Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Napie schreef:Deze heb ik vandaag gemaakt voor een nichtje die gek is op nijlpaarden. Laat ik nou het schedel erin herkennen met die gekke tanden
[ [url=m/YnGXyl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat voor opdracht is het?
) dat ik uit frustratie dit even snel heb getekend. Arabieren tekenen is een van mijn ultieme relaxactiviteiten.

Ik heb nog steeds knaloranje inkt op m’n duimnagel zitten.

maar het maakt ook dat de communicatie niet zo professioneel hoeft.) geapt of hij voorbeelden kon sturen van welke stijl hij zocht en kreeg heel droog eerst een stel van mijn eigen tekeningen die op Facebook staan terug. 

Ik ben daar echt niet assertief in.
Ibbel schreef:Het is je DA zeg je? Betaling in natura? Gratis vaccineren van je paard(en) en/of kat/hond doorhalen wat niet van toepassing is?
Hij is komen vaccineren (griep) en had de bankcontact niet bij maar het is wel vaker dat hij dan zegt ‘betaal maar als je de hond haar pillen komt halen.’
Dat bleek later een héééle goeie deal

En ook je gevoel dat het niet goed genoeg gaat zijn, snap ik, maar als buitenstaander kan ik nu heel makkelijk zeggen dat ik aan de kant van je man sta: hij heeft niet voor niets aan jou gevraagd of je de tekening wil maken, dat betekent dus dat hij jouw stijl wil, en niet ineens een hyperrealistisch kunstwerk of zo.
Wel goed dat je de stap zet om buiten je comfort zone te gaan.
Ik ben ook zo'n preutse muts, haha, dus ik kan me ook dat gevoel goed voorstellen. Ben wel benieuwd wat je ervan gaat maken!
Ik ben er, voordat ik aan de Arabier begon, met een bamboepen en Oost-Indische inkt overheen geragd en heb gewoon wat dingen op papier gezet die spontaan in me opkwamen om de pagina er iets minder uit te laten zien als een mislukt experiment, en ook om de pen even uit te testen (aanrader trouwens
). Er zit dus verder geen logica of vooropgezette compositie o.i.d. achter. Helaas is het acryl dus ook een beetje doorgedrukt naar de andere kant waar de nijlpaardenschedel op staat, maar ach, daar is het ook een beetje een schetsboek voor.
Beetje mysterieus wel.
Ibbel schreef:Doe's een foto van die bamboepen met dat bierblikstripje-inktreservoir? Kan me er nog niet echt een beeld bij vormen namelijk...