Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
? Naomi_Haffie schreef:Waarkan je zoiets doen?
, en het model kan vast ook meewerken door middel van bepaalde kleding kleuren ? madebymoi schreef:Dit wil ik ook volgen..
Kun je bijvoorbeeld i.v.m. het ligt beter buiten shoot's doen als de zon schijnt.
Of is binnen beter?
Naomi_Haffie schreef:Daar dacht ik ook al aan, en het model kan vast ook meewerken door middel van bepaalde kleding kleuren ?
Celede_x schreef:madebymoi schreef:Dit wil ik ook volgen..
Kun je bijvoorbeeld i.v.m. het ligt beter buiten shoot's doen als de zon schijnt.
Of is binnen beter?
Buiten kan prima! let er dan wel op, dat het model niet recht in de zon staat. Dan heb je namelijk al gauw een overbelicht stuk op de huid of de achtergrond. Het aller beste werkte het als je witte reflectieschermen er bij houd zodat je wat extra licht kan reflecteren op het model.
madebymoi schreef:Hoe bedoel je reflecteren op het model? Dat snap ik niet egt

Nouks schreef:Waarom zou je het nabootsen? Voor 15 euro heb je al een leuk schermpje, das mijns inziens het geld wel waard tegenover de moeite van hout en aluminiumfolie en dat soort geintjes....

madebymoi schreef:En moet je dan de zon achter je hebben en de reflectie schermen ook achter je of moet het anders?
(ik weet het ben nog niet zo slim hierin)