Tips en commentaar zijn welkom!

Let op het copyright!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Elaine schreef:Gaaf!
Je haar had alleen iets wilder gemogen! Het hangt nu zo gestyled voor je gezicht. Iets wilder (misschien vochtig haar) had ik net meer effect gevonden.
Ik vind je linkeroog heel gaaf en had graag meer gezien van je rechteroog!
Gaaf gedaan
)
?
.
Frozenstar schreef:[***] schreef:Gaaf!
Je haar had alleen iets wilder gemogen! Het hangt nu zo gestyled voor je gezicht. Iets wilder (misschien vochtig haar) had ik net meer effect gevonden.
Ik vind je linkeroog heel gaaf en had graag meer gezien van je rechteroog!
Gaaf gedaan
Dank je!
Ja, haar zat al errug wild!
(en het werd platgedrukt door mijn dekbed)
En ik denk dat je mijn rechteroog juist bedoeld, en dat je links meer wou zien?
Vanuit jouw oogpunt
Ciinderella schreef:Ik vind het mooier als je er echt een drieluik van maakt ipv een 'lange' foto. De bewerking van het wazige eromheen vind ik namelijk te groot waardoor de fotos wat wegvallen. Maar dat is ook een kwestie van smaak denk ik.
Ik vind hem verder erg mooi, jou foto is heel sprekend en je blik is prachtig. Verder ga ik mee met Elaine aan herhalingen hebben we niets.
Mooi gedaan!

WildChild schreef:Ik vind het meetlint er eigenlijk niet zo goed bij passen, ik had het veel mooier gevonden als je hiervoor een touw had gebruikt. Verder vind ik het drieluik een leuk effect geven, dat in elkaar doorlopen is helemaal mijn smaak. De middelste foto had voor mij wat wilder gemogen. Een sterk angstige of geschrokken blik lijkt me ook mooi geweest.
), kan ik tenminste zinnig commentaar geven. WildChild schreef:Oooh. He wat dom van mij, nu snap ik het pas. Ik vond het sfeertje in de foto´s wat griezelig, dus ik zat meer de griezelkant op te denken, dus ook vastgebonden met touwen enz.
Nu ik jouw bedoeling snap (ja nu al ja), kan ik tenminste zinnig commentaar geven.
Ik denk dat het duidelijker was geweest als je je bedoeling er wat dikker bovenop had gelegd. Ik denk dat ik het aanwijsplaatje van een weegschaal er mooi bij had gevonden, evenals een foto van het meetlint om je middel. De middelste foto had ik erbij gelaten, om aan te duiden dat je 'er gek van wordt'.

??????????? oftewel ik zie nikssssssssssss

Dionne_Xx schreef:nee ik zie nog niets, en je hoeft niet zo te reageren hoor!