10-21 21:06
Gaaf, ik zal bij mn volgende tekening even persoonlijk reageren, want wat een gave dingen zijn er al gemaakt de eerste dag.
Ik had vandaag niet echt tijd maar ik wou niet de eerste dag al achterlopen. Ik heb dus een beetje vlug vanavond in slecht licht de ‘crystal’ gemaakt. Mn favoriete shading pen was foetsie, al mn zwarte stiften begaven het en mijn wit pakte niet zo lekker op dit papier. :’) Goed, niet een hele soepele start maar dag 1 staat haha.
Ben benieuwd hoe hij er morgenochtend uit ziet. :’)
Biscuitje
Geplaatst: 01-10-21 21:08
Dag 1
Ik vind het leuk om mijn resultaten te delen. Ik vind tekenen onwijs leuk om te doen, is ook echt even een me-time momentje op de drukke dag. Ik zal niet actief reageren op anderen, maar wil alvast even zeggen dat ik het altijd zo leuk vind om mee te kijken met iedereen!
Pff heb een hele drukke dag gehad en zo mogelijk nog drukker weekend dus even hatseflats een crystal geklodderd. Er volgt een bijleespost, ik beloof het! Grr hij wil niet draaien ... Later herkansing
Warboel, ondanks dat 'skull' natuurlijk een heel dreigend en evil thema is, vind ik hem eigenlijk best schattig hij is erg leuk geworden!
Artificious, hij is simpel, maar zo leuk!
Barbaravdw, dat wit op bruin is een gaaf effect! Past er heel mooi bij
Biscuitje, leuk! Die afwisseling vaan stipjes en streepjes maakt de diepte nog extra af.
Fair, heel gaaf
Shae, mooi hoor!
Sunny, wat een schattig draakje en wat is die blij met zijn kristal
Schemerdier, en dat in de trein? Netjes hoor! Ik doe het je buiten de trein ook niet na
Sannne, oehh mooi geworden!
Molfre, dat zou net een logo voor een bedrijf kunnen zijn. Ergens eenvoudig, maar wel echt compleet.
jokari
Geplaatst: 02-10-21 08:52
Wat een gave afbeeldingen zijn er gisteren nog gepasseerd !
Bokt wilt via mijn gsm de formaten van de afbeelding op dropbox/facebook niet accepteren. En ik gebruik de bokt-opload liever niet want dan blijft die afbeelding voor eeuwig staan. Iemand een tip hoe ik via smartphone makkelijk afbeeldingen hier kan krijgen ?
Er is technisch momenteel iets mis met uploaden vanaf een andere site dan bokt. Je kunt overigens foto's wel van de boktupload afhalen, al gaat dat omslachtig omdat je dat 1 voor 1 moet doen, via deze link: https://www.bokt.nl/user/gallery
Seven
Geplaatst: 02-10-21 09:11
Dag 2 Nog geen verbetering hier Maar naar deze te hebben gemaakt meer geoefend en begin nu steeds iets meer de feeling te krijgen voor het cartoonachtoge realisme (tja) dus op naar morgen
Ayasha Ik hoop dat ik de verwachten waar kan maken want voor nu voel ik me weer m'n 10 jarige zelf Heel mooi gezichten zijn echt ontzettend lastig en deze heb je echt heel sterk neer gezet.
Marleen Wat een prachtige kleuren Zoiets had ik ook in mn hoofd maar mislukt
Ellebel Prachtig wat een sterk werk zo met de contrasten ik hou er van
Molfre Mooi minimalistisch werk
Sanne Pokemon goed gevonden bij de prompt
Schemerdier Knap met balpen, mooi perspectief
Sunny Aahhh wat een dropje jou draak
Shae Ze lijken goed te shinen of de licht inval helemaal 100% is onderop denk ik niet maar dat doet niets af van de tekening.
Fair Prachtige kleuren zo op het zwarte papier heel herfstachtige
Biscuitje Leuk bedacht de stippen en strepen
Art Leuk doet door de kleuren ook koud aan
Warboel Wat uitgewerkt heel mooi
sassycas
Geplaatst: 02-10-21 12:33
Warboel, die is echt zo cool!
Mijn prompt vandaag was 'ancient'
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-21 12:53
Mijn Suit:
Sassycas; mooi die tempel vanuit dit perspectief.
Seven: ik heb nog geen fouten kunnen ontdekken aan jouw tekeningen dus ook in deze weer niet. Ze kunnen zo in een boek of strip...
Warboel: mooi dat kleuraccent! Zoveel te zien in deze tekening!
Art: mooi ijskristal! Ik vind zo’n ijskristal zo moeilijk om te maken. Bij mij lijkt het altijd meer een meetkundig object.
Barbara: getint papier geef altijd iets extra vind ik. Heel mooi die ‘glow’ neer gezet!
Biscuitje: puntjes! Keek jij niet scheel er op naar het einde toe? wel erg mooi resultaat!
Fair: ben ik blij jou hier te zien! Ik ben zo fan van jouw tekeningen!
Shae: knap! Ik kan totaal niet overweg met digitaal dus vindt het sowieso knap als anderen daar wat mee kunnen!
Funny: ahw! Hij is schattig!!
Schemerdier: Jezus dat detail in het glas! Prachtig!
Sannnne: je brengt me terug naar mijn kindertijd! Suicune!
Molfre: strak, duidelijk en toch apart! Niet saai, mooi gedaan!
Anoniem
Geplaatst: 02-10-21 12:56
sassycas schreef:
Warboel, die is echt zo cool!
Mijn prompt vandaag was 'ancient' [ [url=m/XcbDco.png]Afbeelding[/url] ]
Petra Erg mooi gedaan met die donkere voorgrond!
Wat een toffe dingen maken jullie! Jullie gaan goed!