Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil alleen geen cricut, omdat ik er eentje wil die op de pc aangesloten kan worden en niet met (alleen) cartridges werkt. Zijn er hier toevallig mensen die er een hebben en wat zijn jullie ervaringen? Ik kom uit nu op de:
. 

Claudia1993_ schreef:Ik heb ook nog heel wat papier hier liggen wat ik niet meer ga gebruiken en wat qua collectie nog vrij compleet is.
Scrapbook al een aantal jaar, maar ik deed eigenlijk niet veel meer dan foto's inplakken en af en toe een sticker erbij haha.
Sinds kort ben ik wat fanatieker en koop ik hele collecties bij elkaar.
Koop eigenlijk nooit spullen in de winkel, bestel altijd online.
Scrobby heeft een fijn assortiment voor lage prijzen en vanaf €25 al gratis verzendkosten dus dat valt nog hartstikke mee (vind ik dan).
Ik ben fan van het merk Crate Paper en ik vond het altijd heel moeilijk om alles in 1 winkel te vinden, maar nu hoef ik dus niet meer verder te zoeken.
Tallie1979 schreef:Claudia1993_ schreef:Ik heb ook nog heel wat papier hier liggen wat ik niet meer ga gebruiken en wat qua collectie nog vrij compleet is.
Scrapbook al een aantal jaar, maar ik deed eigenlijk niet veel meer dan foto's inplakken en af en toe een sticker erbij haha.
Sinds kort ben ik wat fanatieker en koop ik hele collecties bij elkaar.
Koop eigenlijk nooit spullen in de winkel, bestel altijd online.
Scrobby heeft een fijn assortiment voor lage prijzen en vanaf €25 al gratis verzendkosten dus dat valt nog hartstikke mee (vind ik dan).
Ik ben fan van het merk Crate Paper en ik vond het altijd heel moeilijk om alles in 1 winkel te vinden, maar nu hoef ik dus niet meer verder te zoeken.
Mocht je van wat van je papier af willen, dan houd ik mij aanbevolen hoor!![]()
Ik maak van alles van het papier wat ik heb, ook tasjes, enveloppen etc.

muntdrop schreef:Aaahh ik hou me er zelf niet mee bezig, maar ik vind het altijd zo mooi om te zien! Maar volgensmij ben je best wel veel geld kwijt aan materiaal? Soms zie ik op youtube echt prachtige dingen voorbij komen!
Maartje_M schreef:Ik vind 50 euro per collectie nog best een hoop geld hoor (al geef ik het er zelf ook vlot aan uit, haha)
Werk jij echt met 1 collectie? Ik doe gewoon vanalles door elkaar