Ik pak het morgen ofzo wel weer verder op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

(al ben ik nog lang niet zo ver hoor, zit pas in het begin van mn opleiding, het is nu meer kennismaken met programma's enzovoorts) 
Frederieke_ schreef:grappig dat je dat met photshop doet, ik leer juist op mijn opleiding dat dat allemaal met illustrator enzo moet, als je logo's met photoshop gaat maken is het haast uit den boze haha(al ben ik nog lang niet zo ver hoor, zit pas in het begin van mn opleiding, het is nu meer kennismaken met programma's enzovoorts)
Miss_Blimm schreef:Frederieke_ schreef:grappig dat je dat met photshop doet, ik leer juist op mijn opleiding dat dat allemaal met illustrator enzo moet, als je logo's met photoshop gaat maken is het haast uit den boze haha(al ben ik nog lang niet zo ver hoor, zit pas in het begin van mn opleiding, het is nu meer kennismaken met programma's enzovoorts)
In een ver verleden heb ik dat ook geleerd hoor, in illustrator werken. Maar is wel dik 10 jaar geleden. Weet niet hoe dat inmiddels is? Wat dat betreft kan het grafisch vormgeven altijd veranderen.
Iemand een idee?

Diaz schreef:Andersom is makkelijker (illustrator naar photoshop)
Ik heb illustrator nooit lekker in de vingers gekregen, en vind photoshop lekkerder werken.
Ik heb vandaag weer iets geprobeerd...
Wat vinden jullie?
Ik ben het echt zat haha.. ik loop helemaal vast..
ik vind dit tot nu toe de leukste.. maar nog geen wauw-effect
ik heb over mijn logo een jaar gedaan
maar iedere keer als ik 'm weer zie denk ik.. Jah !