Maar hier dus 3 pastel tekeningen op iets groter als A4 fotokartonpapier.

op verzoek de grotere foto's
de witte

de zwarte

en de 2 pestende veulens hehe
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wow! echt prachtige tekeningen!!! ik heb geen commentaar
Fiffill schreef:Mooi hoorDie laatste ken ik, die komt uit het boek van Yann Arthus-Bertrand (misschien allemaal wel, ik heb het boek zelf ook, maar de laatste staat me het beste bij)

! Schitterend!!! Erg indrukwekkend zoals je ze daar naast elkaar hebt staan!!
De ondeugd straalt er echt vanaf.
heb je echt goed gemaakt!
wat een onwijs gave serie!
! De eerste en de derde vind ik geweldig.. De 2de (misschien komt het ook door de stand van de camera) vind ik wat minder doordat het oog aan de rechterkant er wat apart bij staat.. Maar echt onzettend goed dat je zo kan tekenen! Ik wou dat ik het kon!
. 
Lontje schreef:Voor wat betreft het inlijsten, ik heb zelf hele goed ervaringen met ontspiegeld glas, daar komt het werk op zwart heel mooi in uit zonder afleidende weerkaatsingen.
Samanthaaaaa schreef:wauw echt mooi vooral die middelste op de eerste foto, met pastel ingekleurt is dat dan pastelkrijt of verf ofzoiets?
Remy schreef:Heb je het dan over het standaard ontspiegeld glas (20% UV blokkering) of museumglas (97% UV blokkering)?
nou.... ik vrees dat dan mijn prijzen ineens enorm gaan stijgen 
smeetjoew schreef:Erg mooi alledrie. Ze passen allemaal heel goed bij elkaar en vullen elkaar goed aan [qua compositie, kleuren, actie e.d.]. Erg goed gedaan!Prachtig.
Of stop het in een flesje en verkoop 'm; you'ill be rich. 
Redrumfox schreef:smeetjoew schreef:Erg mooi alledrie. Ze passen allemaal heel goed bij elkaar en vullen elkaar goed aan [qua compositie, kleuren, actie e.d.]. Erg goed gedaan!Prachtig.
Hier sluit ik me bij aan. Het zijn ook sprekende portretten; ze springen gewoon van het papier af. Je hebt bij alle paarden de expressies erg mooi neergezet. Mijn complimenten!
Je hebt echt talent! Zeker wat mee doen.Of stop het in een flesje en verkoop 'm; you'ill be rich.
Werk je toevallig ook in opdracht?