[FOTO] Dirty

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[FOTO] Dirty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 19:34

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding

Coconut

Re: [FOTO] Dirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:35

Die is vies Nagelbijten / Gniffelen

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:37

Wow! Die is zeker DIRTY! Haha! Stoere en mooie foto's Lachen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:38

Hele gave foto's Haha!
Zo komen de mijnen ook regelmatig het weiland uit.. Zo euhm, besmeurd Tong uitsteken

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:39

Vies maar wel lekker Haha!
Ik vind 3 het mooist! Lachen
Verder heb ik mijn commentaar al gegeven!

cupido2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:45

whaha Tong uitsteken dat is inderdaad dirty! Haha!
leuke foto's zo in het zwart-wit Knipoog

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:47

Op de eerste lijkt het wel een bonte!!!

Haha! leuke fotos! weer eens wat anders, een vies paard, in plaats van een keurig gewassen paardje!

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 19:52

Mooie foto's, maar had ze denk leuker gevonden in kleur,
alhoewel dit zwart wit ook zeker een leuk effect geeft Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 20:47

_Skess_ schreef:
Die is vies Nagelbijten / Gniffelen

Dit is wel UK en niet ITP, gelieve de volgende keer commentaar geven inplaats van deze onnuttige post.. Lachen

Het zijn trouwens 2 fjordjes Lachen 1 is Mirdal, 2 en 3 is Lenstro. De fotos zijn express zwart/wit omdat ik bij de kleurenfotos verkeerde instellingen had gebruikt en de kleuren echt heel lelijk waren. Deze waren niet echt meer te redden in photoshop.

amber_steph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:05

ik denk dat die van mij ook zo vies zou zijn.. als hij zo;n lichte kleur had(is een haf x arabier, dus best donkere kleur) die maakt zich elke dag ook zo vies

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:08

Hij is inderdaad wat vies. Clown

Vind de foto's niet heel erg UK waardig. Het zijn gewoon foto's van 2 fjorden. Sorry Escha. Bloos

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:11

Die eerste vind ik erg veel kracht uitstralen. Heel leuk vast gelegd.
Bij alle foto's vind ik ze iets de grijzig, ze worden wat vaag erdoor. Beetje jammer. Netzoals dat ze op sommige stukken wat overbelicht lijken, vooral de manen.
Bij de tweede heb jet het beeld mooi stil gezet!
De derde is gewoon mooi/goed.
Lachen

Uhhmm k verwachte eerlijk gezecht iets anders bij de Dirty Haha!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:20

Die eerste is nog wel gaaf, maar ik vind ze verder ook niet echt UK-waardig, sorry. Lachen
Momenten hadden imo beter gekund. Z-w omzetting had van mij ook niet gehoeven denk ik.
Seen beter!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:23

Ze zien er lekker uit Tong uitsteken
Eerste foto lijkt niet helemaal scherp, op de tweede lijken de manen wat overbelict maar vind ik de compositie wel erg leuk!
De derde foto is ook prima, lijkt alsof-ie in overkruiste galop zit?

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:52

Ik vind alleen de eerste echt goed. De 2e en de 3e zijn laat maar zeggen hele mooie foto's, maar gewoon meer van 'vies paard'. Bij die eerste komt dat vieze veel beter tot zijn recht omdat het paard die stop maakt en je de modder ziet vliegen. Hij is niet helemaal zuiver, maar de compositie vind ik hier erg geslaagd! Cool

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:21

Ik ga met Julia en Femke mee. Het zijn leuke foto's, maar daar blijft het bij.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:32

ik vind 2 mooi
1 heb ik het idee dat hij niet helemaal scherp is maar compositie vind ik wel mooi
en 3 is mijn favo ik weet niet waarom hij spreek me heel erg aan, het idee wat ik dr bij krijg is een ontsnapt dier op de vlucht etc

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 15:27

Gave foto's hoor! Knipoog
Foto 1 : Naar mijn idee ook niet helemaal scherp..
Foto 2 : Mooie foto, vooral de staart die zo zwiept.
Foto 3 : Prachtige foto!
Vind het juist erg leuk dat de foto's zwart-wit zijn, goed gedaan!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:48

Heb beter van je gezien Esch. Deze foto's zijn niet zo 'sterk' als dat ik van je gewend ben. Door de z/w omzetting hebben ze wel wat meer kracht gekregen imo. Ja De eerste foto vind ik nog het best passen bij het onderwerp, hoewel het nog vééél viezer had mogen zijn. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:40

Zullen we aub ophouden met het gooien met de term 'UKwaardig' (en vervolgens geen onderbouwd commentaar geven) Nagelbijten / Gniffelen Gezien we toch hier allemaal foto's posten om te leren... Als we allemaal alleen maar geweldige foto's zouden posten (wat Escha ook vaak zat doet meen ik zo Haha! ) zouden we beter een FF kunnen maken weer, want zo ga je heel het doel van UK/CB voorbij juist...

Foto 1: De hoek en het moment vind ik goed geschoten, maar de bewegingsonscherpte vind ik hier niet mooi, en dat is wat voor mij ook echt de hele foto minder maakt. De ietwat scheve horizon vind ik erg lekker, past leuk bij het speelse beeld.
Foto 2: Galopmoment is wel goed, maar de hoek vind ik zelf niet mooi gekozen. Dit galopmoment straalt normaal juist meer kracht uit en zo schuin vanaf achter lijkt het alsof de Fjord juist ietwat omvalt en wat sullig galoppeert (ook door het hoofd zo), terwijl wat meer van voren of de zijkant het misschien er anders had uitgezien.
Foto 3 vind ik heel leuk qua compositie, het galopmoment is ook leuk. Ik had de horizon misschien juist zo gedraaid dat hij iets schuin omhoog loopt omdat de sprong van het paard dan net wat meer lijkt (doe ik stiekem ook bij rijfoto's van evenementen waarbij een paard op de voorhand valt Schijnheilig ). Ook hier zie je bewegingsonscherpte en dat is jammer.

Het zwart-witte en grote contrast maakt het nog aardig maar ik zie eigenlijk altijd veel en veel betere foto's van je!

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:02

WildWings schreef:
Zullen we aub ophouden met het gooien met de term 'UKwaardig' (en vervolgens geen onderbouwd commentaar geven) Nagelbijten / Gniffelen Gezien we toch hier allemaal foto's posten om te leren... Als we allemaal alleen maar geweldige foto's zouden posten (wat Escha ook vaak zat doet meen ik zo Haha! ) zouden we beter een FF kunnen maken weer, want zo ga je heel het doel van UK/CB voorbij juist...

Ben het helemaal met je eens WildWings! Ja

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:06

1:: niet helemaal scherp en hier en daar overbelicht
2:: mooi moment, goede scherpstelling en het overbelichte voegt wat toe aan de foto; absoluut mijn favoriet uit dit setje!
3:: de houding van het paard spreekt me niet echt aan, komt door de achterbenen. ook vallen de linker benen weg doordat je daar niet op hebt scherpgesteld, wat erg jammer is. verder is dit ook een mooie foto.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Lachen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 18:32

WildWings schreef:

Foto 1: De hoek en het moment vind ik goed geschoten, maar de bewegingsonscherpte vind ik hier niet mooi, en dat is wat voor mij ook echt de hele foto minder maakt. De ietwat scheve horizon vind ik erg lekker, past leuk bij het speelse beeld.
Foto 2: Galopmoment is wel goed, maar de hoek vind ik zelf niet mooi gekozen. Dit galopmoment straalt normaal juist meer kracht uit en zo schuin vanaf achter lijkt het alsof de Fjord juist ietwat omvalt en wat sullig galoppeert (ook door het hoofd zo), terwijl wat meer van voren of de zijkant het misschien er anders had uitgezien.
Foto 3 vind ik heel leuk qua compositie, het galopmoment is ook leuk. Ik had de horizon misschien juist zo gedraaid dat hij iets schuin omhoog loopt omdat de sprong van het paard dan net wat meer lijkt (doe ik stiekem ook bij rijfoto's van evenementen waarbij een paard op de voorhand valt Schijnheilig ). Ook hier zie je bewegingsonscherpte en dat is jammer.

Het zwart-witte en grote contrast maakt het nog aardig maar ik zie eigenlijk altijd veel en veel betere foto's van je!

Amen aan jou Afgod Haha!
Erg bedankt voor je commentaar. Zelf vind ik de beweginsonscherpte wel wat hebben, dit vind ik juist het extra beetje beweging toeveogen in de fotos dan dat ie helemaal haarscherp is. Nu vind ik de foto meer sfeer hebben zal maar zeggen Lachen

@sunny_90
Dit is ook een beetje een zinloze post. Volgende keer ook met commentaar erbij of pb WW de next time dat je het met haar eens bent a.u.b.

@OoappeloO
Hier zijn de fotos alles behalve grijs ? Nagelbijten / Gniffelen verder bedankt voor je commentaar.

@Redrumfox
Mij stoort het niet dat foto 1 niet helemaal scherp is, het geeft mij een fijnere sfeer in de foto. Het is eens wat anders dan helemaal haarscherp. Hij straalt beweging uit, doordat ie niet helemaal scherp is en dus wat bewogen Knipoog Verder bedankt voor je commentaar.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:43

Er zit inderdaad bewegingscherpte in foto 1, dat is ook normaal en laat de foto ook wat meer leven maar in mijn ogen is het net iets te veel. Knipoog

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:47

Foto 1 en 3 spreken mij het meeste aan.
Op foto 1 vind ik het juist wel leuk dat hij 'bewogen' is, het zet er wat meer actie onder.
Foto 2 vind ik niet zo, meer een 'gewoon' plaatje.
Foto 3 vind ik dan wel weer heel goed, ik kreeg meteen het gevoel alsof die keihard het beeld uit zou rennen

Verder; ik ken beter van je, maar vind het toch leuk om naar te kijken! Ja