Analoge Spiegelreflex

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:08

HLPhoto schreef:
8Eveline schreef:
Mijn vader heeft die van hem ook even opgezocht voor mij. Wel een groot verschil zeg, je moet alles instellen diaframa, sluitertijd etc. En aantal dingen die ik ook nog niet ken. Je kan niet even zeggen ik stel diaframa in en camara kies maar een mooie sluitertijd := zoals ik normaal doe.

Wat voor één is het? Meestal zit er een lichtmeter in namelijk. Zo niet, dan moet je - zoals bij m'n echte ouwe die helaas stuk is - met een losse lichtmeter aan de gang..

Present :') En ik geloof niet dat ik er iets van bak.. Moet het eerste rolletje nog laten ontwikkelen iig :=

Ik heb een Miranda camera met een hoop lenzen + lichtmeter, die gebruik ik heel af en toe. Daarnaast nog een pentax en een agfa, die ik niet gebruik, die zijn voor de sier :+ Had ook een canon 300, die heb ik cadeau gedaan aan een vriendin :P

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:14

Ben persoonlijk niet echt fan van Pentax(spiegelreflex digitaal dan, met Pentax analoog geen ervaring), maar mijn buurvrouw(beste vriendin van mn moeder) heeft ook een analoge. Weet zo niet welk merk, maar die maakt wel bijzonder mooie foto's :D

Heel leuk dat er nog steeds met analoog gewerkt word :D

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:34

Ik ben er voorlopigmee gestopt.. heb veel minder tijd momenteel en m'n vader heeft dat des te meer. Hij speelt nu even met mijn analoge Canon-bodies en objectieven :)

Heavenknows

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 17:14

kayacratzo schreef:
Ben persoonlijk niet echt fan van Pentax(spiegelreflex digitaal dan, met Pentax analoog geen ervaring), maar mijn buurvrouw(beste vriendin van mn moeder) heeft ook een analoge. Weet zo niet welk merk, maar die maakt wel bijzonder mooie foto's :D

Heel leuk dat er nog steeds met analoog gewerkt word :D

De analoge doet het hardstikke goed in ieder geval! Met de digitale heb ik geen ervaring..

@HLPhoto: Jammer, maar leuk dat je vader er mee aan de gang gaat :D