Ook deze met de Canon 350D, 50mm f/1.8 objectief gemaakt.

Edit: Hier is mijn andere zelfportret te vinden: Frozenstar @ [UK] [FOTO] Never regret anything that makes you smile..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Annemarie_ schreef:heel fijne foto om naar te kijken.
Om toch nog commentaar te geven: jammer dat de linkerkant in het donker wegvalt, en dat de rechterkant zo erg oplicht.

Frozenstar schreef:Annemarie_ schreef:heel fijne foto om naar te kijken.
Om toch nog commentaar te geven: jammer dat de linkerkant in het donker wegvalt, en dat de rechterkant zo erg oplicht.
Klopt, ik heb besloten om rechts er lekker uit te laten knallen en rechts wat meer weg te laten vallen
Bedankt
Redrumfox schreef:Annemarie: Dat vind ik persoonlijk juist iets aan de foto toevoegen. Ookal vind ik het contrast nét iets te groot. Maar dat stoort me verder niet. Waar ik me wel aan stoor zijn je vingers; die hadden er van mij niet bij gehoeven.
Ik vind je andere zelfportret beter uitgevoerd maar deze mag er ook zeker zijn. Je bent een goed model trouwens: je hebt een hele duidelijke uitstraling en knalt gewoon van het scherm af. Dat zie je het grootste deel van de modellen uit de series op Avant-Garde FP niet doen.
Oog is enkel wat opgelicht, meer niet 

Redrumfox schreef:Je bent een goed model trouwens: je hebt een hele duidelijke uitstraling en knalt gewoon van het scherm af. Dat zie je het grootste deel van de modellen uit de series op Avant-Garde FP niet doen.
!
!
Bedankt!
Annemarie_ schreef:Frozenstar: haha hoeft niet joh, ik begrijp het wel, ookal zou ik het ook niet uit kunnen leggen. De linkerkant is alleen net iets té geworden...
?

x_Marr schreef:Heerlijk zelfportret weer
Lekker pakkende ogen
Die vingers zijn net te weinig denk ik van je hand, was misschien mooier geweest met nog een stukje handpalm oid., maar weet dat niet zeker
Sorry moet gewoon even maar volgens mij had je een half jaar geleden toch een hele rare andere mening redrumfox?![]()

Frozenstar schreef:Annemarie_ schreef:Frozenstar: haha hoeft niet joh, ik begrijp het wel, ookal zou ik het ook niet uit kunnen leggen. De linkerkant is alleen net iets té geworden...
Net iets te wat?
Haha fijn dat je me toch begrijpt ondanks dat het wat wazig was

Britt90 schreef:Ook mooi.
Wel vind ik je hand wat abrupt het beeld inkomen, misschien was een ruimere uitnsede vanaf links wat beter geweest. Wel weer erg fijne scherptediepte.
Je rechteroog vind ik wel wat raar bewerkt?
Wel mooie blik, netjes
)
) er zo uit te laten komen, vind ik dat erg goed gedaan en gelukt!
.