Zwart-wit

Wat een droppie he!!!
Ik weet van de overbelichte plek die moet k nog weg werken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik zou inderdaad de overbelichte plek weg werken en misschien kun je de ogen wat helderder/sprekender maken. (Met name op de zwart-wit versie) Dat zou het plaatje compleet maken. 

Compositie is ietwat saai centraal, maar de houding van het frummeltje maakt veel goed. Ogen hadden van mij ook nog wat sprekender gemogen.
) 
Berdien schreef:Ik vind hem in kleur absoluut niet aansprekend, voor mij doet hij 'het' echt in kleur :j
Geweldige blik, ook mooi vastgelegdCompositie is ietwat saai centraal, maar de houding van het frummeltje maakt veel goed. Ogen hadden van mij ook nog wat sprekender gemogen.
(zit hij nou in een bord?)

Die vorige foto van hem was helemaal top! Was daar alleen vergeten te reageren
Berdien schreef:(zit hij nou in een bord?)
volgens mij wel 
Gisteren was ik duidelijk niet meer helemaal wakker 

Faelivrin schreef:Je kat had iets meer omhoog moeten kijken zodat je meer licht in e ogen hebt; probeer dat eens? En anders even bij flitsen, de donkere plekken weg. Wel met lichte flits zodat je de flits niet duidelijk ziet. Verder vind ik de compo wel mooi!
Nu is je kleurenversie wel zichtbaar. Deze vind ik al een stuk beter ogen dan de zwartwit. Het beeld kijkt alleen wat raar, het lijkt wel op een foto die scherp is maar in een te klein formaat gepropt is, waardoor hij er hoekig uit gaat zien. Ik kan het niet goed verwoorden. Verder is de tip van Faelivrin een goede, als het hoofdje van de kat een tikje naar boven gedraaid was viel het licht beter dan het nu doet. Het idee van een kat in een bordje vind ik trouwens geweldig en ook heel origineel, misschien dat je daar verder nog iets mee kunt doen?

WildChild schreef:Sorry dat mijn laatste commentaar zo bot was, Wildchild kan ook zo haar dag niet hebbenNu is je kleurenversie wel zichtbaar. Deze vind ik al een stuk beter ogen dan de zwartwit. Het beeld kijkt alleen wat raar, het lijkt wel op een foto die scherp is maar in een te klein formaat gepropt is, waardoor hij er hoekig uit gaat zien. Ik kan het niet goed verwoorden. Verder is de tip van Faelivrin een goede, als het hoofdje van de kat een tikje naar boven gedraaid was viel het licht beter dan het nu doet. Het idee van een kat in een bordje vind ik trouwens geweldig en ook heel origineel, misschien dat je daar verder nog iets mee kunt doen?

Faelivrin schreef:Die laatste foto is werkelijk geweldig. Helemaal super!![]()