@bianca41: uren zijn niet te tellen @Doubtless: hij is voor Boy deze keer Misschien dat er volgend jaar nog wel een keer een workshop komt, maar voorlopig even niet.
PatriciaV
Geplaatst: 07-12-13 17:34
Ziet er leuk en knap uit, ik ga ook volgen want ben erg benieuwd naar je resultaat
Wat gaaf, goede uitleg ook. Op internet staan ook nog erg mooie voorbeelden en ik zag dat een bedrijf in Santa Fe, USA, hoofdstellen op bestelling maakt.
Groen is niet zo mijn kleur maar je oudere werk op die andere voorbeeldfoto is wel helemaal mijn ding. Ben benieuwd deze groene eruit ziet als ie af is.
Wow wat mooi, echt respect voor je. Ik zou daar nu het geduld niet voor hebben. Het hoofdstel is ook echt mooi. Ben ook heel benieuwd als het klaar is.
Mariska80
Geplaatst: 07-12-13 18:32
Wow wat onwijs gaaf. Mooi hoofdstel ook wat je eerder hebt gemaakt echt heel knap! Ga je ook volgen om ook al duurt het lang toch te kunnen zien hoe het wordt
Echt onwijs gaaf! Je hebt me zeer geïnspireerd, denk erover om zelf ook een boek, of zelfs beide boeken aan te schaffen en te gaan hitchen. Waar haal jij je haar vandaan? Mag ook via pb
Ik stuur je even een PM want dit lijkt mij erg leuk om ook te gaan doen. Ik hou wel van monniken werk. Zit er erg tof uit! Had direct al wat websites opgezocht, toevallig ook van de vrouw waar je contact mee hebt. Erg leuk