[TEK] Sneak preview ;) Mandala paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kohtje

Re: [TEK] Sneak preview ;) Mandala paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 07:35

Ik heb besteld!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:51

Moderatoropmerking:
Uit de Kunst is bedoeld voor het plaatsen van commentaar op de geplaatste werken. Bij deze het verzoek dat te doen en niet offtopic te gaan kletsen :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 09:04

Dat kletsen doen we toch al heel lang? :o

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 09:24

Klopt, helaas zag ik het wat laat, maar dat neemt niet weg dat ik het via deze weg toch even onder de aandacht wil brengen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:02

Is natuurlijk ook wel zo. Maar mag ik dan wel nog even een werkje plaatsen? Foto van de stapel boeken die net gebracht is, waarop ook te zien is hoe het uiteindelijk is geworden:

Afbeelding

De foto is slecht, maar ik ben blij! Bijna nog blijer 8-) dan toen Vrijheidsdressuur uitkwam, het is precies zo geworden als ik in mijn hoofd had (en ik heb hem natuurlijk opengeslagen op toch wel mijn favoriete mandala, gewoon omdat hij heerlijk om te tekenen was en eigenlijk toch ook wel een heel bizar ding is. :D

En wat ik ook nog even wilde zeggen (misschien off topic/niet over kunst maar ik wil het toch even kwijt) is hoe geweldig ik het vind hoe alle Bokkers hier de afgelopen maanden meegeleefd hebben. Ik vond het doodeng om de eerste mandala's hier te laten zien omdat paardenmandala's gewoon nog niet bestaan, eigenlijk ook best wel raar zijn als tekening, en ik het ook helemaal kon begrijpen als er vreemd tegenaan gekeken zou worden of er minder enthousiast of gewoon negatief op zou worden gereageerd. Ik was er zelf in elk geval behoorlijk onzeker over, en om dan ineens te zien dat er zo ontzettend leuk en enthousiast op werd gereageerd en dat de tekeningen dus ook echt 'begrepen' worden, dat was echt een hart onder de riem voor mij.

Zonder jullie was het werken & wachten een stuk saaier en enger geweest - Dankjewel UK & alle Bokkers in de mandala-topics! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:13

Dat ziet er prachtig uit Miriam!
Van harte gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:25

Mooi geworden! Gefeliciteerd!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:01

Gezien de geweldige resultaten en de mooie ingekleurde tekeningen heb ik zojuist ook het boek besteld via de site. Ik ben juf in het basisonderwijs en kan me er nu al op verheugen om mijn kids aan de slag te zien gaan met deze mooie tekeningen!

Tal1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:30

Oh wat ontzettend gaaf!!
Deze komt zeker op het verlanglijstje van mijn 9-jarige dochter die in november 10 wordt! Zij wil toch alles hebben wat over paarden gaat en is dol op creatief bezig zijn!!
Gefeliciteerd met die creatieve boek!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:37

Gefeliciteerd!
Ik ben heel nieuwsgierig hoe het boek er uitziet als ik hem vast heb :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 09:15

Heb genoten van alle tekeningen in je topic. Lees al een tijdje mee! Net je boek besteld! Gaaf! :):) Ben heel benieuwd!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 09:22

Ik ga zeker je boek kopen als ik in september in Nederland ben.
Gefeliciteerd!!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:31

Ik heb het boek binnen!!!!! Ziet er goed uit. Ga vanavond op mijn gemakje eens alles bekijken.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:26

Ik heb hem ook binnen! Wat ziet het er gaaf uit,vanavond meteen maar een inkleuren.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:58

Heb nu 1 kleine met die indianenpaarden met stift ingekleurd en ben nu bezig met een kleine met die draaimolenpaarden. Vind het best nog wel moeilijk. Vooral staart en manen vind ik moeilijk kwa kleur.
Met stift vind ik de kleuren frisser.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:47

Hee, wat leuk dat je al aan het kleuren bent! :j Zienzienzien! :D Zet je ze op UK als je klaar bent? Ik ben in elk geval bloednieuwsgierig, ook naar wat je voor de indianenpaarden gekozen hebt.

Bij kermispaarden denk ik vaak aan schimmels met van die creme/goudkleurige manen en roze neuzen, en van die appelschimmel-grijzen met zwarte manen en grijs/roze neuzen. Het mooie van een rustige/lichte vachtkleur is dat de dekjes goed opvallen, maar dat is natuurlijk ook zo als de paarden zwart/donkerbruin zijn en de dekjes lichter van kleur. 8-)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:54

Ik heb ook uitgeprint, maar nu kom ik niet verder haha. Ik wou eerst de 4 elementen doen (vuur, aarde, water heb ik al) maar nu twijfel ik. Ik heb het met stift gedaan (beperkt aantal kleuren) dus nu weet ik niet hoe ik lucht moet afbeelden.

Vind het erg leuk om te doen! Ben al met mijn 3e bezig.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 23:05

hamsterfan schreef:
Ik heb ook uitgeprint, maar nu kom ik niet verder haha. Ik wou eerst de 4 elementen doen (vuur, aarde, water heb ik al) maar nu twijfel ik. Ik heb het met stift gedaan (beperkt aantal kleuren) dus nu weet ik niet hoe ik lucht moet afbeelden.

Vind het erg leuk om te doen! Ben al met mijn 3e bezig.

Voor de lucht iets met wolken wellicht? :)

Laat eens wat zien! :D