Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel heel mooi!

Poeh wat een werk en een detail voor zo'n korte tijd!
Die zou ik gewoon mee laten tellen, die is veel te leuk!
Gaaf met het weerkaatsende licht van de maan op de achterkant van je personage
Wat ik leuk vind zijn de extra kleuren zoals het blauw, dat geeft imo altijd net wat meer realisme
*zelfvertrouwen meteen wat meer opgekrikt*
Verder gaat het goed hoor

leuke uitstraling!

vind wit potlood op zwart altijd erg mooi(moet ik ook is proberen
)en je hebt de vogels in gave poses getekend!
hele sprekende oogjes! Het grove vind ik juist erg tof.
ik sla ook ontzettend snel dicht als ik buiten mijn comfort zone probeer te gaan (en aangezien ik de gameindustrie in zou willen is het voor mij wel handig om ook character art te oefenen
). Verder vind ik het paard wel erg gaaf!!
Misschien volgende keer omkopen
Alles is al gezegd over je tekening. Niet weggooien.

Mooi zo dat grove, met die kleurtjes! Ik zou hem zeker mee laten tellen hoor 

Ik vind het juist wel leuk dat hij niet zo realistisch is
Maar als je wat meer realistisch wilt gaan, dan zou je denk ik die zwarte omlijning weg moeten halen.
Aangezien je om tips vroeg: haren kan je vaak beter in plukjes tekenen, in plaats van elk haartje los. Haren vallen vaak in plukken en deze plukken hebben elk hun eigen lichtinval en schaduwplekken. Eventueel kan je in de plukken wel wat haren tekenen. Door met plukken te werken, wordt het minder krasserig.
Ik vind de walvissen ook duidelijk walvissen
Alleen mis ik bij de grote z'n staart een beetje. 

Heel knap, met relatief zo weinig lijnen

Niets aan toe te voegen

Zijn hoofd lijkt iets te klein voor zijn lichaam, maar ik vind hem geweldig!

Victory-Boy schreef:Oke ... hier mijn "commentaar", echte tips kan ik niet geven, maar ik probeer op iedereen te reageren.
@Isapaardje: Leuke tekening, doet me een beetje aan die oude tekeningen van vroeger denken. Of een beetje Rien Poortvliet of zo, ik weet niet precies.Wel heel mooi!

Ik kan alleen als tip geven om wat meer diepgang aan je schaduwen te geven en te bepalen van welke richting je lichtbron komt. Hier komt het licht van vooraan? Dat betekend dat je geen schaduwen krijgt langs de zijden van de neusbrug bijvoorbeeld.
Ik vind je een erg leuke schetsstijl hebben.
Vertel mij alles want ik wil dat ook wel kunnen! 

ik krijg er aan de ene kant meteen weer zin in maar dan moet ik mijn tekentablet eerst afstoffen en instellen, dat vind ik altijd zo vervelend want liefst wil ik dan ook meteen kunnen tekenen ermee
Eigenlijk moet ik dat maar gewoon eens gaan doen. Maskers heb ik nooit helemaal begrepen (ik snap wat een masker is en wat het doet, maar hoe ik dat voor elkaar krijg in photoshop was het raadsel) dus dat ga ik maar weer eens googlen zo. Dank voor je tips
Ik heb Clip Paint Studio, wat goedkoper is en imo betere brushes heeft.