. ik heb dus nog niet gegumt. maar het lijkt alsof er iets niet klopt qua verhoudingen.. kan iemand me vertellen wat?

edit het is trouwens een fjord
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. ik heb dus nog niet gegumt. maar het lijkt alsof er iets niet klopt qua verhoudingen.. kan iemand me vertellen wat?

. fjorden hebben meestal ook wel een stevige hals. ik weet niet zeker of ik de voorbeeldfoto hier mag plaatsen dus dat doe ik nog maar niet

aliesjeh schreef:ik ga vanavond als ik op de andere computer kan de foto plaatsen

aliesjeh schreef:dankje!

Floran schreef:Ik vind hem opzoch heel mooi! alleen vind ik hem niet zo erg lijken. ik mis wat. Ook denk ik dat je heel goed moet kijken naar de foto, je moet iets meer tekenen wat je ziet en niet wat je denkt (die streep over het midden van zijn hoofd bijvoorbeeld is er niet zo erg), ook is de vorm van de neus (voor ons linkerkant) iets anders. Verder vind ik dat je sommige dingen erg goed hebt geaccentueerd (soms iets té goed) maar de frontriem vind ik daarentegen erg jammer, ik zou hier die steentjes helemaal zo in tekenen.
Verder vind ik het echt een hele mooie tekening, maar probeer echt te tekenen wat je ziet en niet wat je weet...(zou ik meenemen naar een volgend project) succes verder nog!!