Als je kijkt naar de mond van deze man, dan is het net alsof zijn hele onderkaak uit fatsoen geslagen is. Zijn hele onderlip lijkt aan deze kant van zijn hoofd te staan. Ook zijn oor staat scheef als je kijkt naar de rest van zijn hoofd. Hij lijkt trouwens ook wel een bloemkool oor te hebben, zo dik is de onderste rand.

Plat platter platst. Deze man zou het goed doen op de bodem van een aquarium als scholletje, er zit geen diepte in. Zijn rimpels zijn gewoon dikke zwarte lijnen. Waar zijn hoofd bij zijn voorhoofd/neus nog ietsjes gedraaid lijkt te zijn (je ziet zijn wimpers & wenkbrauwen aan de andere kant), bij z'n mond is dat volledig weg en is het compleet en profiel getekend.
Ik vermoed dat voor deze tattoo van een andere artiest dezelfde foto is gebruikt:

Een verschil van dag en nacht

Van deze dame vraag ik me af of ze realistisch bedoeld is. Ik denk dat ze haar ogen dicht moet hebben, maar op het eerste gezicht lijkt het meer alsof ze dode ogen heeft. Daarnaast lijkt haar hele neus verdraaid en plat in haar gezicht te liggen. Kijk ook eens naar haar mond, klein, scheef.
Je kunt hier ook eens kijken naar de hand. Is jouw eigen duim zo lang en dun tov je andere vingers?
Ik vermoed dat deze man de foto's die hij binnen krijgt letterlijk overneemt. Dat is een probleem, foto's vertekenen. Jouw eigen eerste foto van je paard bijvoorbeeld: als je die letterlijk over zou nemen krijg je een ezel.
Ze heeft een prachtkop om te laten tatoeren maar heb liever symbolische dingen dan een portret, maar das uiteraard ook smaak. symboliek gaat echter wel langer mee voor mijn gevoel. Dat zonnetje houdt altijd betekenis, ook bij hond nummer zoveel...
Als puber ben je veel te impulsief, kans is heel groot dat je daarom spijt gaat krijgen.
jongens in mijn leve zullen er niet komen wat ook deels met mijn verleden te maken heeft en ook met het feit dat ik niet voor jongens val.. liefde voor paarden verwateren ?