Zooo, jij bent er even lekker voor gaan zitten. Fijn hoor!
Mijn website is gratis en dan loop je tegen beperkingen op. O.a. dus dat je naar beneden moet scrollen, dat zou ik ook liever niet hebben. Ik kan bijvoorbeeld de balk bovenin niet verkleinen. P.s.: is toch volgens de Nederlandse taal geschreven?
Citaat:
Bij het stukje over de modellen, de kop die je op de website gebruikt is niet "gezocht" maar "nieuws & gezocht", ik denk dat het netter en vollediger is als je daar ook naar verwijst. Of nog beter, je kan er ook een hyperlink van maken. Zodat mensen er direct naartoe kunnen.
Supertip: gelijk aangepast!
De logo's heb je gelijk in, ik wil de originelen opnieuw verkleinen zonder logo en dan opnieuw uploaden (maar da's wat meer werk, dan een paar teksten erin kloppen
)
Tja, als ik nu naar die foto kijk, vind ik wel dat je gelijk hebt eigenlijk. Vooralsnog laat ik 'm wel staan, maar als ik een mooie nieuwe van mijn trots heb, ga ik die zeker vervangen.
Ik ben wel heel benieuwd welke foto's wel en niet. Probleem daarbij is dat het heul veul werk is. Maar ik zou het ook voor een ander doen, vooropgesteld dat het ook smaak is, maar toch!
Doe vanavond op mijn gemakje jouw site!