[VER] Samen alleen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loenatje

Re: [VER] Samen alleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:08

Wauw! Echt prachtig!

Black_Devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 12:16

wauw! heel gaaf weer!

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:36

Woww super zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:03

Prachtig! Heb alleen t/m hoofdstuk 4 gelezen, ik lees morgen verder.

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:26

Ik ga volgen moo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 08:09

Jammer, voor mij werd het toch te fantasy achtig. Je hebt wel een hoop talent dus zeker verder gaan meis

zippora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 15:13

Zoals ik zei in je andere topic heb je een erg meeslepende schrijfstijl.
Enig minpuntje aan je verhaal vindt ik Darfin. Eerst zorgt hij dat ze in de nieuwe wereld komt en vervolgens laat hij haar aan haar lot over zonder zelfs ook maar enige uitleg over deze nieuwe wereld te geven.

De volgende gebeurtenissen hadden heel anders kunnen verlopen als hij of bij haar gebleven was of haar uitleg gegeven had over wat ze allemaal kon aantreffen in deze wereld. Daarom voelde ik steeds een tikje irritatie bij het lezen van die gebeurtenissen. En veel irritatie bij het stuk waar hij haar in de steek liet.

Het is dat je zo meeslepend schrijft anders was ik door die irritatie afgehaakt.

Zelfs als je een reden hebt waarom hij niets verteld, kun je dat ook in het verhaal vermelden. Bijvoorbeeld: "ik mag je niets vertellen want je moet er zelf achter komen.... /Ik blijf in de buurt om je te helpen als je in te grote problemen raakt, maar je moet zelf uitvinden hoe het hier werkt anders kun je niet...".

Dat zinnetje: "je hoort het gauw genoeg"; het is duidelijk niet gauw genoeg als ze al dood kan gaan aan honger/dorst/kou/moord voor ze het hoort.

Maar verder heb ik geen kritiek hoor ;) . Het is een meeslepend verhaal.

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 15:28

Bedankt allemaal!
Ik ben bezig met wat veranderingen en betere uitwerking van de wereld. Ook dat de gebeurtenissen minder snel achter elkaar zullen volgen en dat er niet teveel verschillende personen in komen.
Madel, ik snap je punt. Ik ben nu bezig met de wereld wat realistischer te maken. Dit is ook echt een fantasieverhaal, hierbuiten schrijf ik ook liefdesverhalen, soms horror en 19e eeuwse verhalen.
Maar zou je je punt wat meer kunnen onderbouwen? Wat er zeg maar te fantasieachtig aan is. Dan kan ik kijken of ik het wat kan aanpassen.
Zippora, ik snap je irritatie. Ik zal het veranderen, hij kan niet bij haar blijven maar ik kan wel verduidelijken wat je aangeeft. Ze krijgt sws binnenkort een reisgenoot
Heel erg bedankt voor de tips!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:22

Echt geweldig, ik kijk uti anar je volgende stukje!

tessaroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 18:54

TS wanneer komt er weer een upje?
Ik ben namenlijk heel benieuwd hoe het verder gaat!

Black_Devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 10:25

Ja ik ook!
Of plaats de verbeterde versie van HST 1! :)

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 10:42

Sorry, heb het de laatste tijd druk gehad met school en ben voornamelijk bezig geweest met het herschrijven van hoofdstuk 1 en 2. Verder heb ik nog een paar korte verhaaltjes van een paar duizend woorden geschreven.
Ondertussen ben ik natuurlijk ook verder gegaan aan het nieuwe hoofdstuk, maar dit gaat nu minder snel. Maar er komt snel weer een upje aan :)
Ik wil het herschreven stuk best plaatsen of via pb sturen als er vraag naar is. Qua verhaallijn is er niks veranderd ik heb alleen uitgebreider herschreven enzo. Het woordenaantal is daardoor wel verdubbelt, haha.