2.

3.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Stoere en mooie foto's
dat is inderdaad dirty! 

_Skess_ schreef:Die is vies

1 is Mirdal, 2 en 3 is Lenstro. De fotos zijn express zwart/wit omdat ik bij de kleurenfotos verkeerde instellingen had gebruikt en de kleuren echt heel lelijk waren. Deze waren niet echt meer te redden in photoshop. 

De eerste foto vind ik nog het best passen bij het onderwerp, hoewel het nog vééél viezer had mogen zijn.
Gezien we toch hier allemaal foto's posten om te leren... Als we allemaal alleen maar geweldige foto's zouden posten (wat Escha ook vaak zat doet meen ik zo
) zouden we beter een FF kunnen maken weer, want zo ga je heel het doel van UK/CB voorbij juist...
). Ook hier zie je bewegingsonscherpte en dat is jammer.WildWings schreef:Zullen we aub ophouden met het gooien met de term 'UKwaardig' (en vervolgens geen onderbouwd commentaar geven)Gezien we toch hier allemaal foto's posten om te leren... Als we allemaal alleen maar geweldige foto's zouden posten (wat Escha ook vaak zat doet meen ik zo
) zouden we beter een FF kunnen maken weer, want zo ga je heel het doel van UK/CB voorbij juist...
WildWings schreef:Zullen we aub ophouden met het gooien met de term 'UKwaardig' (en vervolgens geen onderbouwd commentaar geven)Gezien we toch hier allemaal foto's posten om te leren... Als we allemaal alleen maar geweldige foto's zouden posten (wat Escha ook vaak zat doet meen ik zo
Foto 1: De hoek en het moment vind ik goed geschoten, maar de bewegingsonscherpte vind ik hier niet mooi, en dat is wat voor mij ook echt de hele foto minder maakt. De ietwat scheve horizon vind ik erg lekker, past leuk bij het speelse beeld.
Foto 2: Galopmoment is wel goed, maar de hoek vind ik zelf niet mooi gekozen. Dit galopmoment straalt normaal juist meer kracht uit en zo schuin vanaf achter lijkt het alsof de Fjord juist ietwat omvalt en wat sullig galoppeert (ook door het hoofd zo), terwijl wat meer van voren of de zijkant het misschien er anders had uitgezien.
Foto 3 vind ik heel leuk qua compositie, het galopmoment is ook leuk. Ik had de horizon misschien juist zo gedraaid dat hij iets schuin omhoog loopt omdat de sprong van het paard dan net wat meer lijkt (doe ik stiekem ook bij rijfoto's van evenementen waarbij een paard op de voorhand valt). Ook hier zie je bewegingsonscherpte en dat is jammer.
Het zwart-witte en grote contrast maakt het nog aardig maar ik zie eigenlijk altijd veel en veel betere foto's van je!

verder bedankt voor je commentaar.
Verder bedankt voor je commentaar.