[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:02

Komt ie! ;)

Jeff en ik staan tegenover elkaar...Ik kijk hem rechtstreeks aan en ik hoor hem zachtjes "Streep" zeggen.. Zijn ogen zijn helderblauw als altijd en weér voel ik die kriebel!

Aan zijn hele houding, de omgegooide fiets en de oorverdovende stilte is één en al teleurstelling af te lezen...

Op dit moment voel ik mij zo ongemakkelijk..het liefst knuffel ik hem zachtjes met beide armen over zijn hals en zeg ik dat alles goed komt...ook zou ik hem best wel willen kussen maar dat doe ik natuurlijk niet.

Jeff, het spijt mij..besluit ik te zeggen. "Mijn ouders willen dat ik het contact stop." Jeff kijkt mij aan en zegt "oké, ..morgen vertrek ik naar Zandvoort en ga ik bij mijn moeder wonen..

Er volgt weer een lange stilte en het ongemakkelijke gevoel wil maar niet weg gaan. Ik bedenk dat als ik hem nog wil zien, ik daar nu de gelegenheid nog voor heb. Ik kan mijn ouders sms'en dat ik Mirjam tegen gekomen ben en dat ik even met haar ben deze avond.

"Vind je het goed om nu samen even tijd door te brengen?" Vraag ik en Jeff kijkt mij een stuk vrolijker aan. "Ja, tuurlijk!" zegt hij. "Kom ga mee, dan gaan we even wat drinken bij mijn vader thuis!"

Jeff raapt zijn fiets op, ik stuur mijn sms en samen wandelen we naar het huis van zijn vader. Volgens Jeff is de vriend van zijn zus ergens anders en hoeven we ons daar geen zorgen om te maken.

Eenmaal binnen tref ik een vriendelijke grijze man die gelijk vraagt of ik cola lust. Ja, is goed. Ook Jeff zijn zus en de baby zijn er. De kennismaking is fijn.

Even later besluiten we samen naar Jeff zijn slaapkamer te gaan om daar een computerspelletje te spelen. Barry mag beneden blijven. We spelen Colin Mac Raye en ik blijk bijna net zo goed als Jeff zelf te zijn. Jeff is er helemaal enhausiast van. "Je bent een dame met pit Streep!" Zegt hij enthausiast terwijl hij zijn auto binnen de bochten probeert te houden.

Dan hoor ik Jeff zijn zus naar boven roepen.

Jeff, kom! Er staan twee vreemde mensen voor de deur en ze vragen om dat meisje!

Op dat moment bedenk ik mij dat ik nog geen bericht terug heb gehad van mijn ouders..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:15

Ojee :=

Mer1980

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:18

omg.......

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:20

oh my dit is echt een geweldig verhaal!
ik zou zeggen: zet dit aub op wattpad of een andere verhalen site. dit is echt goed geschreven!

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:50

Vooral zo doorgaan! Leest echt lekker weg dit verhaal en ik kan het mij goed inbeelden, dus je omschrijft alles goed. En.. het is ook zeker spannend haha, vandaag al 3x gekeken voor een update :')

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 15:09

owh ik volg!!

net alles achter elkaar doorgelezen en wat schrijf je goed!! ook herkenbare punten ahahaha oeps....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 15:19

Jeetje, wat een leuke reacties weer! :) Bedankt! :):)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 15:22

meer?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 15:24

Ah ts kom op nou! Wat doe je ons steeds aan ~~}>
Meeeeeeerrrrr hihi

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 15:30

kiki1976 schreef:
Meeeeeeerrrrr hihi

jaaa ahahhaha

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 15:41

Spannend verhaal zeg! Ik kijk meerdere keren per dag of er een nieuw stukje op staat! Ga zo door!

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 15:57

Spannend...

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 16:13

kiki1976 schreef:
Meeeeeeerrrrr hihi

Inderdaad :)
Voor mij mogen de verhalen ook gerust wat langer! :+ :D

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 16:35

Meer!!!

Ik herken wel wat de spagaat waarin ze zit en dat wereldje om Jeff, een jongen die het duidelijk lastig heeft en eigenlijke geen fijne/veilige woonplek heeft of in een tent/fietsenschuurtje moet slapen. Brrr..je krijgt er pijn in je buik van! Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 16:45

Tot mijn grote geluk blijken het Mirjam en Sven te zijn! Ze hadden mij en Jeff gezien en dachten dat het misschien wel leuk was om met zijn vieren een stukje te gaan varen.

Ik besluit samen met Mirjam en Barry naar mijn ouders te lopen om Barry weg te brengen en om te laten zien dat ik met Mirjam ben, zodat ze zich over mij geen zorgen hoeven te maken.

We worden thuis vrolijk opgevangen gelukkig en ik zie dat Claire (de nieuwe vriendin van Robert) ook aanwezig is. Ik besluit even gedag te zeggen tegen Claire en dan weer met Mirjam mee te gaan.

Zo te zien draagt Claire dure sieraden. Haar nagels zijn op en top verzorgd. Ook heeft ze een mooie bril op en een paar dure laarsen aan. Robert zit glunderend naast haar. De kennismaking is prima, ondanks ze op mij wat behoudend over komt en ik loop met Mirjam mee, weer terug naar het huis van Jeff.

Deze avond kan toch niet meer stuk! Alleen al het idee dat ik straks de hele avond met Mirjam, Sven en Jeff door mag brengen maakt mij enorm blij. Gelukkig blijft het ook steeds langer licht waardoor we nog prima weg kunnen met de boot.

Jeff wil wel eerst ff zijn tent en wat rommel van de BBQ opruimen dus we besluiten eerst ff met de auto van Jeff naar het natuurgebied te gaan.

Eenmaal daar zien we een hele groep auto's bij de tent staan. Ook de zwarte Mercedes van Jurgen staat er bij...Aan Jeff zijn gezicht is te zien, dat hij verre van blij is met dit bezoek. Hij besluit de auto om te draaien.

Er schijnt ruzie geweest te zijn bij de BBQ en dat Jeff daarom ook redelijk op tijd bij mijn ouders was om mij te zien. Iemand heeft verkeerde drugs verkocht aan een minderjarig meisje die nu in het ziekenhuis ligt. Dat meisje blijkt een nichtje van Jurgen te zijn waardoor Jurgen nu in de problemen zit met zijn familie. Jurgen is op zoek naar de persoon die de vuile drugs verkocht heeft.

De afspraak is dat iedereen drugs van alleen Jurgen verkoopt en de opbrengst daarvan met Jurgen deelt. De persoon die dit gedaan heeft, heeft z.w.s het drugs vermengt zodat er ook over bleef voor eigen gebruik.

Wie die gedaan heeft is onduidelijk maar Jurgen verdenkt Jeff nu ook. Mocht Jurgen de persoon vinden die dit gedaan heeft, dan heeft die een groot probleem. 1 van de jongens van de groep loopt al met een pink minder rond vanwege een soortgelijke gebeurtenis, aldus Jeff..

Jeff besluit zijn auto in de woonwijk te parkeren.

"Streep,ik wilde je hier buiten houden."zegt hij terwijl hij zachtjes in mijn arm knijpt."

"Helaas moet ik mijzelf wel melden nu anders denken ze dat ik hier voor wegloop, en wordt ik juist als verdachte aangewezen, "vervolgt hij.

"Ik laat jullie hier nu veilig achter en ga alleen lopend naar de tent." "Mocht ik er over 30 minuten nog niet zijn dan wil ik dat jullie weg zijn"...

Jeff kijkt mij aan met zijn diepblauwe ogen en het liefst geef ik hem rechtstreeks een kus op de mond...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-06-20 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 16:48

oehhhhh kan niet wachten op het vervolg......

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 16:52

Sinds vanochtend je topic gevonden <3

Blij dat ik een deel zo in 1 stuk door kon lezen. Je schrijft ontzettend leuk! Ga vooral zo door <3

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 17:00

Baal gewoon dat ik dit topic zo vroeg heb gevonden.. ik wil verder lezen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 17:11

Wat schrijf je spannend! Je leeft echt enorm mee met de karakters zo +:)+

Ik zou het wel lachen vinden als Claire ook wat skeletten in de kast blijkt te hebben <<)
Maar hopelijk komt het goed met Jeff....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 17:14

Jeff loopt richting het natuurgebied en laat ons achter..

Terwijl ik ongenegeerd het interieur van Jeff zijn auto inspecteer, wat ik reuze- interessant vind, daar hij overal oude CD-s heeft opgeplakt en plaatjes van verschillende artiesten, voel ik de onrust van Mirjam en Sven achter mij..op de achterbank.

"Fleur, ik weet het niet hoor", hoor ik Mirjam achter mij zeggen. "Straks komen die gasten hierheen en zien ze jou zitten"..Die Jurgen moet het ook opgevallen zijn dat Jeff jou leuk vind.", "Heb je al eens gezien hoe die jongen naar jou kijkt?" Het is 1 bom wandelende verliefdheid Fleur, en als Jurgen met Jeff wil afrekenen dan mag jij hier niet betrokken in raken!"

Ergens doet het mij wel goed van Mirjam te horen dat Jeff mij ook leuk vindt en mijn hart maakt een sprongetje!

"Klopt, we gaan",zegt Sven resoluut terwijl hij al met 1 been buiten de auto staat. "We gaan geen 30 minuten wachten op misschien wel een oorlogsbad".

Hè balen, ik had net zo zin in deze avond en ik wil zo graag weten hoe het met Jeff gaat. Zonder antwoord te geven besluit ik met Mirjam en Sven mee naar onze huizen te lopen.

In de verte hoor ik een hoop geschreeuw bij het natuurgebied vandaan komen en ergens begin ik mij ook wel zorgen te maken..

Morgen gaat Jeff bij zijn moeder wonen, had hij nog gezegd...zal dat met deze ruzie te maken hebben?

Zandvoort is hartstikke ver weg voor mij....

Eenmaal thuis besluit ik gelijk onder de douche te gaan en naar bed te gaan, daar ik morgen weer vroeg moet werken in de supermarkt. Het lukt mij maar moeizaam in slaap te komen, daar elk bijzonder geluid van een auto of brommer mij aan Jeff doet denken...

Veertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 17:27

We moeten minstens vandaag nog weten of Jeff, veilig is en naar z’n moeder gaat. Meer eisen heb ik niet :D _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 17:31

Haha Veertje :D morgen weer denk ik, bedankt voor alle toffe reacties! :):)

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 17:36

Talietjuh schreef:
Haha Veertje :D morgen weer denk ik, bedankt voor alle toffe reacties! :):)

Ja zég, zo zijn we niet getrouwd! :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 18:46

Ik denk dat Jeff relatief veilig is hoor, anders wordt het verhaal wel kort want ik vermoed niet dat Streep er ineens met Killian vandoor gaat :P

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 18:51

Zo, ik zit er ook ineens helemaal in! Spannend! Ik wil meer!