Een schattige Jack Russel.
Geen makkelijk opgave, te meer na de sprekende tekening van Myra,
die ze van de zelfde foto maakte!
Toch denk ik, dat de tekeningen niet te vergelijken zijn,
al zo omdat de mijne in kleur is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Super mooi gedaan.
opnieuw zon sprekend en krachtig portret. Heerlijke stijl, en inderdaad zijn twee compleet andere werken in een totaal andere stijl niet te vergelijken, ze zijn allebei mooi in hun eigen manier. gaaf portret weer, ga zo door
Maar op een of andere manier niet een echte Knoesje? Hij is geweldig hoor, ontzettend knap neergezet, maar ik herkende hem niet als een tekening gemaakt door Knoesje en die zijn normaal juist zo herkenbaar.

Knoesje schreef:Hé Fenn, wat maakt mijn tekeningen dan zo herkenbaar?
Vergeet niet dat dit pastelkrijt is en heel veel tekeningen die je van me kent houtskool zijn.
Hele andere techniek met heel ander resultaat.
Het enige dat ik me kan bedenken is, dat ik de laatste tijd gladder papier gebruik,
dat geeft een ander effect aan de tekeningen, misschien zie je dát, zou ik wel knap vinden, trouwens!![]()
Maar je bent dan ook niet voor niets mijn trouwe Fenn!
Deze neigt ook meer naar fotorealistisch en bij jouw tekeningen kan je vaak wel zien wie/wat je hebt nagetekenend, maar is het wel een duidelijke tekening. (goh, hoe duidelijk)
Erg mooi gedaan en, het is al vaker gezegd, niet te vergelijken met het portret wat Myra gemaakt heeft. Heel erg leuk om dezelfde maar toch anders in twee verschillende 'handschriften' te zien. Het wit stoort mij bij deze niet, ik vind het een mooie sprekende tekening van een sprekend koppie!