Ik ben ook aan een nachtdier bezig geweest. Ik denk dat deze de inspiratie voor de uitbeelding van Gollem in de films van 'de Ring' is geweest, eigenlijk.

Soedan spookdiertje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
ik heb m op de voorkant van een schrift van de Hema getekend haha, ik wil graag weer een soort trainingsdagboek van het rijden met mijn merrie bijhouden dus wilde graag een leuke voorkant erop 

Zou best wel eens een inspiratie voor Gollem geweest kunnen zijn. 

Was je schoonmoeder er blij mee? Wel leuk als je zulke dingen voor haar kan maken. 

Wel braaf 1.5m afstand gehouden, dat dan weer wel.
Maar zo merk je toch hoe snel je simpelweg zonder nadenken de maatregelen niet op volgt ook al doe je echt je best. 

)
Had van mij echt niet gehoeven maar goed. Ik betaal met pin dus ik kan wel discussiëren maar als ie het niet wil tellen houdt het toch op gezien ik de slechte gewoonte heb om nooit cash mee te hebben.

betaling in natura klinkt hoe dan ook dubieus!
Ik dacht er aan toen ik bijna thuis was dat ik dat niet gedaan had. Ik heb zitten klooien met ze netjes op te rollen om ze mee te kunnen nemen en ik was weer fantastisch in mijn planning dus het is me echt gewoon ontschoten.
Maar vind het ook niet zo erg.
ik reageer nog op de anderen, maar niet op mobiel haha. Dit landschap zou technisch gezien onder wildernis of sterrenbeeld kunnen vallen denk ik 

speciaal gekocht om te tekenen en tot nu toe bevalt het me prima. Myrsky schreef:Eindelijk een bijdrage van mijik reageer nog op de anderen, maar niet op mobiel haha. Dit landschap zou technisch gezien onder wildernis of sterrenbeeld kunnen vallen denk ik
Hij moet dus een kwartslag gedraaid maar dat is blij lastig volgens mijn mobiel haha
*foto's*
Laten we het zo zeggen: elke tekening heeft een leeropbrengst. De leeropbrengst hier was dat ik ver uit de buurt van pastelkrijt moet blijven