Voor mij mag er een nieuw topic komen, heb vandaag weer een stukje aan mijn raven gewerkt, hoop die in juli af te krijgen.

Maar ik volg de meerderheid. Vorige keer wilde men eventueel gewoon ‘verder’ gaan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik vind veren toch leuk. Het is haast een soort mediteren voor mij, dit type werk. 
maar in de eerste tekening vond ik het gezicht ook niet goed tot de vleugels ook wat fineliner hadden. Toen ‘pastte’ het. Dus hoop dat dat nu ook zo wil gaan. 
je zou denken dat het nu makkelijker te zien was hoe die vleugel moest plooien en waar de schaduw moet vallen maar was weer op dezelfde plek aan’t klooien als de 1e keer.

Aangepast!

nu nog ‘flow’ 
lig nu op de zetel van mijn infuus van vandaag. Ga zo wel wat schetsen maar op de bureau stoel zitten ben ik te lamlendig voor en op mijn mobiel zie ik het niet goed. Maar ga toch ten vroegste morgen weer uitwerken dus thx voor de foto! Dan kan ik die ‘onscherpheid’ proberen te verwerken. 

Valt nog niet mee om de balans te vinden tussen snelheid en toch wat "diepte" maar haar gezicht is nu (in mijn mening) wel mooier dus ook als het echte "bewegen" niet lukt dan denk ik dat ik deze houd. Heb de vleugels ook iets "korter" gemaakt. Haar benen gaan grotendeels wegvallen maar ik wil kijken of het me lukt om haar tenen/voet een klein beetje er tussen uit te laten piepen.

Kuggur schreef:Dankje, ik heb het gevoel iets meer controle over dat spul te krijgen...
Je engel ziet er goed uit, eens met Elenora, mooie structuur in de veren. Ik geloof dat een belangrijk deel van een succesvol werk is je toeschouwers niet vertellen wat je eigenlijk had willen bereiken....
Leuk schetsje van die bloem Elenora, doet me herinneren aan het duimelotje verhaal ( kwam die niet uit een bloemknop?).
Het wateroppervlak is goed gelukt.