Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) of anders gewoon Arial. Verder vind ik je site, en je kunstwerkjes, erg mooi
en bij alle categoriën op dezelfde manier.
Lontje schreef:Verbazend hoe jullie over het lettertype vallen? Ik vind het juist een speels lettertype wat mij daardoor aansprak hmmm....
), maar komt al weer minder zakelijk en serieus over. In jouw geval zou ik dan idd gaan voor een Arial, Helvetica of Verdana. 
.
, bij de Gallerij zou ik ervoor zorgen dat die afbeeldingen (Huisdieren, Paarden, Wildlife) gelijk zijn qua opmaak en grootte. Dat komt de symmetrie ten goede. Dus als je de afbeelding van de huisdieren als uitgangspunt neemt, zorg dan dat bij de andere de titel op gelijke hoogte staat en dat er net zoals bij Huisdieren ook een verloopje naar het zwart in zit onderaan (dat mis ik vooral bij Wildlife).
Ziet er klantvriendelijk en zeer duidelijk uit.
Ik vind het goed zo. Je kan niet zeggen, doe maar lettertype 'Porcelain'; want niet iedere PC heeft dat lettertype. Je moet dus eigenlijk kiezen uit de standaard lettertypes en daar vind ik CSMS heel goed bij passen. 
Haha. Of gewoon je huidige banner natuurlijk.

smeetjoew schreef:Daar heeft Orri gelijk in.
Ik heb met mijn site knoppen gemaakt [ingedrukt en niet-ingedrukt] en daar het letterype in gezet die ik mooi vond en zo kun je ook te werk gaan ja.

Ik zou voor iets strakkers kiezen.
Dat heb ik namelijk ook en omdat mensen niet de hele tekening kunnen zien worden ze juist nieuwsgierig om te kijken wat erachter zit 
Als je dit (inderdaad) voor verdana, of arial of een 'strak' lettertype vervangt krijgt de site alweer een heel ander uiterlijk. Ook het schuingedrukte vind ik niet 'passen' bij je site. Verder is het kleurgebruik wel mooi!
ik had al aangegeven dat de Linkspagina het nog niet doet. Ik heb nog niet alle gegevens daarvoor binnen 
Wat me opvalt is dat je banner bovenaan de pagina niet overal even groot is bij de verschillende pagina's. Ik zou je gastenboek in een nieuw venster laten openen omdat je nu je menu zeg maar "kwijt" bent als je je gastenboek opent. De links op de hoofdpagina kan je misschien nog iets opvallender maken?
, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
) Paardennamen schreef:Zet in plaats van <A href="http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=lontjes"> dit neer:
<A href="http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=lontjes" target="_blank">
Op deze manier word een nieuw scherm geopend.
Ik vind je je site er super uitzien (voor een leek)
Mij viel alleen wel op dat je menu telkens verspringt, probeer dit op 1 lijn te houden. De maat van je banner bovenin verschilt inderdaad ook.
Veel succes ermee!
Ik zie trouwens niet waar je dat dan bij moet zetten? Lontje schreef:@ tanya89 bedoel je de kleine vakjes voor je naar de volledige tekening gaat? (http://www.ilonne.nl/Huisdierenklein.htm) Dat is bewust zo gedaanen bij alle categoriën op dezelfde manier.
Verbazend hoe jullie over het lettertype vallen? Ik vind het juist een speels lettertype wat mij daardoor aansprak hmmm....
Ik dacht al dat het bewust gedaan was maar ik zou het niet doen want dan toen ik ze bekeek dacht ik bijv bij de olifanten dat er maar 1 op stond, dit is juist niet het geval!
Weer wat geleerd
Maar volgens mij is _blank algemener?