Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

examens zijn gedaan: genoeg tijd!
Marjoow schreef:Dit ziet er wel heel leuk uit zegWat voor touw gebruiken jullie hiervoor?? Hoe dik mag het max. zijn? Ga ik even op zoek of we nog wat hebben hier
Oh, en hoe lang? Of ligt dat aan het armbandje dat je maakt?
de lengte staat in de handleiding bij mij en volgens mij hangt die af van welk motiefje je maakt hafjesliefde schreef:Marjoow schreef:Dit ziet er wel heel leuk uit zegWat voor touw gebruiken jullie hiervoor?? Hoe dik mag het max. zijn? Ga ik even op zoek of we nog wat hebben hier
Oh, en hoe lang? Of ligt dat aan het armbandje dat je maakt?
ik heb hier een doosje voor speciaal zo'n bandje te maken, dat is heel dun wol, volgens mij gaat gewoon wol en katoen ook welde lengte staat in de handleiding bij mij en volgens mij hangt die af van welk motiefje je maakt

Palmbierlove schreef:ik gebruik wol of katoen
en ik doe meestal rond de 1,5 tot 2 m (heb soms wel wat over, maar ik heb 1x tekort gehad, dus heb liever iets teveel dan te weinig) en dan doe ik de draden dubbel en begin ik met een lus en aan het einde maak ik vlechtjes..

)

is het eerste bandje dat ik nu aan het maken ben, als t af is ga ik het eens proberen te strijken

) aan iets vast en ga dan knopen.. die van mij draaien ook (worden wokkels..) als ik iets minder strak de knoopjes erin leg, gaat het beter!