[DIGI] Liefde is....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

[DIGI] Liefde is....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 20:47

Afbeelding

Verder geen woorden voor nodig toch? Lachen

(twijfel alleen of ik hem wel echt af vind, misschien dat ik nog wat aan de rechterbles zal sleutellen bij het oog, maar voor nu heb ik even genoeg van deze tekening)

Rinske

Re: [DIGI] Liefde is....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:52

Wat een lieve plaat zeg Lachen . Wel viel me meteen het miniscule oogje van het linkerpaard (voor ons) op (voor ons rechteroog, voor paard linkeroog). Die mag van mij wel wat groter. Verder vind ik hem erg leuk Ja .

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:53

Heel erg knap!
Mij viel ook het kleine oog direct op, maar verder vind ik hem echt prachtig!

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:54

Wat mooi gemaakt zeg!! Erg origineel ook!

Het voor ons linkeroor van het linkerpaard (dus zijn rechteroor) lijkt nog een beetje op te gaan in de achtergrond.. De binnenkant kan nog wel wat donkerder denk ik Lachen

Verder issie heel mooi en heel erg lief!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:55

Hij is erg mooi geworden en helemaal anders als ik had verwacht. In blauwtinten was hij denk ik ook erg mooi geweest.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:57

Wauw! Kwijl wat mooi gedaan!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:58

Gut wat is hij prachtig geworden! Lachen
De liefde straalt er vanaf en de blessen geven er dan net weer iets extra's aan. Lachen
Super, wat ben je ook creatief daarmee!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:07

Lovers

Ik vind hem ook heel erg lief. Leuk gedaan zo met die blessen.

Wel vind ik ook het voor ons rechteroog van het voor ons linker paard te klein.

Ook leuk gedaan zo met dat kader, geeft de tekening met wat meer 'speelsheid' Lachen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 21:10

Bedankt Lachen

tweede oogje van links lijkt nu idd wel klein, hij is wel even groot als de andere, maar doordat die andere zwarte oogleden hebben lijkt deze idd nu wel heel erg klein, zal dat ook wat veranderen als ik die andere bles wat aanpas.

[edit] toch even snel op de kleine versie het oog vast aangepast, als je de oude nog ziet even je pagina verversen Knipoog .

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:23

Wat een heerlijk lief plaatje!
Heel mooi gedaan en dat kader is er leuk bij gedaan, achtergrond in het kader ook Ja
voorlokken vind ik erg leuk Ja
super!

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:26

Leuk gedaan! Paarden goed uit laten komen en goede kleuren gekozen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:30

Erg mooi gedaan! Ook mij vielen direct de ogen op, je zegt dat je die hebt veranderd maar ik vind de tweede van links nog steeds erg klein en misschien mogen ze allemaal zelfs wel wat groter wat mij betreft. Daarnaast valt me het (voor ons) linkeroor van het (voor ons) rechterpaard op, deze oogt ook wat klein in verhouding tot de rest. Tenslotte vind ik persoonlijk dat het neusje iets verder over het kader heen had mogen vallen, zo lopen kader en neus net te veel in elkaar over naar mijn smaak.

Mooie stijl heb je!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:33

wat een lieve tekening! echt prachtig Ja spreekt inderdaad voor zich.

Als ik dan nog even een minpuntje mag noemen vind ik het nogal 'raar' getekend dat het rechteroog van het linkerpaard (jaja) voor het hoofd van het rechterpaard zit, maar zijn neus erachter. Dat vind ik op zich niet zo heel logisch. Voor mijn gevoel zou nu het oog van het rechterpaard in het hoofd van het linkerpaard zitten.

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:37

Ik vind em erg lief, en hij is erg mooi!
Goed gedaan, ga zo door!! Haha!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 21:46

DeniseES schreef:
Als ik dan nog even een minpuntje mag noemen vind ik het nogal 'raar' getekend dat het rechteroog van het linkerpaard (jaja) voor het hoofd van het rechterpaard zit, maar zijn neus erachter. Dat vind ik op zich niet zo heel logisch. Voor mijn gevoel zou nu het oog van het rechterpaard in het hoofd van het linkerpaard zitten.

Rechterpaard trekt zijn neus naar de borst, linkerpaard steekt de neus vooruit, dus dat is gewoon heel logisch en kloppend Nors opkijken

Ogen ga ik verder niets aan veranderen zo, kleine ogen horen gewoon bij mijn stijl, als ik de ogen groter maak ziet het er niet meer uit als een tekening van mij, en ookal probeer ik ze groter te maken dan krijg ik nog telkens commenteer dat iedereen het te klein vind Huilen van het lachen . Kleine ogen heb ik dus ook maar gewoon geaccepteerd.

Vraag me overgens wel af of iedereen het hart ziet.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:49

Ja, dat begrijp ik wel Knipoog maar ik vind toch dat het oog van de rechter niet zo 'ver' naar het hoofd van de linker kan, naar mijn idee moet er dan een flinke 'deuk' bij de linker zitten wil het plaatje kloppen (maar ik ben maar 1 iemand die dat vind hoor Knipoog als ik de enige ben dan is dat heel vervelend voor mij Nagelbijten / Gniffelen)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:52

Voor het gevoel, als je eerst de neuzen ziet, zou het linkerhoofd naast/achter het rechterhoofd horen liggen. Het kan goed kunnen dat dit komt door het effect van de bles. Ik vind hem prachtig en die twee blesjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:54

IcePrincess schreef:

Had het niet gezien, maar wat leuk zeg! Lachen

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:54

Ik zie het nu ook Knipoog apart zeg Ja mooi

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:01

IcePrincess schreef:
DeniseES schreef:

Rechterpaard trekt zijn neus naar de borst, linkerpaard steekt de neus vooruit, dus dat is gewoon heel logisch en kloppend Nors opkijken

Ogen ga ik verder niets aan veranderen zo, kleine ogen horen gewoon bij mijn stijl, als ik de ogen groter maak ziet het er niet meer uit als een tekening van mij, en ookal probeer ik ze groter te maken dan krijg ik nog telkens commenteer dat iedereen het te klein vind Huilen van het lachen . Kleine ogen heb ik dus ook maar gewoon geaccepteerd.

Ja, die zag ik meteen.. daarom zei ik ook : origineel! Knipoog

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:28

vind het helemaal gewedig goed!
ik heb nog een paard punten, ik vind neit dat je je ding moet aanpassen, maar maybe kan ej het meenemen ?!
of gewoon lezen en doorscrllen Knipoog
* vind de manen van het zwarte paard over het witte paard lichtelijk storend, dit geeft geen meer waarde aan het gehel, zouden weg gelaten kunnen worden
* vind het hoofd van het witte paard niet zo mooi van vorm, heel lang en smal (maar goed er zijn niet alleen maar mooie paarden op deze wereld;))
* je zou inderdaad kunnen zeggen dat het rechteroor van de schimmel(anatmoisch de rechter) wegvalt in de achtergrnd

verder meot ik ngo zeggen dat ik de manen en diepte super vind!
knap Lachen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 12:18

Waar zie jij zwarte manen over het lichte paard? Ik zie niet wat bedoeld Clown

En dat de merrie niet mooi vind betekend juist dat ik mijn werk goed heb gedaan Haha! Zij moet ook juist niet mooi en perfect zijn, er zit een heel verhaal achter deze tekening, maar die vind ik te persoonlijk om zomaar op internet neer te kwakken. En op deze manier kan iedereen zijn eigen verhaal en betekenis eraan geven.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 12:26

Bij mij laadt alleen het bovenste deel van je tekening (de oren). Waar het aan ligt weet ik niet, refreshen helpt ook niet, direct naar je website ook niet. Ben ik nou zo enorm nieuwsgierig en kan ik hem niet zien. Zie alleen hele zachte oortjes en een voorlok die erg zacht is. Meer kan ik er dus helaas niet over zeggen. =(

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 12:29

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 12:41

Ja, zo kan ik hem wel zien. Ja
Ik herken jouw hand er direct in, idd o.a. vanwege de flinke oren en kleine ogen. Vind ik ook helemaal niet storen, hoort echt bij jouw stijl. Vind hem erg subtiel, mooie aparte aftekeningen die samen een hartvorm maken. Vind het ook erg leuk gevonden hoe je de paarden echt in elkaar hebt gehaakt zonder dat het meteen onnatuurlijk wordt (boven zit de lichte achter, en onder zit ze voor). De lagen in de voorlokken vind ik weer wat minder, bij de rechter stoort het niet zo direct maar bij de donkere vind ik het weer wat te. Dat kan ook liggen aan het feit dat ik de laatste tijd niet enorm veel voorlokken heb hoeven schilderen. Clown Maar ik vind het zelf niet zo...

De gedraaide oortjes vind ik geweldig. Haha!