Plannen en planners

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 12:58

Mag ik me hier ook melden? Zojuist na veel 'research' de PassionPlanner besteld. Ik ben echt enorm slecht in plannen, lijkt me wel verstandig om hier misschien ook nog wat tips en tricks te lezen dus :')

Magrathea

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 13:27

Ik wil me ook melden. :) Ik heb in het verleden altijd voor tentamenperiodes een planning in Excel gemaakt en dat werkte zo goed! Ik ben inderdaad zo iemand die (zeker in stressvolle periodes :( ) gewoon de afwas vergeet te doen als ik het niet inplan :(
Ik heb op het moment vooral het idee dat ik heel veel tijd verdoe met niksen, terwijl als ik dan bijvoorbeeld inplan dat ik dan mijn kamer op ga ruimen dan doe ik het ook :Y)

Een bullet journal had mijn oude huisgenootje, zag er leuk uit maar ik denk dat ik dat een week volhoud en dan vergeet het bij te houden :o Een ingedeelde planner is dan beter denk ik. Zag de Marscha op bol staan maar ik heb echt geen behoefte aan stickertjes en een lila cover :o Dus nog even verder kijken

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 11:01

Oké mijn planner heeft even een weekje vakantie :') maandag beginnen we weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:52

omdat de passionplanner me te duur is ga ik dit jaar filofaxen. dus een ringband kopen en deze zelf samenstellen. een makkelijke versie van een BuJo :-)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:06

Deze zag ik bij de action voor 1.79 of 1.99 weer het niet zeker meer.
Twijfel of ik de mascha planner ga aanschaffen want vind het behoorlijk prijzig.

Afbeelding

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:17

Ik heb uiteindelijk de Passion Planner besteld! Heb de undated, compacte variant. Laat hem beginnen vanaf september omdat ik het wel lekker vind als hij vanaf een volledige maand loopt haha.

Afbeelding

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:22

Ik meld mij ook even

Nu mijn nieuwe studie bijna begint lijkt een duidelijke planner mij ook wel wat

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:06

Ik vind de PassionPlanner nu al fantastisch *\o/*

Ik heb de undated grote versie, ben hem nog lekker aan het inrichten en ga deze week voor het eerst 'echt' gebruiken. Maar wat een overzicht, ik ben echt nu al blij :D

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 12:09

De PassionPlanner ziet er ook leuk uit!

Ik ben vandaag weer begonnen met mn planner! :D had 3 weken vakantie en toen werkte plannen niet zo goed :( Dus vandaag hem erweer bij gepakt :D niet dat ik veel moet doen nog, want heb nog maar weinig afspraken.

Ik heb nu ook alle spulletjes die ik had gehaald bij AliExpress :D Allemaal stickertjes, stiften, washitape en paperclips enzo. Super leuk :D

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 07:53

Ik heb de mascha planner besteld gister, dus als het goed is vadaag binnen :)

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 10:58

Spannend! Heel veel plezier ermee :D

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:11

Zelf pas de Passion Planner aangeschaft, exact dezelfde als YellowLead. Helaas ben ik er toch minder enthousiast over als gedacht, dus ga ik hem niet gebruiken.

Sneeuwmaan schreef:
Ik heb net de purpuz planner gekocht. Ik ben benieuwd.

Even een hulde naar jou, dit is precies wat ik zocht. Bedankt voor het benoemen! *\o/*

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:53

Wat een fijn topic! Maakt mijn research naar een geschikte agenda een stuk makkelijker. Vorig jaar heb ik de agenda op mijn telefoon gebruikt, maar vond dit geen fijn overzicht geven. De passion planner lijkt me ideaal maar vond hem vrij duur en ben bang dat hij tegen valt.
De Mascha planne4 lijkt me ook fijn, maar vond de kaft lelijk :+

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 12:09

Mooblie schreef:
Wat een fijn topic! Maakt mijn research naar een geschikte agenda een stuk makkelijker. Vorig jaar heb ik de agenda op mijn telefoon gebruikt, maar vond dit geen fijn overzicht geven. De passion planner lijkt me ideaal maar vond hem vrij duur en ben bang dat hij tegen valt.
De Mascha planne4 lijkt me ook fijn, maar vond de kaft lelijk :+
Ik heb eerst een gedownloade en geprinte passion planner gebruikt. Dat beviel goed, dus nu een echte en die bevalt nog beter! Word helemaal blij van die vrolijke blauwe kleur :-)

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 12:33

Kaft van de machaplanner vind ik ook lelijk

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 13:10

Hoe ziet die passion planner er van binnen uit?
Heb nog geen agenda, maar ivm mijn werk, school, sporten en ook mijn hulp als Correspondent hier op bokt wil ik een planner die overzichtelijk is en er mooi uitziet.

Iemand een aanrader? (ik wil graag nog even verder kijken dan alleen de Mascha Planner)

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 13:15

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 13:30

Ik vind de kaft van de Mascha planner ook niet het mooiste! maar de binnenkant wel en ik heb hem eigenlijk toch altijd open liggen. of dichtgeklopt op deze week zegmaar als ie in mn tas moet xD

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 13:31

Passionplanner heeft overigens niet van die roze gekleurde randjes, is gewoon zwart/wit maar je kan hem eventueel zelf pimpen.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:23

Als je even op YouTube kijkt staan er hele flipthroughs van de PassionPlanner. En als je googled op iets van download PassionPlanner dan kun je de printbare versie bekijken. Die is namelijk exact hetzelfde als de echte :j

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 13:55

Fortitude schreef:
Als je even op YouTube kijkt staan er hele flipthroughs van de PassionPlanner. En als je googled op iets van download PassionPlanner dan kun je de printbare versie bekijken. Die is namelijk exact hetzelfde als de echte :j

Ik zag het ja, ziet er wel super fijn uit.. misschien dat ik een maandje uitprint en probeer ofzo :')

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:04

Die purpuz planner ziet er fijn uit.
Ik ben te lui om zelf iets te maken, en het gaat toch altijd mis als ik zelf data moet invullen.

Ik gebruik nu een papieren agenda thuis, een elektronische op mijn werk, wunderlist, evernote en habitica door en naast elkaar.
Af en toe word ik gek van de piepjes.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:59

Ik zat even te kijken, die Purpuz lijkt best veel op de PassionPlanner :j

Ik vind het alleen bij de PassionPlanner wel heel fijn dat je ze undated kunt bestellen. Ik zie dat 2017 nu veel goedkoper is dan normaal bij Purpuz, maar toch zonde dat je dan meer dan de helft van het boek niet gebruikt.

Prijs vind ik ongeveer gelijk. Inclusief shipping was ik voor het grote formaat undated iets van 40,- kwijt, dat betaal je ook ongeveer voor de Purpuz.

Trouwens, mijn PassionPlanner was echt extreem goed verpakt zeg! 3 lagen van bescherming, er zat geen krasje op *D

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:08

Hier naar aanleiding van dit topic ook een masha planner gekocht. Ik vind de buitenkant spuug lelijk dus ik ga hem kaften. Ook omdat ik hem ga gebruiken als agenda en hij dus mee moet naar het werk. Ik werk in het onderwijs maar was te laat met de Loesje agenda en de agenda voor leraren waar je dan een eigen kaft maak. In deze planner heb ik tenminste wel de ruimte, ook voor to do lijstjes en afspraken. Alleen geen cijfer lijsten etc maar even zien hoe ik dat doe. Ik vond de passion planner ook mooi maar onhandig dat het uit de vs moest komen. Zag ook nog de personal agenda die jezelf kon ontwerpen ook met cijferlijsten. Vond de wachttijd wel erg lang. Dus nu dus de masha planner.

@ladybird waar heb jij op gezocht op Ali expres? Voor de stickers/wasabi ik krijg er weinig uit

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:36

Mijn stufi is binnen, dus ik dachr toch maar die passion planner te bestellen. Kun je alleen betalen met paypal en creditcard, dat heb ik beide niet -O-