2.

3.

zwartwit voor 1 is een klik op de foto
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Redrumfox schreef:Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind.. de vlakverdeling, scherpte en kleuren vind ik prima gelukt maar haar gezicht is nogal overbelicht waardoor haar neus wegvalt. Verder zijn het zeer lekkere plaatjes om naar te kijken.

Ogen zijn echt prachtig zowel in kleur als zwart wit. maar de kleuren foto spreekt me wel meer aan, want ik hou van kleur. Zowel de ogen als het haar zijn heel mooi van kleur en dan mis je dan weer op de zw versies. Dat vind ik wel jammer.
Qimm schreef:Mooi meisje ook

3 daar en tegen wel. Maar zelf vind ik het niet storend. Jorine_Falco schreef:Ik vindt het een mooie foto, neus kan ik me niet erg aan ergeren! hele lekkere foto's om naar te kijken, heb je de laatste 2 ook nog in normale kleuren?

x_Marr schreef:Redrumfox schreef:Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind.. de vlakverdeling, scherpte en kleuren vind ik prima gelukt maar haar gezicht is nogal overbelicht waardoor haar neus wegvalt. Verder zijn het zeer lekkere plaatjes om naar te kijken.
En doordat dr neus wat wegvalt, vallen dr ogen extra op
Prachtig, die eerste, heerlijk pakkende blik!
Ja lekkere foto's, zie eigenlijk geen commentaar

Wauwie. Mooie foto's. Ben fan van nummer 1. Heerlijk kleurcontrast. Het rode van je haar met het blauwe van je ogen en dan de frisse gloed over de foto. Prachtig.
Dat vind ik nu echt jammer.. zo lijkt het niet meer echt.
En Julia is en blijft een zeer dankbaar model. 

That's me