Ik heb nu 4 tentakels klaar, morgenavond doe ik de andere vier. De tweede magneet heb ik in mijn jasje genaaid, maar die zit op de verkeerde plek. Hij zit te ver naar mijn schouder, waardoor Pierce er af glijdt. Hij moet verder naar mijn nek.
Pierce blijft ook hangen als ik 2 (of 4) tentakels om mijn nek sla en hem als een soort rugzak laat bungelen Mogelijkheden te over dus!
@savieralover Tof, haha! Zie je daar Kom vooral even een selfie maken met Pierce (vindt ie leuk).
Pierce is nu lekker aan het chillen samen met Lumina, ze hebben het schoot van mijn partner geclaimd
Maar de octopus is leuk ! Goed gelukt ik doe het je niet na
Haarbal
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-18 22:29
PIERCE IS KLAAAAAR
Ik heb net pootje vier tm acht gezoomd, dus Pierce is klaar! Nu lekker slapen en morgen mag hij mee naar Dutch Comic Con. Ik ben misschien niet de beste Bucky/Winter Soldier maar wel de enigste met een octovriend, haha!
Morgen of na het weekend meer fotos van Pierce in actie!
Laatst bijgewerkt door Haarbal op 30-03-18 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Super! Heel veel plezier! Ik heb trouwens een keer een echte pierce gezien in een zeeaquarium in Amerika, in zo'n doorzichtige tunnel. Toen was hij heel actief en klom boven ons langs heel tof zo'n groot beest!
minikatje
Geplaatst: 31-03-18 10:43
Ik verwachtte eigenlijk een foto van Pierce die de kat knuffelde
Maar zo te zien is hij ook een goede hulp in de huishouding.