[VER] Ik Heb Iemand Nodig...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine001

Re: [VER] Ik Heb Iemand Nodig...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 07:30

Wat een leuk verhaal! Ik volg :))

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:28

komt er nog een stukje?

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:12

Super verhaal!
Al vind ik wel dat alles heeeel erg snel gaat...
Het paard ging ineens dood, zonder dat ze daar van te voren wat van merkte, ze weet niet hoe hij dood ging.
En hoe kan ze zomaar een studie volgen? Dat gaat ook niet heel makkelijk en waar haald ze dan een pasje vandaan om een huis van te kopen? uit het ziekenhuis meegenomen?
de politie zou haar ook al gaan zoeken als ze ergens in een tehuis is geweest.
Dat tehuis was ook al erg onduidelijk, waarom sluitte die vrouw haar op?
Komen we er nog achter waar ze het paard van herkende?
En als je eenmaal aan de drugs bent begonnen kan je er niet zomaar mee stoppen..

Maargoed misschien ben ik te kritisch.. ik erger me er soms alleen een beetje aan dat het nogal onrealistisch is :o

Buiten dat alles: Je schrijft echt onwijs goed, als ik je leeftijd niet wist had ik geschat dat je 14 of ouder was :D Ik ben heel benieuwd naar een nieuw stuk

Maar dus wel een tipje: Lees het eerst een paar keer over voordat je het post of alles wel realistisch is en of je het zelf zo goed vind, laat je niet opjagen door anderen die zeggen dat het sneller moet ;)

Maar ach, commentaar geven is makkelijk, ik kan het zelf niet veel beter := (het schrijven.)

Ik hoop dat je het een beetje snapt, ik bedoel alles niet gemeen hoor :)

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 17:03

Wat een lange post, ik denk die heeft een verhaal geplaatst ofzo :D
Maar bedankt voor de tips

En daar kom je nog wel achter <<)

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 06:47

iertje93 schreef:
Super verhaal!
Al vind ik wel dat alles heeeel erg snel gaat...
Het paard ging ineens dood, zonder dat ze daar van te voren wat van merkte, ze weet niet hoe hij dood ging.
En hoe kan ze zomaar een studie volgen? Dat gaat ook niet heel makkelijk en waar haald ze dan een pasje vandaan om een huis van te kopen? uit het ziekenhuis meegenomen?
de politie zou haar ook al gaan zoeken als ze ergens in een tehuis is geweest.
Dat tehuis was ook al erg onduidelijk, waarom sluitte die vrouw haar op?
Komen we er nog achter waar ze het paard van herkende?
En als je eenmaal aan de drugs bent begonnen kan je er niet zomaar mee stoppen..

Maargoed misschien ben ik te kritisch.. ik erger me er soms alleen een beetje aan dat het nogal onrealistisch is :o

Buiten dat alles: Je schrijft echt onwijs goed, als ik je leeftijd niet wist had ik geschat dat je 14 of ouder was :D Ik ben heel benieuwd naar een nieuw stuk

Maar dus wel een tipje: Lees het eerst een paar keer over voordat je het post of alles wel realistisch is en of je het zelf zo goed vind, laat je niet opjagen door anderen die zeggen dat het sneller moet ;)

Maar ach, commentaar geven is makkelijk, ik kan het zelf niet veel beter := (het schrijven.)

Ik hoop dat je het een beetje snapt, ik bedoel alles niet gemeen hoor :)

Tankkkssss vaan even proberen het veraal over toeschrijven, dingen te verbeteren die niet realistischer zijn.