[ART] Ringen met paardenhaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 10:22

Ketaki schreef:
die zijn gaaf gelukt zeg.

hoelang ben je daarmee bezig geweest :)

ik zal me nog eens herhalen want heb geloof ik nog geen antwoord op mn vraag gekregen,
waar ik stiekem wel heel benieuwd naar ben. :j :j :j :j

mein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 22:51

He' wat leuk! nu kom ik je hier ook tegen..
Via via ben ik op je Facebook pagina terecht gekomen, en heb ik je al een berichtje gestuurd over een andere ring waar ik eigenlijk naar op zoek ben, ik zit nu dus nog wel te twijfelen, prijs kwaliteit lijkt bij jou erg gaaf!!
Kan geen recensies vinden van je ringen, maar zie hier nu dus dat je nog niet zo heel lang bezig bent, ziet er wel erg professioneel uit overigens, en ik ben echt 'verliefd' op je ringen!!
Twijfel dus alleen nog aan de kwaliteit van het haar (of het goed blijft zitten) en aan het RVS, omdat ik dat niet ken.. haha! maar aan alle reacties hier te lezen moet dat ook wel goed komen..
Ik denk dr nog even over na! ;-) Maaar je staat inderdaad op Facebook ook al bij mijn favorieten!!

SayaJones

Re: [ART] Ringen met paardenhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:45

Ik heb de ring ook @Mein
Het haar blijft heel goed zitten, heb hem altijd om, ook bij de paarden. Ook kan ie tegen water maar heb hem meestal af met douchen, toch meer voor m'n gevoel haha
Ben hem een paar keer vergeten af te doen met douchen maar ziet er nog perfect uit.

Als de haren wat vuil zijn, kan je ze ook gewoon boenen met een beetje water en een doekje :)

Echt een aanrader! Ik krijg zoveel complimenten op m'n ring :D

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:51

Ben toch wel heel nieuwsgierig:

Zit er standaard een hars laagje overheen?
Hoelang moeten de haren zijn voor je er een ring van kan maken?
Hoe lang ben je bezig met een ring?
Ik zie dat Just_Sannee de ring afdoet met douchen, kan je de ring ook om houden met douchen? (ik vergeet sieraden altijd als ik ze ergens af moet doen)
Heeft iemand een foto als de ring om een vinger is? (dan kan je de dikte beter inschatten)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:43

Telefoonkwaliteit, sorry

Afbeelding

Afbeelding

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:47

Prachtig hoor. Ik heb ook een ring met paardenhaar. Heb hem laten maken. Hij is van massief goud. Ik had allerlei goud wat ik niet meer gebruikte en dat is er voor gebruikt. De steentjes zijn vier briljantjes.
Misschien vind je het wel leuk om ideeën op de doen, daarom een foto ervan.

Afbeelding

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:57

Wauw wauw wauw!! Nu wil ik er zeker 1 hebben <3

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 12:28

Ik heb hem trouwens alleen om met gelegenheden. Zeker niet dagelijks of onder de douche of met handen wassen. Het haar is best, kwetsbaar. Ik heb nog steeds haar van beide paarden, dus ik kan het altijd nog een keer laten vervangen, maar liever niet natuurlijk.

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 12:37

maar er zit toch een hard laagje over de haren? of las ik dat verkeerd?

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:43

Ik heb even goed gevoeld en het vlechtje voelt wel sterk. Net een klein kabeltje. Of dat door een laagje komt of omdat het heel strak gevlochten is, weet ik eigenlijk niet. Ik had een keer dat een haartje eruit stak, dat heb ik toen afgeknipt en daarna ben ik er voorzichtiger mee. Misschien wel te voorzichtig hoor. Tijdens mijn werk mag ik ook geen sieraden dragen en dan doe je hem niet bv savonds om. Dus daarom alleen met feest en zondagen. :D
Let op als je een brede ring laat maken, dat je dan je ringmaat goed laat afmeten. Een smalle ring is een kleinere maat dan een brede ring. Dus laten meten in de breedte die hij gaat worden.

mein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 21:33

Ik heb uiteindelijk ook een ring besteld!! inmiddels is paard en ring al veel groter geworden!! Super mooie ring heb ik, ik heb 'm wel laten sealen, was iets van 5 euro extra, maar ik doe er alles mee.. doe 'm niet meer af! :-)
en ziet er nog super uit!! :-)