Hij is prachtig geworden San!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Ik zie voor me, het achterste oor naar voren en het voorste oor beetje opzij. Hij ziet een paar jonge hengsten die aan het rotzooien zijn en vraagt zich af of het de moeite waard is om in te grijpen.![]()
Hij is prachtig geworden San!
Daihyo schreef:De onderste. Dan komen de kleuren veel mooier uit. De bovenste maakt de kleuren van je tekeningen flets.
Sadira schreef:Ik vind zelf de lichtere mooier denk ik. Geeft een iets minder opgesloten gevoel ofzo... Maar hoe dan ook prachtig!
oji schreef:Had volgens mij helemaal nog niet gereageerd in dit topic, maar ik vind je Konik echt prachtig![]()
![]()
![]()
Ik zou zelf voor het lichte passe partout kiezen en dan op een donkere muur plaatsen. Heel subtiel met dat bordeaux randje.
Selina schreef:De onderste!
henny_w schreef:Ik ga ook voor de onderste
Daihyo schreef:Waar heb jij de passe partouts besteld? Zijn beiden heel mooi
Sadira schreef:Ik vind de kleur rood wel echt schitterend overigens hoor. Maar dan voor een andere tekening denk ik
oji schreef:Volgens mij zijn die onderste 2 passe partouts over elkaar heen toch? Je zou dan ook het bordeaux randje iets breder kunnen maken door het bovenste passe partout iets groter uit te snijden. Dan pak je toch iets meer van die mooie kleur mee, maar heb je niet dat opgeslotene van het geheel bordeaux rode passe partout.