[FOTO] Nogmaals een zelfportet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

[FOTO] Nogmaals een zelfportet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 19:17

Anoniem

Re: [FOTO] Nogmaals een zelfportet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:18

Iloveit!
Práchtig, voral die mooie blik in je ogen enzo Lovers.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:19

heel fijne foto om naar te kijken.

Om toch nog commentaar te geven: jammer dat de linkerkant in het donker wegvalt, en dat de rechterkant zo erg oplicht.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 19:20

Annemarie_ schreef:

Om toch nog commentaar te geven: jammer dat de linkerkant in het donker wegvalt, en dat de rechterkant zo erg oplicht.

Klopt, ik heb besloten om rechts er lekker uit te laten knallen en rechts wat meer weg te laten vallen Lachen

Bedankt Lachen

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:21

Ook mooi.

Wel vind ik je hand wat abrupt het beeld inkomen, misschien was een ruimere uitnsede vanaf links wat beter geweest. Wel weer erg fijne scherptediepte.
Je rechteroog vind ik wel wat raar bewerkt?

Wel mooie blik, netjes Lachen

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:22

Fijne plaat weer. Alleen vind ik het recht bij je kin nogal raar bewerkt, het ziet er niet uit als gewone onscherpte maar meer als een slechte bewerking. (Niet aanvallend bedoeld ofzo) Ook een beetje jammer van het wegvallen van je linkeroog. Verder mooie foto, mooie zwart-wit omzetting weer. Heb je nog een kleurenversie?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:22

Frozenstar schreef:
Annemarie_ schreef:

Klopt, ik heb besloten om rechts er lekker uit te laten knallen en rechts wat meer weg te laten vallen Lachen

Bedankt Lachen

waarom als ik vragen mag?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:23

Inderdaad een heel andere look. Dit vind ik meer standaard. Het is tegenwoordig veel moeilijker een leuke spontane foto te vinden, want iedereen maakt mysterieuze foto´s van zichzelf.
Ook deze vind ik erg mooi, maar blijf de eerste mooier vinden. De uitsnede kijkt wel lekker weg en dat stukje hand maakt de foto mooi af. OK dan!

Gewoon weer erg mooi! Lekker helder en fris; maar blijf bij de eerste als allermooiste, hoewel deze niet slecht is.
Lekker duidelijk ben ik. Vork
Laatst bijgewerkt door smeetjoew op 18-01-08 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:24

Annemarie: Dat vind ik persoonlijk juist iets aan de foto toevoegen. Ookal vind ik het contrast nét iets te groot. Maar dat stoort me verder niet. Waar ik me wel aan stoor zijn je vingers; die hadden er van mij niet bij gehoeven.

Ik vind je andere zelfportret beter uitgevoerd maar deze mag er ook zeker zijn. Je bent een goed model trouwens: je hebt een hele duidelijke uitstraling en knalt gewoon van het scherm af. Dat zie je het grootste deel van de modellen uit de series op Avant-Garde FP niet doen. Ja

MissQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:26

geweldige foto, vooral het oog is prachtig belicht.

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:28

gave foto! Heb het commentaar hierboven even gelezen, en het zijn een beetje verschillende meningen. Ik persoonlijk vindt dat de linkerkant iets te donker is, maar zelfs geef je al aan dat het juist de bedoeling is!
Verder vind ik het echt een hele gave foto hoor!! Knipoog

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:28

Hele mooie foto!!
Die blik in je ogen, echt super!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:32

Redrumfox schreef:
Annemarie: Dat vind ik persoonlijk juist iets aan de foto toevoegen. Ookal vind ik het contrast nét iets te groot. Maar dat stoort me verder niet. Waar ik me wel aan stoor zijn je vingers; die hadden er van mij niet bij gehoeven.

Ik vind je andere zelfportret beter uitgevoerd maar deze mag er ook zeker zijn. Je bent een goed model trouwens: je hebt een hele duidelijke uitstraling en knalt gewoon van het scherm af. Dat zie je het grootste deel van de modellen uit de series op Avant-Garde FP niet doen. Ja

ja dat vind ik ook, het contract is jammergenoeg te groot maar vind het wel een leuk idee. Ja

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 19:32

Bedankt voor de reacties!

Britt90: Ik had er ook 1 met een ruimere uitsnede, maar dat werd dan een storend vlak Lachen Oog is enkel wat opgelicht, meer niet Lachen

Hinata: Ik denk dat het toch echt de scherpte is die wegvalt daar. Ik heb er verder niet wat aan bewerkt daar, dus zou het verder ook niet weten Scheve mond
Kleurenversie die komt nog, was niet denderend Lachen

Annemarie_: Dat heb ik gedaan om een totaal andere look te creeeren. Ik kan niet goed uitleggen wat ik er mee bedoel, wat ik wel weet is dat ie echt geworden is zoals ik wou. Sorry, ik zal er nog eens over nadenken hoe ik het uit moet leggen wat ik wou bereiken Tong uitsteken

Smeetjoew: Haha hardstikke bedankt! Ik begrijp je wel Lachen

Redrumfox schreef:
Je bent een goed model trouwens: je hebt een hele duidelijke uitstraling en knalt gewoon van het scherm af. Dat zie je het grootste deel van de modellen uit de series op Avant-Garde FP niet doen.

Wow, sorry hier moet ik toch echt even van blozen.
Dank je wel Lachen!

MissQ: Dank je wel Lachen!

Imposantje: Jij ook bedankt!

Rianne67: Ik denk dat dat echt een kwestie van smaak is, net als bij mijn vorige foto de crop ook echt een kwestie van smaak was Lachen Bedankt!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:33

Frozenstar: haha hoeft niet joh, ik begrijp het wel, ookal zou ik het ook niet uit kunnen leggen. De linkerkant is alleen net iets té geworden... Knipoog

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:36

Damn.. die glinstering in je ogen is echt gaaf!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 19:36

Annemarie_ schreef:
Frozenstar: haha hoeft niet joh, ik begrijp het wel, ookal zou ik het ook niet uit kunnen leggen. De linkerkant is alleen net iets té geworden... Knipoog

Net iets te wat Lachen?
Haha fijn dat je me toch begrijpt ondanks dat het wat wazig was Tong uitsteken

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:41

Heerlijk zelfportret weer Ja
Lekker pakkende ogen Lachen
Die vingers zijn net te weinig denk ik van je hand, was misschien mooier geweest met nog een stukje handpalm oid., maar weet dat niet zeker Tong uitsteken

Sorry moet gewoon even maar volgens mij had je een half jaar geleden toch een hele rare andere mening redrumfox? Bloos Clown

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:42

ook een schitterende foto! kan er niets anders van zeggen!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 19:45

x_Marr schreef:
Heerlijk zelfportret weer Ja
Lekker pakkende ogen Lachen
Die vingers zijn net te weinig denk ik van je hand, was misschien mooier geweest met nog een stukje handpalm oid., maar weet dat niet zeker Tong uitsteken

Sorry moet gewoon even maar volgens mij had je een half jaar geleden toch een hele rare andere mening redrumfox? Bloos Clown

Dank je wel!

Ik heb eens terug gelezen.. inderdaad bij een portret van Faux toen dat ze dacht dat ik verstandelijk gehandicapt was.. Clown

DeniseES: Dank je wel!!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:18

Frozenstar schreef:
Annemarie_ schreef:

Net iets te wat Lachen?
Haha fijn dat je me toch begrijpt ondanks dat het wat wazig was Tong uitsteken

te donker, komt waarschijnlijk door die pluk die net wat voor je ogen hangt

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:23

mooie meid ben je! Ja

vind je vorige foto spontaner, knallender. deze is mooi en een beetje mysterieus. vind de afsnijding die je hebt gekozen mooi, met dat stukje hand.
je oog spettert echt van het beeld af, lijkt wel van zilver. knap gedaan!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:24

Britt90 schreef:
Ook mooi.

Wel vind ik je hand wat abrupt het beeld inkomen, misschien was een ruimere uitnsede vanaf links wat beter geweest. Wel weer erg fijne scherptediepte.
Je rechteroog vind ik wel wat raar bewerkt?

Wel mooie blik, netjes Lachen

Ja ik ga hier in mee. Alleen dat raar bewerkt? ik kan niet zien wat er raar aan is?? (heb niet alle berichten mee gelezen trouwens. Misschien dat het al verwoord is Haha! )

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:52

Gave foto hoor! Ja
In het begin vond ik het jammer dat het linker oog (of eigenlijk het rechter) zo weg viel, maar nu ik begrijp dat het je bedoeling is om juist het rechter (of eigenlijk het linker Tong uitsteken ) er zo uit te laten komen, vind ik dat erg goed gedaan en gelukt! Knipoog
Persoonlijk vind ik de eerste foto wel mooier, omdat de spontane uitdrukking mij meer aanspreekt Lachen.
Erg goed gedaan hoor!

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 22:12

Wauw, ik vind hem echt heel erg mooi Lachen
Fijne compositie imo en mooi scherp!
En je oog is prachtig op de foto!!