Ben nog erg zoekende in stijlen maar doe het zo af en toe wel, heb oom wel verwchillende materialen. Wil het graag wat regelmatiger doen. Éen per week? Denk ik.
Ik ga zo lekker een feestelijke maal voorbereiden dus de rest komt morgen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennadev schreef:Ik heb een stipje gezet
Moet in het nieuwe jaar gok ik maar leren tekenen met gimp. Ik teken digitaal niet realistisch pony's, maar ben meestal erg inspiratieloos.
lovelyfiefy schreef:Fennadev schreef:Ik heb een stipje gezet
Moet in het nieuwe jaar gok ik maar leren tekenen met gimp. Ik teken digitaal niet realistisch pony's, maar ben meestal erg inspiratieloos.
je kan altijd wat foto's uit een aanvraag topic bekijken
om te kijken of je daar zelf iets anders in ziet om te maken.
het hoeft niet realistisch toch?
joey_lover schreef:Twijfel, twijfel, twijfel.
Ik zit echt al een paar dagen te bedenken of ik weer mee zal doen of niet.
Zo lastig! Ik denk nog even verder...
_San87_ schreef:AlwaysH schreef:Ik had mezelf gemeld, maar nog niet echt verteld wat ik maak!
[ [url=m/v9fHzd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh cool. Benieuwd hoe deze wordt.
AlwaysH schreef:_San87_ schreef:
Oh cool. Benieuwd hoe deze wordt.
Deze is afIk ben niet zo van het inkleuren. Doe het wel hoor, maar vind veel dingen veel mooier zonder kleur. Daarnaast is dit aquarel papier, dus die textuur is niet zo mooi met mn polychromos potloden.
Cactusknuf schreef:[ [url=m/xrcShz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gister gemaakt en deze laat ik ook oficieel meetellen, tips zijn erg welkom! (Ps ik ben pas 13 dus ik heb nog niet zo veel ervaring) ik heb echt nog veel moeite om het zo echt mogelijk te maken en dit lukt mij ook nog niet zo goed ,tips hiervoor zijn fijn! Ogen vind ik ook een beetje zombie achtig geworden maar mooier lukken ze niet
kortom: niet de mooiste tekening
Sjolvir schreef:Cactusknuf, je veulentje is anders heel mooi gelukt! Oogjes gaan volgende keer ook weer beter, gewoon vaak doen.
_San87_ schreef:Cactusknuf schreef:[ [url=m/xrcShz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gister gemaakt en deze laat ik ook oficieel meetellen, tips zijn erg welkom! (Ps ik ben pas 13 dus ik heb nog niet zo veel ervaring) ik heb echt nog veel moeite om het zo echt mogelijk te maken en dit lukt mij ook nog niet zo goed ,tips hiervoor zijn fijn! Ogen vind ik ook een beetje zombie achtig geworden maar mooier lukken ze niet
kortom: niet de mooiste tekening
Goed bezig al.
Voor je volgende tekening kun je wellicht proberen de buitenlijnen niet om te trekken, als je me snapt. Dan lijkt ie ook al echter.
En zet eens een wit stipje in t oogje en kijk wat er gebeurt.