[ART] My Little Pony: bruidje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

[ART] My Little Pony: bruidje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 15:05

Weer een projectje af Knipoog

Dit keer een bruidje gemaakt - op de één of andere manier vond ik de uitdrukking van deze pony uitermate geschikt voor een bruidje Bloos

Afbeelding

Afbeelding

De oorspronkelijke pony is een 1984 Hong Kong "Love in a Mist" pony die er werkelijk niet meer uitzag Haha!
Ik heb haar eerst gerestaureerd, de oorspronkelijke symbolen verwijderd en de ogen gerestaureerd. De haren weer kambaar en zacht gemaakt en daar waar nodig aangevuld c.q. bijgewerkt.

In de manen zitten een zestal witte rozen verwerkt en een aantal witte pareldraden, in de voorlok zit een creatief knotje, de voorlok is losgelaten.

In de staart zitten een aantal witte pareldraden.

Op de kont zijn een witte duif en trouwringen verwerkt.

Op het voorhoofd zijn met witte parels een hartje verwerkt, op de wangen sproetjes en er is een aftekening en snebje op het voorhoofd gemaakt.

Tenslotte een bruidsboeketje met paars lintje om het bruidje af te maken!

Ik ben heel trots er op hoe deze pony geworden is Bloos

Deze pony is te koop, zie hiervoor mijn advertentie onder [CO]

Anoniem

Re: [ART] My Little Pony: bruidje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:10

Ik vind het geheel erg rommelig als ik eerlijk ben. De assecoires passen niet goed bij elkaar en het haar is niet mooi (vreemde voorpluk ook). Kleur van de pony i.c.m. de kleur van het haar vind ik op de een of andere manier ook niet geweldig, zeker niet voor een bruid. Het bruidsachtige vind ik er, ondanks de vele dingetjes die er bij zitten, niet echt vanaf stralen. Lachen
Ik zou de assecoires wat beter op elkaar laten aansluiten. Lachen

Als je geen realistisch portret (zoals bij je Tinker) pony maakt zal ik het snebje ook weglaten). Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 15:14

De kleur van de pony en de kleur van het haar was origineel, ik heb verder niets veranderd, alleen maar gerestaureerd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:18

Dan zou ik de pony nieuw mooi haar geven, dat geeft denk ik al een veel mooiere en nettere indruk! Ja

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:21

Ik ben er ook niet zo weg van om eerlijk te zijn. Het komt inderdaad wat rommelig over en ik zie eigenlijk weinig vernieuwends (behalve wat accessoires).
De accessoires op zich zijn wel leuk, maar het is geen geheel als je begrijpt wat ik bedoel.

Misschien heb ik het idee van bokker Mireille teveel in mijn hoofd en wat zij met MLP's doet? Ik weet het niet goed uit te leggen Bloos

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 15:27

Het is ook vrij simpel, geef ik eerlijk toe. Je hoort mij ook nergens zeggen dat het mijn meest hoogstaande werk is Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 10:30

kinderwerk.. das nogal wat slimmerik.. Ik vind het meer een opgepimpte pony.. Dus gewoon wat erbij opgeplakt. Mjah ik ken de ponys van mireille ook, en dat is dan miss ook wat ik dan een beetje verwacht. Een pony die er totaal anders uitziet dan hoe die was, en daardoor veel meer verbetering heeft, echt een verandering.. De kleuren spreken mij hier ook niet aan..vooral niet voor een bruid..

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:28

Blijfen we ontopic? Dit kan ook via PB Lachen

Ik vind de kleuren van de Pony ook niet bij het thema passen. ik weet nog dat ik vroeger echte bruid MLP had, die je dan zo in de winkel kocht.

Op de kont had je misschien beter ene beschildering kunnen doen. Nu is het zo vol. Ik vind de kralen in de manen erg leuk, alleen jammer van de paarse manen. Deze hadden beter ene andere kleur kunnen hebben. Ik denk ook dat de bloemen in de manenkam te groot zijn, deze hadden misschien kleiner gemogen.

Nu lijkt het net of alles wat ook maar met het thema te maken heeft er op is geplakt, waardoor het een rommelige indruk geeft.
Ik hoop dat je er wat aan hebt Lachen En ik ben benieuwd naar de volgende Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:40

Kan je haar niet wit maken? Dan heeft ze al in ieder geval wat meer uitstraling als een bruidje.
Dan zou je wel de manen moeten vervangen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 12:43

Persoonlijk vond ik juist het lila van de manen met het wit wel apart, maar ja, da's persoonlijk. Misschien is een witte bodykleur wel een idee Lachen

Ik heb nog genoeg pony's liggen om te verprutsen trouwens Haha!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:49

Ben ik dan de enige die hem wel mooi vind? Vind hem wel origineel! Haha!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:30

Ik zou de body van de pony wit maken. Iets meer bruidjesachtig. En kun je de pony geen wimpers geven zodat het echt een vrouwtje wordt?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:40

ik vind de kleur ook niete cht bruid maar ik ben n zeurderd want ik houd helemaal niet van paars
als ik dnek bruid denk ik aan n parelmoer wit lijfje en spier witte manen en staart. dan om het rechter beentje n parel rijtje of een gouden band

ik zie het voor me hahaha
maar begrijp hoe je op dit idee bent gekomen tis alleen niet mijn smaak, maar ja smaken verschillen Knipoog

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 17:54

Het lijkt meer op een prinses, maar wel schattig. Knipoog Ik stoor me best wel aan de achtergrond. Bloos Verder ziet het er wel leuk uit! Haha!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:31

Ik vind hem echt tof! Doe je ook verzoekjes? Tong uitsteken

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:43

slimmerik: leg mij eens uit wat kunst is:) Vind het knap dat je kan zeggen dat dit niet met kunst te maken kan hebben. Dat jij het geen kunst vind oke, maar dat betekend niet dat het geen kunst is. Verder weten we niet hoe de pony er eerst uit zag, en ik weet zeker dat peuters dit niet kunnen.. ik vind de vergelijking met peuters ook beetje respectloos. Dit forum is bedoeld om opbouwende kritiek te geven, dus als je zegt dat je iets niet mooi vind, moet je aangeven wat het allemaal beter kan maken, wat het ik jouwn ogen wel mooi maakt. ( en dan zeg je eig alleen dat het er beter op geschilderd kon worden) maargoed ts: Als jij er tevreden over bent moet je m zo laten, verder krijg ik het krioelende idee om er een dood bruidspaar van te maken, met 2 spookachtige ponietjes^^ Maar miss is dat weer meer mireille-achtig:P Dat moet je net weer liggen. Ben erg benieuwd of je wat met de kritiria gaat doen, graag zie ik dan je nieuwe pony. Zijn leuke topics om te volgen:)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:54

Ik vind hem erg leuk Lachen Ik vind de kleuren juist wel mooi! Het snebje vind ik minder Knipoog Ook de dingetjes op haar kont vind ik niet mooi, omdat het er niet helemaal mooi opligt.
De sproetjes vind ik erg leuk, maakt de pony jeugdiger en ondeugender imo. Ook de pareltjes in de manen en staart vind ik heel tof en de witte bloemetjes maken het echt af Lachen

Ik weet niet met wat voor peuters slimmerik te doen heeft, maar ik ken geen enkele die dit zou kunnen maken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:58

Marjo_x schreef:
Ik weet niet met wat voor peuters slimmerik te doen heeft, maar ik ken geen enkele die dit zou kunnen maken.

Ik heb een groep van 18 peuters van 2 en een half tot 4 jaar waarvan er zeker 8 dit zonder meer nadoen, op de kleine kraaltjes na, die ze gewoon niet in de hand krijgen van mij Haha!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:59

Ik ben erg benieuwd of TS ook foto heeft van hoe de pony er eerst uitzag. Idd marjo, ik zie peuters nog geen ogen restaureren, een knotje in het haar maken en al die kleine dingetjes zo mooi opplakken. Maar het lijkt een beetje op een alledaagje pony, en wij van UK hebben natuurlijk al veel ponies gezien, dus we zijn wel iets kritisch:) ben benieuwd of TS hier iets mee gaat doen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:53

njah alles wat je maakt, leer je weer van, en je kritiek neem je weer mee, en van de 1 krijg je meer commentaar waar je aan heb dan van de ander:)

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:57

Ik vind de symbolen en wat je met de manen gedaan hebt wel echt mooi, maar...
er is een maar Lachen
Dezelfde pony, in het wit, met zilverachtige manen en het was veel meer "af" geweest!

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:15

Het allerbelangrijkste is dat jij er plezier erin hebt Barmat!!Dat de ene pony nou eens een keer wat minder mooi is dan de ander...............kan iedereen overkomen.
Ik heb 2 kinderen van 4 en 6 en als ik ze dit zou geven met ga je gang ziet het resultaat er toch wel wat minder fraai uit!
Misschien voor de toekomst een bruidspaar in romantische sferen?
Ga gewoon lekker door, aldoende leert men
en ik doe je het niet dat gepriegel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:49

Barmat schreef:
Ben alweer aan een nieuw project bezig - een Shire Knipoog

Leuk!! Ik ben benieuwd. Lachen

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:14

Ik vindt hem ook leuk maar zou hem ook liever in het wit zien. Of wat al eerder is gezecht. wit en dan een zwarte bruidegom. is denk ik best wat leuks van te maken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 07:45

Babs, leuk bedacht, maar ik vind hem nog wat gewoontjes Lachen Daarnaast vind ik het haar nog veel te frizzy, mocht je nou nog eens zoiets hebben, gooi dan een hoop conditioner in het haar en giet er dan een paar waterkokers aan kokend water overheen, zo heb ik al menig aantal manen en staart helemaal ontfrizzed.

Ik had er persoonlijk niet voor gekozen om het haar van de pony te laten zitten Lachen Ik had zelfs de body gekleurd denk ik, maar dat is persoonlijk natuurlijk Haha!

Gewoon mee door blijven gaan, je word op ten duur vanzelf creatiever Knipoog