maar ik ga Woensdag op een markt staan met mijn spulletjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus thuis kan ik lekker aan de slag! Nienke15 schreef:Ohh ik kan niet wachten om thuis te zijn!
In Amerika heb ik bij de Michaels (knutselwinkel) een paar hele gave kleuren klei gekocht, liquid sculpey, kleine glazen potjes en liquid scent...dus thuis kan ik lekker aan de slag!
Zoefken schreef:Nienke15 schreef:Ohh ik kan niet wachten om thuis te zijn!
In Amerika heb ik bij de Michaels (knutselwinkel) een paar hele gave kleuren klei gekocht, liquid sculpey, kleine glazen potjes en liquid scent...dus thuis kan ik lekker aan de slag!
Goh, ik zou daar ook wel naartoe willen.![]()
Daar hebben ze veel, toch?
Ze hebben heeeeeel veel kleuren klei (zeker wel meer dan 100) en die waren in de aanbieding, 1 pakje voor 1 dollar (ongeveer 80 eurocent).
nee ik ben net gisteren teruggekomen
sorry..
Eigenlijk heel simpele dingen, maar had geen zin om iets moeilijks te maken.. liquid sculpey is echt raar spul.. (vloeibare klei..
gewoon raar..) En ze geuren ook naar koekjes 
elinevandijk schreef:ahhh leuk!
ik probeer ook altijd koekjes te maken maar ik knoei altijd alles onder met de liquid klei... of het druipt tijdens het bakken of iets aaaarghhh
)
♥
Nienke15 schreef:elinevandijk schreef:♥Your pet’s collar
Leuke tekst! Alleen zou ik dat er niet in zetten. De klei is giftig en als een dier zou denken dat het eetbaar is lijkt me niet gezond

wat vinden jullie er(zover) van??