Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:5VWO As, hoezo denk je niet dat je dat volhoud?
Ze zijn leuk singasong. Welke edelsteen heb je gebruikt?
De foto is niet scherp dus het is allemaal niet zo goed te zien. Zijn het stardust knijpkraalverbergers bovenin?
Wat een priegelwerk zeg, 3mm![]()
Ik vind creadream en sayila een fijne webshop voor iemand die voor de hobby spulletjes nodig heeft.
Kelcy tuurlijk is het mogelijk om een haarband of speld te maken met kralen. Wat jij wil.
Waarom heb je voor swarovski parels gekozen Twinkle en niet bv gewone glasparels?
Eefsoll schreef:@kelcy: Leuk, leuk.. (nja dat je ook gaat beginnen met de sieraden dan he)
Ben zelf met elastiek en kraaltjes rijgen begonnen.
Heb je al enig idee wat je eerste sieraad gaat worden?
@twinkel poes: klinkt gaaf!!
Krijgen we eindproducten te zien
Ik heb geen idee hoe het met die kapjes werkt..
holly schreef:Ooooh hihi, ik dacht dat je een eerste sieraad ging maken en dan zeg ik altijd, neem gewone kralen. Het wordt net zo mooi, maar kost je wat minder.
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik het geen porum vind om swarovski te combineren met metaal en glasparels.
Kiara ga eens snuffelen op de sites die singasong aangaf.
Gebruik bij creadream bv eens het zoekwoord tussenzetsel en daarvan dan pagina 3. Krijg je vast wel een idee van.
kelcy schreef:ik heb nog geen haarband... ik ben nog in de "ik ben aan het bedenken wat ik wil gaan doen" fase haha
ik heb ook nog geen spulletjes... ben vanmiddag even in de hoby winkel geweest maar ik weet niet wat ik moet hebben of kopen
twinkle_poes schreef:holly schreef:Ooooh hihi, ik dacht dat je een eerste sieraad ging maken en dan zeg ik altijd, neem gewone kralen. Het wordt net zo mooi, maar kost je wat minder.
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik het geen porum vind om swarovski te combineren met metaal en glasparels.
Kiara ga eens snuffelen op de sites die singasong aangaf.
Gebruik bij creadream bv eens het zoekwoord tussenzetsel en daarvan dan pagina 3. Krijg je vast wel een idee van.
wat bedoel je met geen porum?
(sorry snap het woord niet zo goed)
holly schreef:De zilverkleur verkleurd? Wat heb je er allemaal mee gedaan dan?
Normaal gesproken zou dat toch gewoon netjes moeten blijven.
Wat ik doe met mijn sieraden (en dat doe ik met alle sieraden en losse onderdeeltjes) is ze in gripzakjes zonder lucht bewaren en de kralen zitten daarna ook nog in boxen.
Dat houd zoiezo de materialen al langer mooi.
Dingen als huid, zweet, zeep, parfum, creme, water etc zien niet al te best voor je sieraad.
Van de week hier nog een topic waarin wordt vermeld, zwem en douche vast.
Nu mag het aan mij liggen maar je gaat toch niet met je sieraad in chloorwater of met douchegel/shampoo onder de douche?
Kiara dat is een kwestie van uitproberen.
Het idee met 5 strengen, kun je dus een schuifslotje met 5 oogjes gebruiken, of je laat de strengen samen komen in 1 slotje. Wat jij wil.
Juut schreef:Weet iemand van jullie waar ik belletjes kan kopen voor aan een ritm bead? Zelfs bij Pipoos niet gevondenZe moeten zilver of goudkleurig zijn
singasong schreef:twinkel_poes, heb jij een eigen site met je sieraden? Ben wel benieuwd!
holly schreef:Ja, als ik met swarovski, of met edelsteen zelfde verhaal, werk dan gaat dat in combi met sterling zilver, eventueel hier en daar wat silverplated, gold filled etc, maar nooit in combi met zilver/goudkleur, metaal(look) etc etc.
Ofwel ik houd simpel en luxe gescheiden.
holly schreef:Ja, als ik met swarovski, of met edelsteen zelfde verhaal, werk dan gaat dat in combi met sterling zilver, eventueel hier en daar wat silverplated, gold filled etc, maar nooit in combi met zilver/goudkleur, metaal(look) etc etc.
Assepoetster schreef:Singasong; Leuke oorbellen zeg, kan me alleen weinig voorstellen bij de maatWorden er bij jou veel oorbellen gekocht als ik vragen mag?
Mijn geheim verklap ik natuurlijk niet, maar ik maak mijn sieraden inderdaad met naald en draad. Zit dan ook muurvast, heb eens geprobeerd er een te slopen maar dat wil echt niet. Kan hooguit zo zijn dat er een haar uit steekt/los zit, maar verder...
.. [/size]
holly schreef:Singasong ik bedoel dat van de gewone webshops deze 2 erg leuke spulletjes hebben voor niet al te veel geld.
De foto op je site is duidelijker, maar ik kan er niet uit halen wat voor edelsteen het is. Mat bergkristal of regenboogmaansteen, iets in die geest ofzo?
Ik hou niet zo van priegelwerk. Was met 2 anemonen bezig. Van de ene moet ik nog een kraaltje of 30 en bij de andere zit er een knoop in de draad, dus beide even aan de kant gelegt tot ik mezelf weer gekalmeerd heb.