Thnx voor alle leuke reacties! 
Loizy schreef:Wauw!
Ikzelf vind dat blauwe en gele wel grappig.
Iig heel mooi gemaakt, eerst keer met een spiegel?
Ja, 't is m'n eerste SLR. Dus ben echt nog aan 't uitvinden wat voor knopjes er allemaal opzitten 
Faelivrin schreef:Foto 1 is het mooiste. Die is het meest scherp. Foto 2 heb je zeker gecropt? Ik zie namelijk vergrootte pixels, jammer.

Maar complimenten voor foto 1, mooie timing, technisch goed. Leuke foto!
Ik heb de tweede inderdaad gecropt.
&dankje 
DresslOver schreef:vind ze allebij wat hebben! vind de eerste mooier vanwege de achtergrond enzo.. en de timing vind ik daar wat mooier, de druppel is mooier gevormd, jammer alleen dat hij niet helemaal in het midden is.. dat vind ik érg jammer.. De tweede vind ik ook mooi, wél in het midden alleen jammer van de gele weerkaatsing en de (in verhouding) drukke achtergrond.
Ja, het midden vinden is af en toe nog een beetje een probleem bij mij haha 
Gele weerkaatsing baal ik ook van
, maar ik zag het achteraf op de pc pas.. 
WildChild schreef:Wel een beetje afgezaagd, maar het geeft wel een superleuk effect. Ik vind eigenlijk de gelen op de achtergrond eerder iets afdoen dan iets toevoegen, dus ik had ervoor gekozen om de foto's om te zetten naar zwart-wit. Ik denk dat de omgeving dan al minder storend wordt en dat de druppels dan nog beter je aandacht trekken.
Nu je het zegt!
Het was wel een slim idee geweest om ze zwart wit te maken ja, had er zelf even helemaal niet aan gedacht..