Welke creatieve hobby('s) heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:17

Oh dat heb ik ook ooit willen doen :j Leren smeden. Of met dat kneedzilver sieraden maken. Dat lijkt me echt geweldig! Maar das zo duur, en ben dan bang dat t mislukt :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:19

TessaVB schreef:
Euh, mijn hobby's: Fotografie, Animeren en Monteren. En filmen natuurlijk, maar daar ben ik niet zo goed in. :') Ben meer van de nabewerking. :+
oh, tekenen deed ik ook ooit is, maar nu op school alleen nog met portrettekenen. Thuis heb ik denk ik in 2 jaar geen potlood in handen gehad. :')

Dit is mijn werkplek:

http://i167.photobucket.com/albums/u150 ... to0137.jpg

Animeren is echt leuk ja!! Wat voor animaties maak je?

En oew, wat een sjieke laptop 8-)

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:23

8nnemiek: Het is echt heel erg leuk. Dat kneedzilver heb ik ook nog liggen maar ik weet nog niet zeker wat ik er van wil maken. het is jammer dat het zo duur is want ik ben ook bang dat ik het laat mislukken of spijt krijg van wat ik heb gemaakt.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:26

Heb nu alleen nog maar een stop motion online staan, maar dat met dat visje en zwaantje heb ik gemaakt. :+ Was voor school. :j
Ga uiteindelijk de 3Dsmax kant op, heb nu een digitale rijdende stoomtrein op een spoor gemaakt, helaas issie kwijt. :+

Ja die laptop is mijn lief <3 Hard voor gewerkt, en pappie lief aangekeken. :')

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:31

kaarten maken en borduren. ook lijkt haken me leuk en zou ik als ik eens geld over heb graag een digitale spiegelreflex camera kopen. Heb nu nog steeds een analoge camera

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:35

Super leuk die animatie!

Ik heb wel eens wat voor de lol gemaakt:
http://img.photobucket.com/albums/v684/ ... hets-1.gif
:')
En veel flash voor school.. En inderdaad, 3DsMax.
Maar voor echte, lange animaties heb ik nooit tijd gehad. Een klei-animatie en een complete music video staan nog altijd op mn to-do lijstje :))

Ik heb nu wel een super handig programma op mn telefoon. Daarmee kun je stop-motion filmpjes maken. Wil ik echt nog eens proberen!

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:36

Wat een gaaf filmpje Tessa! :-) Heb je gewoon allemaal foto's daar van gemaakt en dan heel snel achterelkaar gezet of?

_Michelle_

Re: Welke creatieve hobby('s) heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:54

Ik vind veel creatieve dingen leuk, doe van alles een beetje maar niet 1 ding heel actief haha :+ Ik heb vaak van die uitspattingen dat ik ineens weer wat leuk vind en materiaal koop en het even of soms helemaal niet gebruik :o
- Taarten bakken (wil een workshop gaan volgen)
- Fotografie vind ik interessant en ga ik een cursus in doen. Maar doe ik wel voor mezelf omdat ik het leuk vind om mooie foto's van paard/hond te maken en betere foto's wil voor mijn webshop
- Vind het leuk om wat collages te knutselen met paint shop pro
- Heb sinds kort haken met Zpagetti uitgevonden
- Heb een bedrijfje in woonaccessoires en vind het leuk om daar dingen voor te maken of om producten wat te pimpen. Ik zou hiervoor eigenlijk beter willen leren naaien. Het lijkt mij ook leuk om meubeltjes op te gaan knappen. Mijn ouders gaan verhuizen en hebben dan een grote schuur waar ik zulk soort dingen kan gaan doen :D

wups81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 22:53

voor de crea bea's in de buurt op vrijdag 3 sept sta ik in westervoort op de braderie rond de 200 kramen is mij verteld van 17 uur tot 22 uur kom gezellig eens inspiratie opdoen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 22:56

Haken, breien, borduren, sleutelhangers maken (verschillende materialen) en ben nu wat aan het klungelen met productfotografie :)

Altobelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 10:45

heel veel ik heb wel eens gedichten geschreven, ik schrijf verhalen, maak kleding (die ik nooit over straat aan kan, ook al probeer ik dat wel)
tekenen, repainten, laatst nog een tuig gemaakt voor de pony, drama op school. ik denk dat ik vast nog wel iets vergeten ben. :D

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:39

Pff, gelukkig zijn er nog meer crea-bea's hier.
Ik scrap veel, en heb net een nieuwe bureau/kast moeten aanschaffen omdat alles er niet meer inpaste :o
En daarnaast schrijf ik een info-boek waar ik zelf ook nog foto's voor maak (ivm copyright enzo). (met de af en toe benodigde fotobewerkingen)
En heel af en toe maak ik een tekening, maar ik ben niet zo heel volhardend erin. Eerst ben ik heel tevreden over een tekening, en dan zie ik ineens allerlei fouten, en denk ik ´laat maar´. * klein voorbeeldje *

Monaparte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 10:01

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:16

Monaparte schreef:
Ik heb een foto gescrapt van mijn paardje <3 zie mijn blog http://www.bizzybsblog.blogspot.com! Een berichtje van de scrappers zou leuk zijn :D

Leuk kleurgebruik. Door het laten terug komen van de kleuren in de bloemen blijft het vrij rustig, maar maakt het tegelijkertijd ook weer spannender. Ik vind het een erg leuke creatie!
Het hekwerk is ook erg grappig, handig die ponsen.

Monaparte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 21:21

Dank je Trice!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 21:22

Verhalen schrijven, tekenen, fotograferen :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:35

Owjeej.. Nou daar gaan we dan :D

Tekenen (vooral digitaal), schilderen, animeren, fotograferen, 3Ds Max <3, bakken.. Muziek schrijven! (is ook creatief toch? :D)

Gelukkig krijg ik op m'n opleiding vakken die gaan van anatomie tekenen tot animeren met 3Ds Max, anders zou ik echt gek worden volgens mij :P

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 08:06

Ik heb eindelijk een kast om al mijn spulletjes in te doen. :-) Ben er ook echt heel blij mee! Kunnen mooi mijn nail-art / sieraden maken / scrabbooken / kaarten maken etc er in :-)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 08:58

Nou, ik heb weer eens achter de naaimachine gezeten, heb mijn eigen schooltas gemaakt! :)
Vind hem persoonlijk erg leuk geworden :) .
Afbeelding

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:00

Tekenen en fotograferen als je dat ook een creatieve hobby noemt. Verder vind ik het leuk om dingen in elkaar te zetten/te maken voor m'n konijnen. Bijvoorbeeld huisjes maken of ik heb laatst een loopplank gemaakt, hindernisjes etc :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:05

Ik doe aan fotografie en tekenen vind ik leuk. Ben ook altijd bezig met photoshop etc. Doe nu dan ook een opleiding grafisch vormgeven :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:16

Wat aan gave tas rinske!! :D Heb je dat helemaal zelf bedacht of heb je een patroon gebruikt? :) En is ie moeilijk te maken? O:)

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:37

Wat een super super gave tas rinske! :-)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:10

Thanks! Ik heb deze op zich als voorbeeld van uiterlijk gebruikt, maar ik heb hem helemaal zonder patroon gemaakt, gewoon zelf gemeten/geknipt/details verzonnen: http://www.jcarolinecreative.com/Mercha ... n=HOBO_BAG

Hij is alleen wel een stuk groter dan op die van de website, en ik heb geen magneet gebruikt, maar klitteband.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:16

Bedankt! Misschien dat ik ook eens een poging ga doen :D Heb nog een heel gaaf stofje liggen, ben alleen nog niet zo heel handig met de naaimachine, maar misschien wel een leuk project om het weer een beetje op te pakken en te oefenen :P