Pastel potloden op A3. Stap 1 en 2.
Referentiefoto is tevens mijn "anti-veeg" en "kleur test" blaadje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Echt petje af, heel erg knap! 
Succes verder

al een heel erg mooi begin! Die haren zijn al heel erg goed gedaan. Ik zie wel dat de vorm van het hoofd langs het oor niet helemaal overeenkomt met de foto. Het lijkt of je het oog net een tikkie te ver naar (voor ons) rechts geplaatst hebt. Ook de ronding is nog te 'rond'.Lontje schreef:al een heel erg mooi begin! Die haren zijn al heel erg goed gedaan. Ik zie wel dat de vorm van het hoofd langs het oor niet helemaal overeenkomt met de foto. Het lijkt of je het oog net een tikkie te ver naar (voor ons) rechts geplaatst hebt. Ook de ronding is nog te 'rond'.
Dit belooft wat moois te worden!
Ik zou dus eigenlijk nu alleen kunnen zeggen veel succes ermee. Naar mijn smaak mag er nog net wat enthousiaster met kleur maar op zo'n klein formaat wil dat niet altijd voor een fotorealistisch eindresultaat.
JoSav schreef:Hij klopt idd nog niet helemaal, maar hij is nog in progress *hoe zeg je zoiets* niet af?Ik zou dus eigenlijk nu alleen kunnen zeggen veel succes ermee. Naar mijn smaak mag er nog net wat enthousiaster met kleur maar op zo'n klein formaat wil dat niet altijd voor een fotorealistisch eindresultaat.
Heb je een opzetschets en is die gewoon onzichtbaar op de foto (of mijn beeldscherm)??
)
Eigenlijk mijn minimale formaat (al zit er soms een tussen, een vingeroefening die tussen A4 en A3 is en elke keer heb ik spijt van het kleine formaat, A3 is dus wel vrij klein hoor, vind ik. 

HWK!

Die uitstraling van de hond heb je echt perfect te pakken! Echt schitterend. Ook de 'bolling' waar een opmerking over gemaakt werd, is helemaal super gecorrigeerd/ niet meer zichtbaar! Knap!
Heb hier geen zinnig commentaar op te geven. Vind het echt een van de mooiste werken die ik tot nu toe heb gezien van jou. Ben heel benieuwd hoe hij er dadelijk uit gaat zien
ken het probleem 

Hij begint nu echt van het papier af te spatten! Zo hé, prachtig! Hij heeft precies de uitstraling in zijn ogen als in het echt. Echt super!

Prachtig zeg! Die halsband heb je echt perfect in detail uitgewerkt. Hij wordt echt met de stap steeds mooier. Die zachte neus van een echte weimeraners en die langere haren op de nek. Helemaal super!!