* 1

* 2

* 3

* 4

* 5

Ik ben niet van suiker, maar als je een mening hebt gelieve die wel te onderbouwen.

De zeer creatieve topictitel is overigens bedacht door Annemijn @ Bokt, bij gebrek aan inspiratie van mezelf.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dirkje_ schreef:Alleen bij de eerste twee, lijkt het hoofd (vooral neus, eigenlijk) niet scherp. Dit kan natuurlijk ook aan het upload-programma liggen!
), maar Imageshack vermindert geen kwaliteit dus dit ligt inderdaad aan mezelf. Is iets dat ik ook weet, met scherpstellen sla ik nogal eens de neus over (die krijg ik soms maar niet scherp
).Kanzi schreef:Bij de derde zou ik de foto nog wat bijsnijden.
Je hebt eigenlijk net teveel voor een portret en net te weinig voor de hele hond.
Als je wat van de onderkant en de rechterkant weghaalt,
is je compositie meteen beter (minder centraal) en staat je horizon ook meer uit het midden.
Bedankt! 

). 
maar die wazige achtergrond is leuk maar bij de eerste vind ik hem een beetje te wazig ... had het leuker gevonden als je die mooie rietstengels nog wat beter zag;) Anoniem schreef:super foto's hoor en ik ben weg van jullie sheltie (of is het een collie nee toch ?) heeft wel wat weg van onze collie

_bloempje01_ schreef:ik vind het absoluut super mooie foto'smaar die wazige achtergrond is leuk maar bij de eerste vind ik hem een beetje te wazig ... had het leuker gevonden als je die mooie rietstengels nog wat beter zag;)